Verden 2, en krigserklæring er her!

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Kjære Verden 2,

La meg først starte med en liten analyse av V2.

- Det er per dags dato 91k byer på V2.
- AriCa og AriCa2 innehar 34k av disse byene.
- Det er 19k gråbyer på V2.

Det betyr at det er 38k byer på V2 som ikke tilhører enten oss eller våre nye allierte, multi-verden stammen Barbie!

kissweta_4051279_barbie_cat_640.jpg


Vi innser at resten av V2 er til dels splittet opp i små faksjoner som kriger seg imellom. Dette mener vi at er en uønsket situasjon, og vil derfor forsøke å få de til å samle seg litt.

Den beste måten å få dette til, har vi konkludert med at er et meget enkelt steg.

Verden 2, på vegne av AriCa familien og Barbie erklærer vi dere herved krig!

Åja, og vi kommer til å vinne. Hvorfor? Cause we got lightsaberzz!

cats+lighht.bmp


For de som ikke skjønner det, så endrer ikke dette situasjonen på V2 noe særlig. Det gjør det bare litt mer offisielt.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror Barbie rekrutterer noen nye medlemmer snart. Se opp ;O
 

DeletedUser

Guest
Jeg lekte med Barbies når jeg var liten, og nå må jeg gjøre det igjen :D
 

DeletedUser

Guest
Er dere redde dere ikke skal få motstand?
Dakkar pusekatter..:eek:

Lykke til med seieren, håper den er verdt det..
 

DeletedUser

Guest
Ja, har vært en lei utvikling i det siste. Ingen står jo opp mot oss. Dere skal ha for forsøket ved å jobbe mot oss i det skjulte. Men når dere blir konfrontert, så var veien kort til å sette kontoene på slett.

Verdt det? Ingen (håper jeg, unntagen Vv0Lv3r1n3 da) tar seieren på forskudd. Men skulle vi vinne, så må jeg si at det har vært verdt all tid nedlagt i dette spillet. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg spiller for å vinne.. Så når dere tror at dere ødelegger vår motivasjon ved å gå grå, så skal du vite at effekten (hos meg iallefall og flere jeg har snakket med) blir det motsatte. Jeg har allerede satt en strek for -Rome-, og nå krysser jeg den.

Må si jeg har sett spillere og stammer sette kontoene sine på slett av forskjellige årsaker (protest mot teamet etc.). Men har aldri sett noen gjøre det i ren feighet eller frykt. Men det skal dere ha -Rome-; verden 2 fortsetter å overraske ;)
 

DeletedUser

Guest
Du kan få sagt det du Shanks...:eek:

Feighet?
Selv sletter jeg fordi jeg kjeder raua av meg, og ikke gidder spille uten venner.

Hvis du mener Gråbyhoring i månedsvis er verdt å "vinne" serveren, så har jeg bare en ting å si, kos deg! :p
Shanks, jeg kan love deg at ingen andre enn deg/dere vil bry seg om at dere eliminerer alle på v2. Så hvis det er for å imponere oss...spar deg :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Du kan få sagt det du Shanks...

Feighet?
Selv sletter jeg fordi jeg kjeder raua av meg, og ikke gidder spille uten venner.

Hvis du mener Gråbyhoring i månedsvis er verdt å "vinne" serveren, så har jeg bare en ting å si, kos deg! :p
Shanks, jeg kan love deg at ingen andre enn deg/dere vil bry seg om at dere eliminerer alle på v2. Så hvis det er for å imponere oss...spar deg

Ja, feighet. Eller ble det sommer plutselig akkurat nå? Hmm ;)

Månedsvis med gråbyhoring? Mulig vi har en del gråbyer på samvittigheten, men det begynner samtidig å bli en del stammer og spillere som gir opp... ;)

Mulig ingen andre enn oss selv bryr oss om vi skulle vinne serveren. Men tenk på all tid dere har sløst bort her.. Den stammen som vinner har stjålet denne tiden til alle som har vært en del av v2 :D

Og hvis du tror de andre serverne blir noe bedre, så tror jeg du vil få deg en overraskelse. Alle servere vil støte på roligere perioder. En eller annen gang vil en stamme få overtaket, slik som Elite hadde i v2... Ay, ay..! Der var det noen som tok til motmæle... Mener slik som AriCa har nå.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Greia med å spille TW er ikke å vinne serveren i mine øyne. Kan godt hende det er sånn hos deg Shanks, og det kan du gjerne få mene også. De fleste slutter når de synes det er gøy lenger, og sånn skal det også være. Jeg gidder i alle fall ikke sitte igjen et år etter alle andre for å adle gråbyer for å vinne en server ingen andre bryr seg om lenger.

Jeg heier i alle fall på SaD. Sender mine lykkeønskninger til Depend & co som gjør en strålende jobb i nordområdene. Håper dere enten er villige til å kjempe, eller joiner massesletten vår :D
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Greia med å spille TW er ikke å vinne serveren i mine øyne. Kan godt hende det er sånn hos deg Shanks, og det kan du gjerne få mene også. De fleste slutter når de synes det er gøy lenger, og sånn skal det også være. Jeg gidder i alle fall ikke sitte igjen et år etter alle andre for å adle gråbyer for å vinne en server ingen andre bryr seg om lenger.

Jeg heier i alle fall på SaD. Sender mine lykkeønskninger til Depend & co som gjør en strålende jobb i nordområdene. Håper dere enten er villige til å kjempe, eller joiner massesletten vår :D

Hver sin smak, Gard. Noen av oss liker tanken om å vinne en server, noe som ikke akkurat har skjedd så ofte. En relativt liten server, sant nok, men like fullt.
 

DeletedUser

Guest
Hver sin smak, Gard. Noen av oss liker tanken om å vinne en server, noe som ikke akkurat har skjedd så ofte. En relativt liten server, sant nok, men like fullt.

