Virus / trojan - på TW ?

DeletedUser

Guest
Er alt du bryr deg om hvor hackbar PC'en er? Så en Mac suger fordi den er like hackbar som en windows PC?

Jeg liker heller ikke utseendet, at musen bare har 1 knapp oppå og at den bare kan spille noen få spill.
Og jeg nevte det siden han posta det i denne tråden, og denne tråden er om virus.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg liker heller ikke utseendet, at musen bare har 1 knapp oppå og at den bare kan spille noen få spill.
Og jeg nevte det siden han posta det i denne tråden, og denne tråden er om virus.

Utseendet på en mac er mye bedre enn en hvilken som helst annen bærbar, imo. Hvorfor skal man bruke den med bare en knapp oppå? Du kan fint bruke andre. Med boot camp kan man spille så mange windows only spill man vil.
Det er også mange færre virus til Mac.
 

DeletedUser

Guest
Med utseendet mener jeg hvordan det på skjermen ser ut, ikke selve maskinen.
Og selv har jeg bare fått virus en eneste gang, det gjorde ingenting (så vidt jeg vet), AVG oppdaga det og sletta det.
Noe som også er stygt er keyboardet, og det at det ikke er noen Windows knapp (noe som ikke er særlig rart, men fortsatt suger).
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Så Mac OS X ser verre ut enn windows? BWAHAHAHA!

Hva skal man med en windowsknapp? Man har jo command.
 

DeletedUser

Guest
Jupp, jeg liker ikke layouten i Mac, og hvis jeg hadde likt det så kunne jeg uansett ha lasta ned et eller annet program som får Windows til å se sånn ut.

Har faktisk bare brukt Mac noen få ganger, forrige gang fant jeg ut dette:
1. Delete-knappen gjør tydligvis ingenting.
2. Å starte en .exe fil i Dokumenter funker ikke.
3. Vindus knappene ser stygge ut.
4. Skrivebordsikonene er gigantiske.
Dette var på en biblotek-PC, så det kan ha vært det som forårsaket 1. og 2.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Og 3 og 4 kan man enkelt ordne på selv? Bruker man en Mac littegranne merker man fort hvor klomsete windows virker i forhold.
 

DeletedUser

Guest
Hovedproblemene mine med Mac:
Jeg liker ikke layouten.
Den kan kjøre ekstremt få spill.
Det er mye flere programmer til Windows enn Mac.

Og egentlig så er det (utseende og hva det kan kjøre) nesten alt ved en OS som affekterer meg på noen som helst merkbar måte.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Man kan enkelt laste ned windows til Mac og kjøre spilla man vil?

Likte heller ikke layouten til Mac første gang jeg prøvde en, men når jeg brukte en litt mer, ble den mye bedre å bruke.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner ikke helt poenget med å bruke Mac hvis man skal bruke det til å være i Windows halve tida.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Mye lettere å gjøre alt, uten så mye knoting. Aldri hatt noen problemer med en Mac, mens med windows PC'er får man bluescreen og alt mulig annet tull bare man rører musa.

Ikke at jeg ikke liker windows PCen min. Syntes bare Macen er bedre å bruke.
 

DeletedUser

Guest
Kjøp ordentlig hardware?
Ikke spill ekstremt bugga spill?
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg satte det litt på spissen, men du kan allikevel ikke komme fra at det skjer mye mer tull med en windows PC enn en Mac.
 

DeletedUser

Guest
Dette:


Edit: er ikke helt sikkert om det gjelder dette problemet også, men skulle anta det.

Men vi veit jo ikkje korleis reklame det kjem fra.

GO NOFJON :D

..og slutt med fanboyinga. Er jo nesten som xbox360 mot ps3 dette.
 

DeletedUser

Guest
Mesteparten av det de lager suger (IE, Bing, Xbox osv.) men noe av det (Windows) er bra.
 
Topp