Viruset

Er viruset ekte ?

  • Dette er en dum aprilsnarr...

    Stemmer: 11 33,3%
  • Dette er ikke en spøk!

    Stemmer: 7 21,2%
  • VEt ikke, jeg trenger også hjelp med dette spørsmålet

    Stemmer: 7 21,2%
  • Dette er en alvorlig sak så steng ned TW slik at ingen blir sparka for inaktivitet

    Stemmer: 8 24,2%

  • Totalt antall stemmer
    33
  • Avstemningen er stengt .

DeletedUser

Guest
Er ormen på alle System32? Isåfall, er det sikkert å slette den? Eller er det viktige ting i den mappen?
 

DeletedUser

Guest
Ahh skjønner. Men hvis viruset var der? Hvordan skal eg få det vekk da?
 

DeletedUser

Guest
Jeg fikk ormen, men det gikk fint da jeg slettet system32 mappen i C:\Windows\:)

Forvirret, du sa til en annen at man aldri skulle slette den mappen, man skal jo ikke det!

Hvordan viste dere at dere fikk den ?
 

DeletedUser

Guest
Herregud, jeg fikk lyst til hoppe ut vinduet og dø når jeg leste de siste postene her.. Er det mulig å vite så lite om hvordan en datamaskin fungerer?
Regner med at dere bruker IE også.
 

DeletedUser

Guest
Herregud, jeg fikk lyst til hoppe ut vinduet og dø når jeg leste de siste postene her.. Er det mulig å vite så lite om hvordan en datamaskin fungerer?
Regner med at dere bruker IE også.

..
Jeg bruker opera :)
 

DeletedUser

Guest
http://itavisen.no/809733/conficker-alarm-avlyst

der står det om viruset alle snakker om-.- (sorry vis noen har posta den linken før, ble for mye off-topic snakk til og lese igjenom alt)

og for dere ikke complet data nerder, dette viruset har det vært snakk om i flere måneder, så kan være en langsiktig aprils spøk, men da er det fra han som lagde viruset, siden personlig så har flere jeg kjenner hatt akkurat dette-.-
 
Reaksjonspoeng
1
http://itavisen.no/809733/conficker-alarm-avlyst

der står det om viruset alle snakker om-.- (sorry vis noen har posta den linken før, ble for mye off-topic snakk til og lese igjenom alt)

og for dere ikke complet data nerder, dette viruset har det vært snakk om i flere måneder, så kan være en langsiktig aprils spøk, men da er det fra han som lagde viruset, siden personlig så har flere jeg kjenner hatt akkurat dette-.-

Ormen kom først i 2001. Microsoft utlovet dusøren i februar. Dette er ingen spøk :p Men siden det har vært ute så lenge er det vel ikke noen OMGANTIVIRUSNÅ!!-situasjon.
 

DeletedUser

Guest
Ormen kom først i 2001. Microsoft utlovet dusøren i februar. Dette er ingen spøk :p Men siden det har vært ute så lenge er det vel ikke noen OMGANTIVIRUSNÅ!!-situasjon.

Sykt faktisk.
1 dag etter at viruset kom ble skolen min tatt :D

Siden det er så dumt så slipper jeg en innlevering fordi ormen :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nei men nå slutter dere å gå så mye offtopic her!
Her er det om viruset ikke smileyer!

Lag en egen tråd for det!
 
Topp