Verden 1 mest forhatte stamme?

DeletedUser

Guest
det var jo på tide at akdm innså at de som egen stamme var temmelig hjelpesløse. en grei måte å innrømme det på :p
 
Reaksjonspoeng
1
Mulig han bare begynnte på nytt ? :p
Ettersom byen har 120 poeng :D

Starte pånytt

Skulle du finne ut at du egentlig ikke har en sjanse til å overleve eller vellykket utvide i område ditt, har du muligheten til å starte en ny landsby. Din gamle landsby vil bli forlatt for sine innbyggere, og du vil ha muligheten til å starte en ny landsby.

Etter en restart må du vente 14 dager for å kunne restarte igjen. å restarte er kun mulig om du bare har en landsby.

Bare mulig hvis du har nøyaktig en landsby.

Så hva vil du fram til med det?
 

DeletedUser

Guest
v1 e ikkje den samme uten AKDM, men det e jo min egen meining.. (snakker som om eg spiller der enno:p) kommer meg aldri vekk fra v1 vettu XD
 

Sosser

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
v1 e ikkje den samme uten AKDM, men det e jo min egen meining.. (snakker som om eg spiller der enno:p) kommer meg aldri vekk fra v1 vettu XD

Jeg er enig ;)

De lå lenge i mitt område og holdt seg helt rolig og gjorde ingen aggresive handlinger.

Så merget de med IB og Lagde understammen IBB. Nå ligger halve kontinentet begravd av IBB og de tar byer av oss regelmessig. LA mistet mange byer PGA en misforståelse på IBB sitt forum :(

Sånne ting gjør meg litt irritert:rolleyes:
 
Topp