Veritas Aequitas - verden 7!

DeletedUser

Guest
og btw Gunnar, hvis du vil hente reglene oppe på et høyt fjell er du mer enn velkommen til å søke :)
 

DeletedUser

Guest
og btw Gunnar, hvis du vil hente reglene oppe på et høyt fjell er du mer en velkommen til å søke :)

Dere kan jo bare kopiere de 10 bud, da? :p Vet du, kunne kanskje fått plagiat for det på skolen min om jeg skrev noen av dem i en innlevering... :eek:
 

DeletedUser

Guest
De 10 bud er nok ikke laget for å vinne en tribalwars-verden, men konseptet er jo fint da.
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke helt, det er litt mye "du skal ikke" i det for min del... :cool: Dere kan jo vri litt på det også, da... "Du skal ikke være spion, du skal ikke slette din konto, du skal hedre din stamme så kan leve lenge på v7..." :p
 

DeletedUser

Guest
Du skal ikke ha noen hviledager, spesielt ikke søndag.

Du skal ikke sove.

Du skal farme.

Du skal klare deg selv, stort sett.

Du skal ikke ha andre guder enn meg (denne funker å plagiere da)

noe i den duren? Vet ikke helt altså.. Vi får heller komme tilbake til det når det nærmer seg.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Du skal ikke ha noen hviledager, spesielt ikke søndag.

Du skal ikke sove.

Du skal farme.

Du skal klare deg selv, stort sett.

Du skal ikke ha andre guder enn meg (denne funker å plagiere da)

noe i den duren? Vet ikke helt altså.. Vi får heller komme tilbake til det når det nærmer seg.

Hadde dette vært buddhismen hadde jeg allerede nådd nirvana :D
 

DeletedUser

Guest
Tror nok dere går lei etterhvert, en server varer gjerne et par år:)
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på at serverne har blitt gradvis mindre og V6 egentlig ikke har nok byer til å fylle fire kontinenter ( hvor over halvparten av byene er - antakeligvis små - gråbyer ) så blir vel V7 over i løpet av et par uker? :)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
koolt

Kult påfunn spør du meg;) om dere lykkes er jeg mindre sikker på, dristig med å gå ut med slike planer og er temmelig sikker på at dere blir hat objekt allerede før server start:/

desverre for dere så har jeg ingen planer for v7 og dere mister dermed en kjempe spiller (hæ jeg er ikke selvgod jeg ? ) men jeg liker ivhertfall dette her, og skulle jeg begynne på v7 kan dere ikke forvente incs fra meg med det første hvertfall ;) lykke til gutta:D
 

DeletedUser

Guest
Sikkert en som ble rejected av dere, og nå "tar" han igjen. WannabEE
 
Topp