Verden 1 mest forhatte stamme?

DeletedUser

Guest
Allierte
CoN Fjern
TACTIC Fjern

Ingen-Aggresjon-Pakt (IAP)
UDS-D Fjern
LF-D Fjern
TAO-D Fjern

Fiender
IB Fjern
H.V.E Fjern
AKDM Fjern
~TEOD~ Fjern
TEOD-A Fjern

Gleder meg til støtten fra Tactic kommer, samt nuksa fra IB intreffer. Dette kaller jeg en jevn krig! haha
 

DeletedUser

Guest
Støtten fra Tactic? :eek: Er det derfor de har mistet så mange byer i det siste? all støtten er på vei mot dere :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Haha. Er -iM- i krig med IB også :O
Lykke til ihvertfall.

FortNoxer, si ifra hvor mange innkommende angrep du har kl. 12 i kveld. Tror du er den mest utsatte av alle i -iM- siden du er nærmest alle i både TEOD og AKDM.
 

DeletedUser

Guest
Haha, joda.
Stammen har forbedret seg, men det er enda et par nybegynnere/folk som rettogslett ikke kan skrive der :(
Men lederne er i allefall gode (Tara og Gatorade72) :)
 

DeletedUser

Guest
Hadde vært kult om en av de som lager inverjuer elns kunne lagd en tråd om hva som har skjedd på v1 det siste året, den dagen v1 er et år :)
 

DeletedUser

Guest
Verden1 mest forhatte stamme?

Hallo!!! Vi er her fortsatt.

Hilsen
Renegades.
 

DeletedUser

Guest
Vi har ikke glemt dere :p
 
Sist redigert av en moderator:

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hadde vært kult om en av de som lager inverjuer elns kunne lagd en tråd om hva som har skjedd på v1 det siste året, den dagen v1 er et år :)

Ah noe mer bol loving tråd til orker jeg ikke. Finnes ikke en eneste inhabil person hos dere.

En liten avsporing, off topic, men likevel ikke off topic siden jeg ikke ser poeng med at intervjulageren skal lage oppsummeringen. Jeg fikk pes fordi jeg som var leder og i diverse ledergrupper gikk public og sa ting dere ikke likte. Mens samtidig har vi en moderator som blander seg inn i alle tråder som omhandler bol - der hun tydelig ikke er nøytral. Det blir for dumt at samme person er den som hakker på meg fordi jeg i min stilling ikke skal ha rett til å uttale meg.

Xano du er bol og glitter lover, vi vet alle hvem du har i tankene skal være den som skal skrive det flotte sammendraget om bol. Tror jeg trekker meg ut fra V1 forumet, etter så lang tid å kjempe imot dette systemet gidder jeg ikke mer. Dere får drive på som dere alltid har gjort.
 

DeletedUser

Guest
Det er vel det samme hvem som lager det, så lenge du ikke gjør det for da blir det bare tull og tøys! :)

Jeg sa at en av dem som pleier å lage intervjuer kunne gjøre det som et eksempel. Men om noen som kjenner v1 historien godt og har bra med fritid nok til å lese gjennom alle trådene, har veldig veldig lyst til å gjøre det, så vær så god! geez.
 
Topp