Vil du vere med på et speed team?

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Hvorfor alle disse vis?
Du la deg, u suck. Skal man være god i speed må man klare å holde en runde, og om du må legge deg før kl 23, hva er vitsen med å spille NM?

Late start.. ? Who cares, 1 av 5 er ingenting! Late start på kortere servere er værre.. Men jau, er jo bare å øve. Trenger ikke et speed team.

Jeg er jo grunnlegger av Why So Serious, Norges kanskje beste speed team? Selvom jeg har mine triumpfer har jeg også vært en liten noob. Jeg har tapt 1v1 dueller i speed flere ganger (loooong time ago!x)). Når WySoSe ble startet var vi to RL venner som viste stor interesse som speed, som folk antageligvis likte. Vi begynte å vinne, og folk begynte å spille med oss, så utviklet det seg til en gruppe på 12stk med noen aktive speed interiserte spillere som koser seg over mic og har et godt samhold. Alt utifra noe tull to noobs fant på, men med stort engasjement! Har man ikke team, skaff deg en makker da vell. En duo er supert for å skaffe seg skills. Enten lage sitt eget team ut av det, eller få dere begge inn sammen. Men starter man som duo er det velldig koselig om man altid henger ilag også! Slik som Esel og Trumpet!

Jaujau, sikkert mye uinteresant, og poenget ble helt på hodet når det kom ut, og som de fleste har forstått er ikke mitt hode vell bevart, men yeah, viktigste er å prøve å gjøre noe ut av ting. Ikke ved å starte med å være best, men med å kose seg. God jul!:jkul:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har et speed team, men det er så bra at ingen får joine det, og heller ikke spille mot oss:eek:
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
;) Laget en chat med et par spiller utenom WySoSe der det har vært aktivitet i etterkant ja, et speedteam, nei..
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
;) Laget en chat med et par spiller utenom WySoSe der det har vært aktivitet i etterkant ja, et speedteam, nei..

la oss si det sånn: du laget en chat med spillere utenom whysose som speeder :)
og det ble dannet et team(selv om du ikke var med på annet en å lage en chat og heller ikke er med i teamet)

så teknisk sett har du bidratt(frivillig eller ufrivillig, bevisst eller ubesvist) til å lage et speedteam
 

DeletedUser

Guest
Serigala? Dette er helt feil, om du mener det er et speed team så får du lage din egen chat, vi speeder bare med hverandre som er i den chatten fordi vi synes det er gøy. Lag din egen chat, inviter medlemmer der og si det er et speed team så får du se hvor mange som leaver :eek:

-Ola
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Serigala? Dette er helt feil, om du mener det er et speed team så får du lage din egen chat, vi speeder bare med hverandre som er i den chatten fordi vi synes det er gøy. Lag din egen chat, inviter medlemmer der og si det er et speed team så får du se hvor mange som leaver :eek:

-Ola


Den chatten førte til et speed team ble dannet :)
En helt annen chat til teamet ble dannet dog :)
 
Topp