Virus / trojan - på TW ?

soppyknight

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
rart

hvor stille det er på forums modda , kom med fasiten ,,,er det noe lureri i TW reklamen eller er det ikke , kjenner dere (mods) til at det er noe virus her ??
 

DeletedUser

Guest
Kjør en virusscan, anbefaler å scanne med AVG 8.5 Free.
 

DeletedUser

Guest
Annonseopplegget til TW suger. Har ikke sett maken.
Habla. Deres annonsører sprer virus og Innogame er ansvarlig for innholdet her, og sine samarbeidspartnere. Få orden på dette, før regninger / søksmål kommer.
Får jeg virus her inne, så starter helvete..
 

DeletedUser

Guest
hvor stille det er på forums modda , kom med fasiten ,,,er det noe lureri i TW reklamen eller er det ikke , kjenner dere (mods) til at det er noe virus her ??

Ja, det er masse ormer og malware i reklamen her. Annonsørene er totalt useriøse..
 

DeletedUser

Guest
De burde bruke en bedre reklameleverandør, f.eks. Project Wonderful (best), eller Google Ads (bra).
Project Wonderful er faktisk så politelig og god reklameleverandør at det er omtrent den eneste jeg ikke har blocka.
 

DeletedUser

Guest
Off topic:

Synes det er dårlig av TW og reklamere for Travian :eek:

OT: Kiwi <333
 

DeletedUser

Guest
Bruk Firefox, så har dere null problemer.
Last ned Ad-block pluss, og for å være sikker gå til About:config og finn auto run scipts og sett den som 0. Da må ett script ha tillatelse av deg før det kan kjøres.
Finnes også uttallige addons til firefox som gjør det lettere å forsvare seg og sende adelstog på under 500ms..

Til dere som sier Firefox er piss; noobs :p
 

DeletedUser

Guest
Bruk Firefox, så har dere null problemer.
Last ned Ad-block pluss, og for å være sikker gå til About:config og finn auto run scipts og sett den som 0. Da må ett script ha tillatelse av deg før det kan kjøres.
Finnes også uttallige addons til firefox som gjør det lettere å forsvare seg og sende adelstog på under 500ms..

Til dere som sier Firefox er piss; noobs :p

Jeg vil gjerne ha navnet på den som hjelper med å "sende adelstog på under 500ms", da slipper jeg å bruke Opera.
 

DeletedUser

Guest
Bruk Firefox, så har dere null problemer.
Last ned Ad-block pluss, og for å være sikker gå til About:config og finn auto run scipts og sett den som 0. Da må ett script ha tillatelse av deg før det kan kjøres.
Finnes også uttallige addons til firefox som gjør det lettere å forsvare seg og sende adelstog på under 500ms..

Til dere som sier Firefox er piss; noobs :p

Firefox er piss :p
 

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mac suger.
Og Mac er lettere å hacke enn Windows, bare søk litt på nettet.
Eneste grunnen til at det er så få virus til Mac er fordi nesten ingen bruker Mac.

Mac suger ikke, det er bare du som er så altfor trangsynt... Windows er bedre på spilling, men der stopper også fordelene.

Jeg kunne også slengt ut med sånt tull som du farer med, men.. Det blir litt vel barnslig :).

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Mac er faktisk like/mer hackbart enn Windows, bare søk litt etter pwn2own eller noe sånt så finner du ut mer om det.
 

DeletedUser

Guest
Mulig og få høre Habla sin uttale om dette problemet? :)

Dette:
Det er ikkje InnoGames som viser reklamane, det er reklamepartnarane til InnoGames. Dersom de ser upassande reklame må de sende bildet som viser, og lenka reklamen går til. Ellers kan eg ikkje gjera noko med det.

Det vil sei at de må høgreklikke på reklamen, velge "kopier lenkemål" (eller liknande), lime inn lenka i ein ticket, så høgreklikke på reklamen igjen, velge "kopier bildeadresse" (eller liknande) og lime den inn i samme ticket. Send ticketen, så skal eg få fjerna det. Men eg treng både bildet og lenka for å kunne fjerne det.

Edit: er ikke helt sikkert om det gjelder dette problemet også, men skulle anta det.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Mac er faktisk like/mer hackbart enn Windows, bare søk litt etter pwn2own eller noe sånt så finner du ut mer om det.

Er alt du bryr deg om hvor hackbar PC'en er? Så en Mac suger fordi den er like hackbar som en windows PC?
 
Topp