Vil du vere med på et speed team?

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Hvor drøm!?
Ender alltid med at vi går pure off, men jaggu leder vi ikke ODD atme ^^ Altså, er lite fred å få :p
 

DeletedUser

Guest
Er vel ikke noe stort det om dere er flere som samarbeider om det?
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Saken er slik at jeg har fått spillere som Volle...Banane, Lord II, SuperPreda, TheBakustyle etter meg hver runde. Disse er alle topp spillere på TwLadder, så jo, det er problem å vinne mot disse som sender konstant 1sek backtime! ;)
Atme er det jeg og Dennis som regel er "jokerne", og da vi ofte spiller på samme nett, som denne runden gjør det at sammarbeidet blir en utfordring. Men det er jo bare nok en utfordring, som kan gi enda mere glede ut av en seier, som blir mye vanskeligere.

Såe, vil ikke si at det bare er å vinne. Det var det for en periode siden, da vi ikke hadde alle på oss. Har atme fått flere meldinger; OMFG! How do you do it!? We was 10 players ho teamed about takin you out!. Det er morsomt :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg forstår ikke hva han mener med du er med - han snakket jo tydeligvis til meg.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Vil gjerne være med u et speedteam som Gidder å spille med en spiller som ikke har prøvd speed før untatt på kvaliken til nordic masters(42plass)



Ta kontakt på pm
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Vil gjerne være med u et speedteam som Gidder å spille med en spiller som ikke har prøvd speed før untatt på kvaliken til nordic masters(42plass)



Ta kontakt på pm

Hehe :)


Starta 1 time for seint på nordic masters, var på topp 25 men gikk å la meg og fikk ikke logga inn igjen :D

:(
 
Topp