Jaja, ser den. Tror også V2 har godt av å avslutte snart også. Har vært en bra server, men har problemer med å se at det kan skje noe mer her nå, men mindre Arica deles i to eller noe sånt. Men det skjer vel neppe, for dere skal jo vinne :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, ble sommer nå gitt, nok med v5 om sommeren.;)

Du er ufattelig trangsynt shanks, jeg skjønner nå hvorfor du var så mislikt av Elite, du snakker bare driiiiiit :eek:

Vil ikke si noen av oss har sløst bort tid. Dette er et spill, og jeg spiller ivertfall fordi det er gøy, noe v2 har vært.
Kankskje du skulle prøve det, spille fordi det er gøy ;)

Det verste som har skjedd v2 var elites fall og at arica tok ledelsen, jeg likte bedre elite :(
 

pomeranian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
helt enig. V2 har vært meget gøy. men AriCa skaper bare uhygge.. hvor er moroa her da? hadde vært morro om AriCa oppløses og ble 5-10 små stammer.. da hadde serveren vært helt topp!
 

DeletedUser

Guest
Ja, ble sommer nå gitt, nok med v5 om sommeren.;)

Du er ufattelig trangsynt shanks, jeg skjønner nå hvorfor du var så mislikt av Elite, du snakker bare driiiiiit :eek:

Vil ikke si noen av oss har sløst bort tid. Dette er et spill, og jeg spiller ivertfall fordi det er gøy, noe v2 har vært.
Kankskje du skulle prøve det, spille fordi det er gøy ;)

Det verste som har skjedd v2 var elites fall og at arica tok ledelsen, jeg likte bedre elite :(

Jeg spiller fordi det er morsomt. Ellers vil jeg ikke ha vært her. Men det er ikke morsomt å tape ;)

Det skulle du tenkt på før ditt -Rome- gikk bak ryggen på AriCa. Dere skulle ha fullført, og gått mot oss i det åpne. Så hadde vi fått sett hvor gode dere egentlig var.. For slik det er nå, så blir det hele forferdelig barnslig.. "Det er sommer nå, så vi gir oss, men vi er kjempegode, og bedre enn dere i AriCa".
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Jaja, ser den. Tror også V2 har godt av å avslutte snart også. Har vært en bra server, men har problemer med å se at det kan skje noe mer her nå, men mindre Arica deles i to eller noe sånt. Men det skjer vel neppe, for dere skal jo vinne :p

Egentlig ikke.

Logikken din bygger på mye egoet ditt vil jeg våge å påstå. At dere fra Rome har slettet? Ja, det har ført til flere gråbyer. Men det er noe som forholdsvis ofte skjer på servere som begynner å bli eldre. Ikke uvanlig i det hele tatt, selv om gråbyprosentandelen nå er litt større enn det som vanligvis skjer.

Derimot er det omtrent like mange poeng tilhørende spiller mot AriCa som det er i AriCa. I tillegg er det vesentlig flere spillere mot AriCa, og antakeligvis flere aktive spillere mot enn for AriCa. Sant, flesteparten av disse er betydelig mindre, men det er ikke satt i stein. Våre fiender har vesentlig mye større potensial for vekst enn AriCa, iom. at veksthastigheten til en gruppe er i størst grad påvirket av antallet spillere. Mer om dette kan du lese i denne tråden dersom du er interessert.

Det mange glemmer/fortrenger er at for omtrent et og et halvt år siden, etter Yamatos oppløsning, var Elite sin side i krigen vesentlig mye større enn AriCa og -Rome- sin. Ganske mye større, faktisk. Men allikevel forsvant Elite på kun et år, som alt i alt er en relativt liten tidsramme.

Slikt endrer seg, men det som til sist viser seg å være avgjørende er viljen til stammen, og kanskje ofte mer bestemt, de som holder stammen gående. Til nå er det AriCa som har vist mest slik styrke på V2. De andre gjenværende stammene på V2 har ennå ikke vist det, men man skal aldri undervurdere dem. Mange av dem er, som stammer, yngre enn AriCa og vil derfor fort kunne ha en større innsats.

Selvfølgelig, personlig tror jeg AriCa har en veldig god mulighet til å vinne V2 som en stamme. Men det kan jo hende jeg tar feil. Om TW teamet eller deres sjefer vil tillate at en server vil bli vunnet av en stamme, og så avslutte V2 er en annen sak.
 

pomeranian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg spiller fordi det er morsomt. Ellers vil jeg ikke ha vært her. Men det er ikke morsomt å tape ;)

Det skulle du tenkt på før ditt -Rome- gikk bak ryggen på AriCa. Dere skulle ha fullført, og gått mot oss i det åpne. Så hadde vi fått sett hvor gode dere egentlig var.. For slik det er nå, så blir det hele forferdelig barnslig.. "Det er sommer nå, så vi gir oss, men vi er kjempegode, og bedre enn dere i AriCa".

du har nok ikke noe å si til å være barnslig. Når du ikke har fått oppmerksomhet på en stund må du få det til selv.

Må være noe galt med de to første kartene også. En stamme kan umulig være så stor i forhold til de andre... Halve verdenen er jo blåfarget.

F.eks...
DET er barnslig.. Selv om du synes d er, er d bare kids som sier slik. Jeg er ganske barnslig selv.. Men dette er toppen av kranse kaka..

og synes du ikke sommer'n er ganske god grunn til at folk slutter? Jeg VET at dere også har innaktive medlemmer - sluttende medlemmer pga sommeren er her.. ALLE stammer kan ikke gå foruten.
 

DeletedUser

Guest
Den siste setningen er det mest fornuftige du har sagt i hele dag shanks :p
 
Topp