Verden 7 lever da i beste velgående

DeletedUser

Guest
Det er synd vi fjerner deg snart karten, det er jo morsomt hvor mye usannheter du klarer å lire ut av deg. Men vi skal nok stå han av å ro inn denne seieren sammen med våre meningsfeller!
 

DeletedUser

Guest
Hører du det Kaospilot, tilogmed dine egne er enige med meg
AMEN :D:eek:
 

DeletedUser

Guest
Noen ganger er man bare enige med folk for at de skal holde kjeft, og du er en av de karten;)
Jeg som en av lederene i Snipe ser ikke hvorfor Toshi er gretten og grinete.
Men du skal få lov til å mene hva du vil :)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Vel, kan finne en beskrivelse av Karten jeg;

Stor i ord, liten på jord.
Så - da kan dere krangle videre.
 

DeletedUser

Guest
Det er synd vi fjerner deg snart karten, det er jo morsomt hvor mye usannheter du klarer å lire ut av deg.

Eneste som lirer propaganda og usanntheter er du, og jeg har tatt deg nede med buksene mere enn 1 gang.

Hva med denne bløffen?
f.eks her, der du påsto han var under angrep og angrep selv, de dagene før han gikk over til Snipe:

Løgn igjen, legg merke til 3 Okt. og bevegelse FØR 3 Okt.:

2011-10-03 Malfurion Noble 4. +2,019,521 =209 +17,144,445 +12,201,213 +4,943,232
Den lille ODèn som viser den 3 Okt. er de angrpene som han klarte å få inn før midnatt, husk han
gikk UT av stammen 21.37 på kvelden! Se videre ned på 2 - 1 Okt. + 30. Sep.!
2011-10-02 Malfurion Noble 4. +2,019,120 =209 =16,956,117 =12,019,009 =4,937,108
2011-10-01 Malfurion Noble 4. +2,016,908 =209 =16,956,117 =12,019,009 =4,937,108
2011-09-30 Malfurion Noble 4. +2,013,587 =209 +16,956,117 +12,019,009 =4,937,108

Dere i Snipe kjører propaganda, som alle utenom Snipe gjennomskuer.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Så en økning på 10 millioner ODD i løpet av 30 dager er ikke så mye? De dagene du gikk inn? Kan du utdype dette, brukte du mange dager på å akseptere invitasjon eller gikk du inn og ut flere ganger. Venter i spenning på utledningen.

Klart alt øker når du går inn i SAS. Tazen har opptrådt som en elefant på oppdagelsesferd i glassmagasinet. Veldig synd for han er vanligvis en veldig diplomatisk og god spiller. På V7 har han vært en av de slemme gutta. Ser du nevner stuerent SAS, det er bare morsomt og du tror sikkert på det du skriver. Heldigvis så er det mange som vet hvor skittens spille SAS har drevet på med. Like skittent som resten, nesten. Det skitneste er bare kontohacking og det skal de som har gjort få på sin kappe, spre ikke møkka på andre.

Oppfatt ikke dette som en klage på SAS, jeg har mine grunner for å se gjennom fingrene på mye av det de gjør. Uansett, 2far, du forsvinner ut av V7 fortere enn du liker!

Du må jo spille i Snipe, værste tullballet jeg har hørt til nå i V7.
Kjekkas er du å fjerne 2fargone, så kommer du på reste besøk til meg også, må du ha folk til å nuke før du tørr sende dine egene tropper mot 2far og meg.
Jeje mulig det er sånn avhoppere spiller tw :p
måtte bare stikke deg litt....chill litt da, blir jo bare personangrep å hugging her:D
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Javel, du peiser på med tøv du også? Tror du skal snakke med dine stammevenner, om du har noen før du uttaler deg. Du forsvinner nok også om ikke så veldig lenge.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Du må jo spille i Snipe, værste tullballet jeg har hørt til nå i V7.
Kjekkas er du å fjerne 2fargone, så kommer du på reste besøk til meg også, må du ha folk til å nuke før du tørr sende dine egene tropper mot 2far og meg.
Jeje mulig det er sånn avhoppere spiller tw :p
måtte bare stikke deg litt....chill litt da, blir jo bare personangrep å hugging her:D

Sier du.. Dere som måtte ha en insider på Toshi kontoen for og sende ut troppene sånn at dere skulle ha en knipen sjangs til og ta byer fra han. Tapere.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hold deg til fakta ingen i Noble gikk inn som insider på den kontoen.

P.S sist jeg sjekket var jeg i en stamme, regner de som mine venner.

Og om vi hadde måtte gjort noe sånt så er det jo bare tøv, tror du ikke vi kan spille tw?
Er mange i Noble som spiller top 20 i mange verdner, så det er jo bare sprøyt.

Tøffe er dere, men var ment litt ironisk første posten min, noe jeg trodde avsluttningen klart viste.


happy gaming
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
En ting å si; Morsomste diskusjonen på V7 forum hittil iallefall :D
 

DeletedUser

Guest
Det er da litt liv her enda, rusty :D

hiv inn en stemme på tw-champion du nå!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Syntes det er litt frekt og si skrullinger. Greit nok at vi kriger og er fiender, men å kalle oss det er bare unødvendig.
 
Topp