Veritas Aequitas

DeletedUser

Guest
Siterer bare meg selv, jeg. Og Karten, en dag jeg har lite å gjøre skal jeg lage en melodi som passer til innleggene dine :)

Ser frem til den :rolleyes:, Skal jeg finne en fin melodi?
Dette er jo en VA tråd, hvordan er ståa i VA egentlig?, utenom gråby adlingen
som mange klager over.
Har mye grått rundt meg jeg også, blir det feil om f.eks jeg adler noen av de
grå byene?
Husker en tråd hvor du prøvde å kritisere 300 S for akkurat dette, så viste det
seg at vi hadde 0.33% flere av dem en VA hadde.
Vil du at jeg skal finne den frem?
Jeg mener trenger du en Link, eller noe sånt, så må du endelig si ifra ok?
Jeg er jo hjelpsom og grei av og til....ikkesant?
 

DeletedUser

Guest
logikken er at 300 S blir feige, og finner ut at de ikke klarer og ta byer av RR, så tar dem gråbyer. Dette likte desverre ikke RR så han tok de andre i clusteret sitt slik at de fortsatte og være under hannes vinger :)

Ehrm.. nå syns jeg i grunn du er veldig subjektiv. 300 S tok et par gråbyer inni clusteret til RR for å få tro over de resterende byene. Det er taktisk smart. RR tok gråbyer som fort kan komme i gale hender, samtidig som han styrker sin posisjon i området. Det kan jo diskuteres om det var like taktisk smart, mtp. hvor mange adels han bruker (28 hittil!), og at byene først blir til hjelp om noen uker, men for å være snill skal jeg kalle det taktisk smart.
Det jeg reagerer på er at RR lager gud vet hvor mange poster hvor han rakker ned på 300 S for å ikke greie å ta hans byer, og dermed må ta gråbyer. Noen dager etterpå, når dem har bytta sko, er det plutselig blitt kult å adle gråbyer, og personer som nylig har vært med RR å klage på 300 S støtter nå plutselig gråbyadling.


@Mr. GAW
Ah, okei, siden du sier det skal jeg ikke kommentere mer...
Bare ikke tro noen kommer til å gå på at det der var en ren impulshandling, og at det ikke er noen baktanke bak det hele.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ser frem til den :rolleyes:, Skal jeg finne en fin melodi?
Dette er jo en VA tråd, hvordan er ståa i VA egentlig?, utenom gråby adlingen
som mange klager over.
Har mye grått rundt meg jeg også, blir det feil om f.eks jeg adler noen av de
grå byene?
Husker en tråd hvor du prøvde å kritisere 300 S for akkurat dette, så viste det
seg at vi hadde 0.33% flere av dem en VA hadde.
Vil du at jeg skal finne den frem?
Jeg mener trenger du en Link, eller noe sånt, så må du endelig si ifra ok?
Jeg er jo hjelpsom og grei av og til....ikkesant?

At RR av en taktisk grunn adler gråbyer fordi slik at ikke dere skal adle dem ser jeg ikke problemet med :confused:
Blir feil om du adler de ja, fordi at ingen er så feige at de gidder å ta de. Tar vel heller byene dine?
 

DeletedUser

Guest
Alt det VA gjør er riktig. De bestemmer alle regler på dette forumet og i V7 med MR "colorflagg" i spissen. De har jo gud med seg. De tar gråbyer og er smarte med det. Vi andre er idioter når vi gjør det samme. Hvis vi skulle være så gale at vi gjorde ting annerledes enn etter VA boka, da får vi pisk på pungen. Skjønner snart ikke at vi andre orker å spille. :eek:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hmmmm

AMEN

Denne skrev den berømte RR for noen dager siden:

Gratulerer :) Det blir jammen mye poeng av 1 stykk heavy merge og 175 adla gråbyer.

Heavy mergen var de som var igjen i Autro, og som var aktive, folk vi faktisk hadde hatt ett tett samarbeid med før, ifra når vi tok ut UGD, men når andre stammer merger da er det vel ulovlig.

Og på gråbyer adling tabbet han seg jo rett og slett ut med det han skrev, da forskjellen var 00.33%!!
på det tidspunktet.

Idag har VA 36,23% Gråby adling, men vi i 300 S har 33,16%
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Hvorfor må folk krangle så mye angående dette temaet her? Gråbyer? Dem er vanlige byer folkens, vanlige byer. Taktisk lurt? Ja så absolutt om dem har en god possisjon.

