Viruset

Er viruset ekte ?

  • Dette er en dum aprilsnarr...

    Stemmer: 11 33,3%
  • Dette er ikke en spøk!

    Stemmer: 7 21,2%
  • VEt ikke, jeg trenger også hjelp med dette spørsmålet

    Stemmer: 7 21,2%
  • Dette er en alvorlig sak så steng ned TW slik at ingen blir sparka for inaktivitet

    Stemmer: 8 24,2%

  • Totalt antall stemmer
    33
  • Avstemningen er stengt .

DeletedUser

Guest
Eg bruker den derre Windows malicious Software Removal Tool, den som sto på Dinside Data. Er den noge bra, eller skal eg bruge noge annet? Leter etter noe gratis.
 

DeletedUser

Guest
Som jeg alltid sier: Linux er for.." Nei, glem det, skal ikke si det. Hvis Multe vil si det så kan han det (Interngreie) :)
 

DeletedUser

Guest
Spørsmål
Hvorfor finnes ikke det på noen nettsider som
Vg eller dagbladet ???

Eller hvorfor ikke på nyhetene ? Alle folkene på skolen vet ikke noe om dette -.-


Begynner å tvile på at dette ikke er en spøk alikevel :p
 
Reaksjonspoeng
1
Darkplayerfar: Tror ikke Microsoft bedriver aprilspøker.
Dolkefar: Avast! er gratis og utrolig bra. Google det, gidder ikke finne link.
Mordifar: Nei. Sier det IKKE :p
 

DeletedUser

Guest
Spørsmål
Hvorfor finnes ikke det på noen nettsider som
Vg eller dagbladet ???

Eller hvorfor ikke på nyhetene ? Alle folkene på skolen vet ikke noe om dette -.-


Begynner å tvile på at dette ikke er en spøk alikevel :p

VG og dagbladet skriver nesten ikke om datating, ihvertfall ikke som jeg har sett. Og nyhetene snakker ikke om sånt fordi eldre mennesker og fjortisjenter ikke skjønner noenting av det. Sier vi(Ikke at så mange fjortisjenter ser på nyhetene da)
 

DeletedUser

Guest
VG og dagbladet skriver nesten ikke om datating, ihvertfall ikke som jeg har sett. Og nyhetene snakker ikke om sånt fordi eldre mennesker og fjortisjenter ikke skjønner noenting av det. Sier vi(Ikke at så mange fjortisjenter ser på nyhetene da)

Jaja ...

Bedrifter kunne jo hatt godt av å vite det -.-
Onkelen min trukke på det siden ingen nyheter og sånt.

Derfor er det nok en spøk -.-

MaM Msn :confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Du skal være veeeeldig forsiktig med å ha 2 virusprogrammer samtidig, er ikke alle virusprogrammer som klarer å jobbe samtidig/sammen ettersom de bruker de samme filene.
Jeg gjorde nemlig det for... 2 år siden? Installerte 2 virusprogrammer fordi jeg hadde popups (Var så lei at jeg skulle få de bort), da brukte jeg Firefox, og popupsa var så "frekke" at de åpna seg selv i IE. En stund etter jeg hadde installert programmene slo PCen min seg rett og slett av og når jeg skulle skru den på igjen skjedde det samme etter kanskje 15 sekunder.
Måtte ta systemgjennoppretting for å fikse det.
Btw, Mcafee er et bra program for å fjerne trojanere, malware og slike ting. Akkurat nå bruker jeg Avira Antivir ettersom alle på www.diskusjon.no sier at er så bra.

PS. Det er forskjell på antivirusprogram og program som fjerner trojanere, malware og slike ting.

Det med at maskinen slo seg av, det er bare at den er varm:p
skjer hele tiden med meg, så må gi den en liten pause og vente på at den blir kald igjen:(

tar sånn 30 minutter ;)
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det med at maskinen slo seg av, det er bare at den er varm:p
skjer hele tiden med meg, så må gi den en liten pause og vente på at den blir kald igjen:(

tar sånn 30 minutter ;)

Du kødder, ikke sant? Ingen kan være så dumme at de tror at alle PC'er som skrur seg av av seg selv, skyldes overopphetning?
 

DeletedUser

Guest
Det med at maskinen slo seg av, det er bare at den er varm:p
skjer hele tiden med meg, så må gi den en liten pause og vente på at den blir kald igjen:(

tar sånn 30 minutter ;)

Hørt om kjøler ?
Det er nyttig det, jeg hadde samme prob før helt til jeg fikk kjøler til pcen og nå funker den som en kjedelig drøm :p
 

DeletedUser

Guest
Du kødder, ikke sant? Ingen kan være så dumme at de tror at alle PC'er som skrur seg av av seg selv, skyldes overopphetning?

Egentlig enig med Sarsi der. Uansett har jeg stasjonær og jeg har aldri opplevd at en stasjonær har blitt for varm. Har derimot opplevd det med bærbare. Og, hvorfor skulle liksom systemgjenoppretting hjelpe mot overopphetning?
 

DeletedUser

Guest
Tja, hvis du gjenoppretter til før du lastet ned voksenvarer så blir ikke PCn like hot.
 

DeletedUser

Guest
Haha, neida. Uansett det er ikke det tråden handler om.
Er vel gjerne derfor jeg hadde popups fra starten av, menmen.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke noen spøk ;(

HEIA LINUX :D

Nå blir det linux på meg...
 

DeletedUser

Guest
Jeg fikk ormen, men det gikk fint da jeg slettet system32 mappen i C:\Windows\:)
 

DeletedUser

Guest
Du skal være veeeeldig forsiktig med å ha 2 virusprogrammer samtidig, er ikke alle virusprogrammer som klarer å jobbe samtidig/sammen ettersom de bruker de samme filene.
Jeg gjorde nemlig det for... 2 år siden? Installerte 2 virusprogrammer fordi jeg hadde popups (Var så lei at jeg skulle få de bort), da brukte jeg Firefox, og popupsa var så "frekke" at de åpna seg selv i IE. En stund etter jeg hadde installert programmene slo PCen min seg rett og slett av og når jeg skulle skru den på igjen skjedde det samme etter kanskje 15 sekunder.
Måtte ta systemgjennoppretting for å fikse det.
Btw, Mcafee er et bra program for å fjerne trojanere, malware og slike ting. Akkurat nå bruker jeg Avira Antivir ettersom alle på www.diskusjon.no sier at er så bra.

PS. Det er forskjell på antivirusprogram og program som fjerner trojanere, malware og slike ting.

Du burde bli kvitt Avira før det er for seint. Jeg får opp en popupboks om å kjøpe premiumshiten dems daglig og bluescreen når jeg prøver å avinstallere -_-
Har forøvrig ikke gjort en så jævlig god jobb på å prøve å bli kvitt det, men er irriterende når den kommer opp mens jeg spiller/timer angrep osv.
 
Topp