Verden 1 mest forhatte stamme?

DeletedUser

Guest
det kan da vel strengt tatt være en fordel om den som har skrevet intervjua tar for seg historien dersom det skal baseres på disse.. siden denne personen sikkert har satt seg litt inn i det :) bare for at du er sur på glitter gjør det henne ikke udugelig. og du er jo inne og kommenterer på mye selv - mer eller mindre saklig - så litt dumt å klage på at andre gjør det..? du benytter jo enhver anledning til å hakke på bol/ib :)

og hvis ingen i bol er inhabile, så er det jo ikke noe problem. :D
 

DeletedUser

Guest
Glitter var ikke her fra begynnelsen av, så at hun skulle skrive historien hadde vært litt rart uansett? Hva om alle makthoder/senere makthoder skrev ned historien fra sin bit av verdenskartet og så satt noen det sammen? ;)
 

DeletedUser

Guest
en historiebok kan ha flere forfattere, alt ettersom hvem som kan noe om hvilken periode. :) da blir den også litt mer troverdig, enn om én person skriver sin oppfattelse av alt. en sak har som kjent flere sider..
 

DeletedUser

Guest
Å basere en oppsummering av første året basert på intervjuer av spillere ville vært... teit. La oss nå gå ut ifra at alle som har blitt intervjuet faktisk har sagt det de mente, og at det fra et synspunkt er sant, så vil det fortsatt være flere motstridene meninger uten at disse nådvendigvis er uriktige.

Den eneste jeg kommer på i farten som har vært med på der alle de store tingene har skjedd er Brann, og... vel... trenger jeg si mer? :) *løper å gjemmer seg*
 

DeletedUser

Guest
Er det bare meg eller daler -IM- sakte men sikert ned i poeng:D
 

DeletedUser

Guest
haha rolfus er en oppegående kar.
Rart med det når ibex begynner og piske de tøflene rundt blir vel ting gjort ;)
 

DeletedUser

Guest
Jaja, men det er ikke poenget:rolleyes:

Dere adler bber for å overleve..
Men jeg skal ikke klage: vi får jo alle sammen bare flere byer å adle:)
 

DeletedUser

Guest
ikke så rart det når ib joiner kampen i tillegg til at flere spillere sluttet :) akdm beviste jo for lenge siden at de ikke klarte denne kampen som det var, så var jo bra at det ordnet seg til slutt for dem :p
 

DeletedUser

Guest
Støtten fra TACTIC??:D Etter at vi i LF-D har smadret dem så til de grader så er nok ikke de du skal legge byene dine i hendene hos. De har neppe soldater til å farme med.
 
Topp