300S adler gråbyer hos R R. At han reagerer med og adle opp resten av gråbyene i sitt/rundt sitt eget cluster er vel strengt talt ikke noe og klage på? Heller bruke kreftene på og ta han ned enn og klage på at han bruker dem hardt tjente adelsmennene sine. Han har fronter på så og si alle dem ulike kantene, så og adle gråbyer og få i gang mer troppeproduksjon må da være en av dem lureste trekkene man kan ta i hans possisjon?? Ingen er bedre enn noen andre her, så og si alle på V7 har adlet grått.

Greia er, ingen er bedre eller værre enn andre når det kommer til gråbyadling og skitne triks. Så slutt og bash hverandre.. Og hva er egentlig problemet til enkelte her at R R er forum moderator på et annet forum enn her på verden 7? Latterlig at dere skal ta i bruk det som et argument. Virker som at folk er mer ute etter og krenke vedkommende enn at dem kommer med skikkelig stoff fra in game. Ohyea, I forgot to mention, det vil bli rapportert.. Så hold dere on topic og slutt med bashinga av moderator(er)... Takk
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Tror ikke du har fått med deg hele poenget Hakkespetten, VA synes det er greit at
deres spillere tetter igjen clusteret sitt, mens det er nooob når andre stammer eller
spillere gjør det med sitt cluster.
Litt dobbelmoral ute å går om du skjønner.

For meg kan han tette igjen det han vil, det er dobbelmoralen vi kicker på.
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke du har fått med deg hele poenget Hakkespetten, VA synes det er greit at
deres spillere tetter igjen clusteret sitt, mens det er nooob når andre stammer eller
spillere gjør det med sitt cluster.
Litt dobbelmoral ute å går om du skjønner.

For meg kan han tette igjen det han vil, det er dobbelmoralen vi kicker på.

så da vil eg spørre deg om noe:p

viss eg haddeadlet halvparten av gråbyene i ditt cluste og stakcet den veldig mye. Ka ville du ha gjort da?

Eg tipper du ville ha adlet noen gråbyer selv.:jsmiley:
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke snakk om halvparten, langt ifra...Så vidt jeg ser det så er det kun jeg som har en stacket gråby i cluteret hans. Sjekk kartet først du :)
 

DeletedUser

Guest
så da vil eg spørre deg om noe:p

viss eg haddeadlet halvparten av gråbyene i ditt cluste og stakcet den veldig mye. Ka ville du ha gjort da?

Jeg ville ha nuket deg til steinalderen, og adlet deg ut selvfølgelig.
Kanskje jeg tar de få byene du har, hmmmm vi får se
 

DeletedUser

Guest
Hmmm

Busy busy busy i VA ikveld, mange søknader kanskje? :p , eller er dere busy med
å sende ut "vil du være spionen vår PMèr"? ;)
 

DeletedUser

Guest
så da vil eg spørre deg om noe:p

viss eg haddeadlet halvparten av gråbyene i ditt cluste og stakcet den veldig mye. Ka ville du ha gjort da?

Eg tipper du ville ha adlet noen gråbyer selv.:jsmiley:

doh, adlet byene du stacker fra
 

DeletedUser

Guest
så da vil eg spørre deg om noe:p

viss eg haddeadlet halvparten av gråbyene i ditt cluste og stakcet den veldig mye. Ka ville du ha gjort da?

Jeg ville ha nuket deg til steinalderen, og adlet deg ut selvfølgelig.
Kanskje jeg tar de få byene du har, hmmmm vi får se

eg ler av deg. Hadde eg hat like masse byer og poeng som deg, skulle det nok vært motsatt. Pga viss du hadde tatt alle de barb byene, hadde eg gått rett på deg og tatt ditt hoved cluster.

Du ville ikke hatt noe serlig med adels og readle med, og eg hadde vunnet. So easy er det;)
 

DeletedUser

Guest
Alt det VA gjør er riktig. De bestemmer alle regler på dette forumet og i V7 med MR "colorflagg" i spissen. De har jo gud med seg. De tar gråbyer og er smarte med det. Vi andre er idioter når vi gjør det samme. Hvis vi skulle være så gale at vi gjorde ting annerledes enn etter VA boka, da får vi pisk på pungen. Skjønner snart ikke at vi andre orker å spille. :eek:

Ok, kan du gjoere annet enn aa syte?
Hadde det vaert mulig med en ignorefunksjon her, saa hadde den gaatt til deg. Makan. Proev med litt positivitet, lille venn.
 

DeletedUser

Guest
Ok, kan du gjoere annet enn aa syte?
Hadde det vaert mulig med en ignorefunksjon her, saa hadde den gaatt til deg. Makan. Proev med litt positivitet, lille venn.

ignorekaos.png

Enjoy.
 
Topp