Viruset

Er viruset ekte ?

  • Dette er en dum aprilsnarr...

    Stemmer: 11 33,3%
  • Dette er ikke en spøk!

    Stemmer: 7 21,2%
  • VEt ikke, jeg trenger også hjelp med dette spørsmålet

    Stemmer: 7 21,2%
  • Dette er en alvorlig sak så steng ned TW slik at ingen blir sparka for inaktivitet

    Stemmer: 8 24,2%

  • Totalt antall stemmer
    33
  • Avstemningen er stengt .

DeletedUser

Guest
Hvem vil stemme noe så dumt? Det er et vanlig virus. Hvis du får virus er det din egen feil.

Det er en orm ikke et virus :p

Det holder at telenor eksempel får virus så får alle som bruker telenor nettverk ormen :p
OG kanskje du er en av dem ??
Eller har du linux ?
 
Reaksjonspoeng
1
Det er en orm ikke et virus :p

Det holder at telenor eksempel får virus så får alle som bruker telenor nettverk ormen :p
OG kanskje du er en av dem ??
Eller har du linux ?

duh, emnetittelen er "virus". Ingen har noen sinne brydd seg om forskjellen på orm og virus. Og hva mener du med at telenor får virus? Tror du at Telenor har én datamaskin som sender ut internett til en million andre? Da tror du feil.

Jeg synes hele dette opplegget virket litt tvilsomt
Disse instruksjonene vil så gjøre at alle infiserte maskiner iverksetter en prosess, men ingen vet altså hva denne prosessen innebærer
Hvordan har de fått vite dette?
 

DeletedUser

Guest
duh, emnetittelen er "virus". Ingen har noen sinne brydd seg om forskjellen på orm og virus. Og hva mener du med at telenor får virus? Tror du at Telenor har én datamaskin som sender ut internett til en million andre? Da tror du feil.

Jeg synes hele dette opplegget virket litt tvilsomt

Hvordan har de fått vite dette?

Tja jeg lurer på det samme :p

Men det lo på så mange nettsider og det ryktes om at New york times har blitt angrepet og microsoft dusøren og sånt gjør meg urolig :p

Emne tittelen ble feil herr MaM !!
 
Reaksjonspoeng
1
Tja jeg lurer på det samme :p

Men det lo på så mange nettsider og det ryktes om at New york times har blitt angrepet og microsoft dusøren og sånt gjør meg urolig :p

Emne tittelen ble feil herr MaM !!

New York Times' datamaskiner er nok så godt beskyttet at du bare kan drømme om at de har fått virus(/orm). Selvfølgelig, ormen finnes nok, men jeg tror avisene og nyhetssidene har gjort det sykt oppskrytt.
 

DeletedUser

Guest
Ormen finnes. Det vet alle..........

Da er det ikke umulig at den "muterer" som den forsåvidt har gjort, for så å spre seg på den dagen ingen tror på det.. :eek:

Jeg tar slikt på alvor i hvert fall. Hvis du ikke bryr deg... Ja.. Da er du dum :D

Hva hvis det faktisk skjer med deg..
Er det ikke bedre da å være sikker?

Jeg har i hvert fall scannet pc en med 2 antivirus programmer ;)
Nothing wrong here^-^
 

DeletedUser

Guest
Ormen finnes. Det vet alle..........

Da er det ikke umulig at den "muterer" som den forsåvidt har gjort, for så å spre seg på den dagen ingen tror på det.. :eek:

Jeg tar slikt på alvor i hvert fall. Hvis du ikke bryr deg... Ja.. Da er du dum :D

Hva hvis det faktisk skjer med deg..
Er det ikke bedre da å være sikker?

Jeg har i hvert fall scannet pc en med 2 antivirus programmer ;)
Nothing wrong here^-^

Hvilke programmer ?

Noen anbefalinger da ?
 

DeletedUser

Guest
New York Times' datamaskiner er nok så godt beskyttet at du bare kan drømme om at de har fått virus(/orm). Selvfølgelig, ormen finnes nok, men jeg tror avisene og nyhetssidene har gjort det sykt oppskrytt.

Nettsidene gjør alltid sånt oppskrytt, men nå er det slik at dette IKKE er en spøk. Det står såpass mye informasjon/fakta om at jeg er.. 98% sikker på at det ikke er en spøk, i tilegg står det om ormen/viruset på flere sider.
 

DeletedUser

Guest
Nettsidene gjør alltid sånt oppskrytt, men nå er det slik at dette IKKE er en spøk. Det står såpass mye informasjon/fakta om at jeg er.. 98% sikker på at det ikke er en spøk, i tilegg står det om ormen/viruset på flere sider.

Ekstremt mange sider-.-

Og det er rapportert om et angrep på new york times Men det er ikke nødvendig hvis conficker :cool:


Men jeg er bekymret uansett :rolleyes:
 
Reaksjonspoeng
1
Nettsidene gjør alltid sånt oppskrytt, men nå er det slik at dette IKKE er en spøk. Det står såpass mye informasjon/fakta om at jeg er.. 98% sikker på at det ikke er en spøk, i tilegg står det om ormen/viruset på flere sider.

Det er ikke en spøk, det er vi enig i, men tror ikke det er noe å få panikk for. Sikkert like ille som det derre errorsafe. Du må være bra dum for å få det :p

btw, hut deg på msn!
 

DeletedUser

Guest
Jeg har i hvert fall scannet pc en med 2 antivirus programmer ;)
Nothing wrong here^-^

Du skal være veeeeldig forsiktig med å ha 2 virusprogrammer samtidig, er ikke alle virusprogrammer som klarer å jobbe samtidig/sammen ettersom de bruker de samme filene.
Jeg gjorde nemlig det for... 2 år siden? Installerte 2 virusprogrammer fordi jeg hadde popups (Var så lei at jeg skulle få de bort), da brukte jeg Firefox, og popupsa var så "frekke" at de åpna seg selv i IE. En stund etter jeg hadde installert programmene slo PCen min seg rett og slett av og når jeg skulle skru den på igjen skjedde det samme etter kanskje 15 sekunder.
Måtte ta systemgjennoppretting for å fikse det.
Btw, Mcafee er et bra program for å fjerne trojanere, malware og slike ting. Akkurat nå bruker jeg Avira Antivir ettersom alle på www.diskusjon.no sier at er så bra.

PS. Det er forskjell på antivirusprogram og program som fjerner trojanere, malware og slike ting.
 
Topp