Veritas Aequitas

DeletedUser

Guest
skulle likt aa se den spilleren som hadde gjort det bedre i samme posisjon og situasjon som RR :)
jeg veit at jeg hadde ikke holdt ut saa lenge.

btw, saa er det bare aa ta en titt paa ODd-en vaar, saa ser man hvilken stamme som har mottatt flest nukes imot seg. at vi har vaert breie i kjeften og fortjent det, er en annen sak. det er vel strengt tatt spillere som ikke lenger befinner seg i VA som har staatt for den praten?

Det har du faktisk rett i :cool:
 

DeletedUser

Guest
Mange såkalte storheter har forsvunnet ifra VA nå.
Men virker som om vi er enige hvorfor.
Men de er her enda, så en skal aldri avskrive dem helt.

I grunn er det vel bare 1 stor stamme som er blitt utslettet til nå,
Tenker da ikke på stammer som bytter navn eller merger.
Hvilken stamme tenker jeg på? :rolleyes:
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hvorfor skal jeg forklare meg, når det er helt tydelig at motivasjonen min er bunnski og at jeg ikke gjør tegn til motstand en gang? Jeg taper jo, og har ingenting å skylde på. Jeg er rett og slett ikke online.
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Alle går lei en eller annen gang. Hvem gidder vel å gjøre en innsats i et spill en ikke synes er verdt tiden/orket? :eek:
 

DeletedUser

Guest
V8 - The Bird | TSFS

V8 - The Bird | TSFS, du har ikke en Blofaen i stammen der? Ser han leder ODAèn i V8,
han var jo i 300 S tidligere før han gav seg å satset for fullt der.
 

DeletedUser

Guest
1. Blofaen 699,232 76landsbyer OD:3,386,196, gammel kanskje?
 

DeletedUser

Guest
Hvor lenge skal dere diskutere v8 ODA her før en mod kan komme å gi dere infractions?? djeez
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Som Nolaw var så vennlig å påpeke, så tror jeg vi setter en sluttstrek for denne diskusjonen, og heller går over til den delen som er relevant til tema :)

mvh
Scar
 

DeletedUser

Guest
Jaja, shit happens, when you party naked.
Life goes on anyways, they say.
 

DeletedUser

Guest
Dette er et naturlig valg ifra vår side. De værste VA "jævlene" er borte fra v7 nå anyway. 300s er forresten ikke noen jenter med langvarige krangler, vi sloss heller og blir ferdige med saken.
 

DeletedUser

Guest
epic fail!! de verste e vekke så dere rekrutterer søppelet som er igjen?? LOLZ ..... hadde dere fjernet rasket og plukket med videre et par hard asses så hadde eg skjønt det.... tror rett og slett vi ser starten på bunnen for 300 s her eg!!!
 
Topp