Verden 8

DeletedUser

Guest
Verden 8 har en del idiotiske foretak, som at en ikke kan sende støtte til spillere som ikke er i samme stamme, samme gjelder ressurser.

hva er vitsen med allianse da? lite realistisk.

v9 kan kansje bli den nye "realistiske" verdenen, der støtte kan sendes til hvem som helst, gårdsbengrenselse som gjelder at hvis en by får mere tropper i støtte fra andre spillere enn den selv kan bære, så mister troppene som er sendt som støtte til den byen moral.

F.eks. alle vet at en by ikke hadde 200.000 spydmenn...
dette vil i samme slengen gå imot de sterkeste stammene. Som f.eks. på v8 så er det 2 stammer som kan gjøre hva de vil på grunn av dette.

gjevner ut rettferdighet, og 1:20 er ikke lenger nødvendigt.

jeg vil ønske en slik "realistisk" verden som jeg håper blir v9 ;)


:jkul:
 

DeletedUser

Guest
ville også likt en såkalt "like" button på TW forum :D haha
 

DeletedUser

Guest
ville også likt en såkalt "like" button på TW forum :D haha

Det har blitt tatt opp flere ganger og er ikke aktuelt da det vil kreve en vbulletin plugin. Noe som holder for lav standard og ikke er aktuelt for øyeblikket.
 

DeletedUser

Guest
jeg liker denne verden :)

Stammen må være samkjørt, alle må hjelpe til :D
 

DeletedUser

Guest
Er forståelig at ikke alle liker innstillingene på alle verdener, men jeg tror det hadde blitt kjedelig hvis innstillingene hadde vert veldig like på alle verdener.

Når det gjelder allianser, så er det et poeng å være alliert med andre stammer, fordi om man ikke kan støtte spillere utenfor stammen. Man kan samarbeide når det gjelder krig.

Man må tenke nytt i forhold til andre innstillinger, og får litt andre utfordringer i forhold til dette.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Verden 8 har en del idiotiske foretak, som at en ikke kan sende støtte til spillere som ikke er i samme stamme, samme gjelder ressurser.

hva er vitsen med allianse da? lite realistisk.

v9 kan kansje bli den nye "realistiske" verdenen, der støtte kan sendes til hvem som helst, gårdsbengrenselse som gjelder at hvis en by får mere tropper i støtte fra andre spillere enn den selv kan bære, så mister troppene som er sendt som støtte til den byen moral.

F.eks. alle vet at en by ikke hadde 200.000 spydmenn...
dette vil i samme slengen gå imot de sterkeste stammene. Som f.eks. på v8 så er det 2 stammer som kan gjøre hva de vil på grunn av dette.

gjevner ut rettferdighet, og 1:20 er ikke lenger nødvendigt.

jeg vil ønske en slik "realistisk" verden som jeg håper blir v9 ;)


:jkul:

Nå er jeg veldig uenig med deg. Variasjon er positivt. Husk at dette er likt for alle, og gir spillet nye aspekter. Kjedelig med det samme gamle!
 

DeletedUser

Guest
Kristure: jeg og flere spillere har samme skolenett, det betyr at på v8 så kan ikke jeg støtte andre i stammen så lenge en annen i stammen har støttet den personen, fordi da blir det ansett som multi? :p hehe, det er over 500 elever på skolen jeg går på, dette betyr ved en eventuell krig så kan ikke jeg støtte noen som han jeg har samme skolenett med har støttet.

jeg kunne sendt dette som melding, men akkuratt det er litt feil ved den regelen der så derfor ville jeg heller påpeke det her slik at folk kan se hvor dårligt den regelen er ved eventuelle situasjoner... vet at det skal være for å forhindre multi, men det ødelegger stamme konseptet :S
 
Topp