Verden 7 lever da i beste velgående

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Har vært her i en og en halv måned, og vært leder i Noble siden Malfurion sluttet sammen med Chris... Hei :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Har vært her i en og en halv måned, og vært leder i Noble siden Malfurion sluttet sammen med Chris... Hei :)

Jeg vet at du har vært tilbake en stund (flesteparten av de som spiller V7 gjør vel på sett og vis det, mister fitz :p). Alikevel så må jeg ta meg friheten til og stille deg et enkelt spørsmål.. Hva skjedde med "Jeg slutter med TW" for så og returnere etpar mnd senere på en ny konto? Var det et trekk for og skjule at du ikke klarte og holde ting gående, for så og ta over en konto som var godt bygd opp?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg vet at du har vært tilbake en stund (flesteparten av de som spiller V7 gjør vel på sett og vis det, mister fitz :p). Alikevel så må jeg ta meg friheten til og stille deg et enkelt spørsmål.. Hva skjedde med "Jeg slutter med TW" for så og returnere etpar mnd senere på en ny konto? Var det et trekk for og skjule at du ikke klarte og holde ting gående, for så og ta over en konto som var godt bygd opp?

Vel, for å starte så var egentlig MOWG mye bedre bygd opp en Camorra - men nå satte jeg, Daniel/Sondrekul (hver sin tid for de to) og Chris noen grep til og fikset veldig mye på Camorra etter at jeg kom innpå.

Jeg hadde ikke tid til å ta vare på MOWG, så på en måte har du rett. Det største problemet var jo det at jeg ikke fant en dual etter lengre leting og alene hadde jeg ikke mulighet til å forsvare MOWG uten at jeg ikke hadde et liv utenom TW. Og da prioriterte jeg et liv utenfor TW og sluttet. Jeg startet opp på Carnifex på v9 i juni/juli, men etter en liten krangel med en av dualene, Rose, så sluttet jeg der, og bestemte meg for å godta et av de andre tilbudene om dualplass på .no, og da valgte jeg selvsagt Camorra. I tillegg så er jo livssituasjonen min veldig annerledes. Bor jo til og med i et annet land.

Håper det svarte spørsmålet ditt greit nok.
 

DeletedUser

Guest
21.10.11, 23:01
Det er synd vi fjerner deg snart karten, det er jo morsomt hvor mye usannheter du klarer å lire ut av deg. Men vi skal nok stå han av å ro inn denne seieren sammen med våre meningsfeller!


Forferdelig med trussler du klarer å lire ut av deg til flere av spillere her i V (ikke bare meg)
Er du like tøff nå?
 

DeletedUser

Guest
Jeg er tøffere enn toget. Kan heller ikke se hvorfor jeg skal være engestlig for noe som helst nå. Dine 24 incs fra samme by, 4 ram angrep på 6 byer er vel det eneste som skremmer vannet av meg. :eek:

Ellers har jeg kontroll. :D


EDIT: Må jo legge ved en liten skjermdump!

 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sist gang jeg mottok inc ifra SAS var det i samme stil.
Forskjellig bruker, samme "taktikk".
Er det en gjenganger??
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Da man kun behøver å sende en enhet for og sende ett angrep, så ser jeg ingen feil i å sende 10 angrep fra samme by. Hvorfor skal dere få lov til å tenke ut selv.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
sitter vel her selv med mange fakes fra samme by, når det blir flere tusen så har det vel en effekt ellers så forstår jeg ikke hvorfor Vinneren av kåringen av v7 beste spiller bruker den taktikken også?
Så isbjørn fortell han og oss hvorfor det er så dumt er du snill:)
 

DeletedUser

Guest
Det har en effekt når det kommer mange angrep. Når det sendes 4x6 angrep som liksom skal være am-tog. Så blir det bare, ja morsomt å se. Jeg ler hele veien til mål. :D
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Når ble det vanlig med seks adelsmenn i et adelstog?
Men er ikke det Bunnpris sender, har sett flere tilfeller av mange angrep mot samme by. Tok desverre ikke screenshot, da det ikke er slik jeg "briefer" med på offentlig forum.
 

DeletedUser

Guest
Opplæring for unger som ikke har fått det inn på skolen: 4 (angrep) x (ganger) 6 (byer).
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Opplæring for de som ikke fulgte med på skolen, og tror de kan basic mattematikk:
Når du skriver 4 x 6 så sier du fire ganger seks angrep, ikke fire angrep seks ganger. Dette er på samme måte som vi sier "4x^2 + 3x - 1" og ikke "(x^2)4 + x3 - 1". Hvor mange ganger en hvis handling gjøres/gjenntaes er det første tallet av de to faktorene.
 

DeletedUser

Guest
Jeg sier 4 angrep gjentatt 6 ganger.

At du skal kverulere og missforstå er jo bare for å prøve å fylle de skoene du har fått. Vi trodde ting skulle bli lettere, men det ble desverre replassert av noe enda værre. Uff og æsj.

Håper at det i neste omgang blir replassering med noe bedre.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Skal ærlig inrømme at jeg kverlulerte litt der. Men når du svarer meg litt småfrekt, så svarer jeg litt småfrekt tilbake :)
Selvsagt forstår jeg hva du egentlig mener, når du sier adelstog.

Men noe jeg ikke forstår er hva du mener med replassering av det som fyller skoene mine?
 

DeletedUser

Guest
sitter vel her selv med mange fakes fra samme by, når det blir flere tusen så har det vel en effekt ellers så forstår jeg ikke hvorfor Vinneren av kåringen av v7 beste spiller bruker den taktikken også?
Så isbjørn fortell han og oss hvorfor det er så dumt er du snill

Hei, frøken :)
selvsagt er det bra, og kanskje nødvendig, å sende mange angrep ifra samme by om man skal oppe i 4-5sifret antall inc for en motstander. men poenget og effekten forsvinner vel rimelig greit når maximalt antall inc stopper på 12?
blir litt som å skyte en armert tank med sprettert, og omtrent like truende.
 
Topp