Ja har det det? Ser Dakapo skriver at EN stamme må ha 70% dominanse i den tråden, mens Torquemada skriver at det kreves 2 stammer i allianse med 70% dominanse. meget forvirrende svar i fra to i teamet.
Skal man gjøre unntak for at noen i teamet spørr?
Jeg snakket med Dakapo om dette privat, og hun fortalte meg at det også var et alternativ. Jeg skrev deretter dette på forumet.
altså om det skal være at en allianse kan ha mulighet til å vinne (men en offisiel vinner)
så bør det være noe spillerne på v.14 får stemme over siden ikke noe er satt,eller værtfall høre andres meninger.
man kan evt anta hva som skjer i verden uansett, men å høre hva de fleste spillere vil mener jeg uansett er viktigst
Makan til dritt du spyr ut av deg her da, Pål?
Det kunne like godt ha vært jeg som spørte Ronja og fikk det svaret. Tilbake i de gamle dager så fikk jeg den besvarelsen ang V7, og det er jo ganske tydelig at ingenting har endret seg siden da, altså at to allierte godt kan vinne en verden om de så ønsker det. Måten du henger ut Torquemada her på forumet fordi det var han som stilte spørsmålet, og ikke noen andre, viser bare hvor lite respekt du har ovenfor både han og de andre i teamet. Om du absolutt skal lage kvalme, i samme stil som Sondrekul, så kan du holde deg unna forumet.
Kthx
Nå er det Heine som spurte, Ronja svarte at EN stamme må ha 70% dominanse, så endrer Tom kritteriene til at det gjelder 2 stammer. Jeg bare spør, hvorfor skal Tom bestemme vinnerkriteriene på en verden han selv spiller??
Ok, da forsøker vi noe annet:
Har du noen argumenter som taler imot at den løsningen vi har blitt presentert ikke skal være gjeldende?
Ronja skriver først at det gjelder for en stamme, så blir det på magisk vis endret til å gjelde 2 stammer, noe som passer myth og Sup best, trenger jeg argumentere mer enn det?
Ser ikke helt noe godt argument der, P. I og med at noe blir forbedret for en spillermasse som uansett kan se ut til å vinne denne verden. Hadde stillinga vært at -T-H- og 20 var i ledersetet, ville ikke det endret mitt syn der.