Vurder en V4 spiller

DeletedUser

Guest
Siden jeg er litt latere enn Unknown Soldier gjør jeg bare sånn.

erus
Poeng: 916.901
Rangering: 125
Beseirede motstandere: 2.115.688 (298.)
Stamme: 7KEYS

Du er større enn meg, så skal ikke klage på størrelsen. Startet i oktober. Vokst seg greit stor da. Ut i fra TWstats har du adlet noen gråbyer, men langt i fra noe skrekkeksempel. Adle gråbyer er fullt og helt lov i mine øyne, så lenge det har et formål. Vet ikke helt hvem fiendene er, så vanskelig å si der. Noe skuffende OD i forhold til antall poeng, men OD er ikke alt. 7KEYS som stamme ligger helt i motsatt ende av kartet som EASY, så vet egentlig ikke så alt for mye. Virker som de har et bra cluster i sør-vest. :)

Unknown Soldier
Poeng: 4.568.887
Rangering: 6
Beseirede motstandere: 101.851.573 (1.)
Stamme: VARG

Vel, når V4 begynner å nærme seg slutten en gang i tida er Unknown Soldier en spiller folk vil huske. Leder den største stammen i VARG og leder OD-lista, samt den 6. største spilleren. Da har man oppnådd det aller meste på en server. Virker som en strålende spiller.
 

DeletedUser

Guest
Hvis nøoen er keen på å vurdere meg er det bare å druse på!!
 

DeletedUser

Guest
bare fordi jeg har fritids og vil døgne an med en venn og vi har ikke noe bedre å gjøre, så why not :D

Hyper-Emme
Poeng: 1.597.659
Rangering: 64
Beseirede motstandere: 3.056.107 (242.)


Poeng:1,6mil, ikke gale nei :) vil gi deg en 6er jeg.

ODA: dårlig for ditt poeng ståsted, så en 2er

Rykte: hehe, jeg har fått stor intrykk av deg på forum osv, gamle leder over BBB til du gikk til EASY, de fleste på forum vet litt hvem du er, så tja.. vi sitter deg på 8er :D

Stamme: EASY er jo en generalt bra stamme, bra samhold osv, tror du valgte en god stamme der du ;) og posisjonene dine til dem er jo gode, så 8er igjen ;)

Tilsammen: 24 av 40

Karakter: 6: Over snittet

(vil gi deg en 7er, men matten sier at 24/40 = 6.. så jaja, kan ikke endre på kalkulatur verden)
 

DeletedUser

Guest
da får vell jeg vurdere deg Handsome. ;)


Rangering: 138
Beseirede motstandere: 7.436.650 (141.)

Poeng:793k ikke den beste poengsummen, men siden du startet så sent på v4 så gir jeg deg en 6

Rykte: Tror egentlig ikke du har så kjempestort rykte på v4, men blant spillere i K34 er ryktet ditt passe bra. Du kjørte på med både propeganda og krig mot gamle Nwe. Men syns det bare holder til en 5

Stamme: EASY er jo en kjempe stamme. Vi holder sammen og vi har godt utviklingspotensialer. Atm ser det lyst ut for EASY. EASY får en 8 av meg.


Karakter: 6:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg tar hintet, jks, jeg må skjerpe meg :D

Kan ta deg og da ;)

jks6
Poeng: 2.993.092
Rangering: 21
Beseirede motstandere: 26.411.771 (30.)
Stamme: EASY

Poeng: Bra poengsum. Reiser snart inn på topp 20. Det blir morro.

Rykte: Du og Cen har et bra rykte i området, og er "en" fryktet spiller. Offensiv tankegang som jeg liker, noe OD'en også viser, statistikkene også.

Stamme: EASY. Finner vel ikke noe bedre enn EASY? :)

Samlet vurdering: 9
 

DeletedUser

Guest
Æææ, sorry Gard, så ikke at du ba om vurdering :( var ikke helt edru <3
 

DeletedUser

Guest
Meningen er vel egentlig at man skal vurdere spilleren over, og når du da har vurdert h*n kommer nestemann og vurderer deg. Blir forferdelig mye spam hvis de som roper høyest skal få bli vurdert.

Jaja, jeg får prøve meg.

Super Lol

Poeng: 5 - Jeg startet 3,5 måneder etter deg, og allikevel har jeg 1 mill mer poeng enn deg. Du har en grei ODD, så du har overlevd på tross av en del motstand. Gir deg en 5'er for det.
ODA: 5 - Snart 1 år siden du begynte, og allikevel har du bare 8 mill ODA. Ellers har du en grei ODA-sum hvis man utelukker tid du har spilt, og bare ser på poengene dine, men sånn fungerer det nok desverre ikke. Du får allikevel en 5'er på denne.
Rykte: 6 - Jeg kan ikke si jeg har hørt noe spesielt om deg, men jeg har da lagt merke til deg. Du har overlevd i fronten mot Easy en god stund nå, og slikt merker man seg;) Du får en 6' av meg her.
Stamme: 4 - BoB har jo masserekruttert rimmen til Easy og derfra fått inn en del noobs. Ellers har stammen opplevd en del motgang i det siste, og den synker i både poeng og byer. Jeg ville trodd dere hadde klart dere bedre hvis alle var samlet i TEOD, så det var synd med den splittelsen.

Samlet vurdering: 5-6

Ettersom jeg er lokalisert litt langt unna deg er det jeg ikke helt oppdatert, så man kan vel plusse på/trekke fra 1 poeng på "karakterene" jeg har gitt deg.
 

DeletedUser

Guest
Newsted

Poeng: 2.283.925
Rangering: 37
Beseirede motstandere: 15.731.793 (62.)

Poeng 8-: Fin poengsum, spesielt i forhånd til hvor lenge du har spilt.

ODA 7: Veldig fin ODA

Rykte 5 Vet ikke helt hva jeg skal gi deg her.. Gir deg middels. Har egentlig ikke fått et inntrykk av deg - iallefall ikke før jeg ble med i EASY :)

Stamme 8 - Jeg elsker denne stammen her! Jeg har merket i løp av kort tid at dette er en stamme som kommer til å nå langt. Utrolig godt samhold! En 8'er :D

Samlet vurdering: Veldig bra/Bra (8/7)
 

DeletedUser

Guest
Er ikke så enkelt når man har konstante inc^^

Du får bare la meg få byene dine da vettu :p
Da slipper vi å kjempe om dem, og slipper å få så mange inc... Du får dessverre ikke tilbake de byene jeg tok, men nice try :rolleyes:

Synd jeg ikke var kjapp nok, for da skulle jeg ha vurdert deg :cool:
 

DeletedUser

Guest
Du får bare la meg få byene dine da vettu :p
Da slipper vi å kjempe om dem, og slipper å få så mange inc... Du får dessverre ikke tilbake de byene jeg tok, men nice try :rolleyes:

Synd jeg ikke var kjapp nok, for da skulle jeg ha vurdert deg :cool:

Hvis du har en annen vurdering enn han som vurderte super lol i sted så er det jo bare å tilføye det.
 

DeletedUser

Guest
En kanskje litt streng vurdering fra meg? x)

Hyper-Emme
Poeng: 1.627.827 poeng, 63. rank.. Ingen big dog der altså :p Startet 3 mnd etter oppstart, men kunne likevell hatt høyere poengsum. 5
ODA: 2,80 Mio. og 156-plass. Det var da ikke stort, dersom du går inn for det kunne du dobblet den poengsummen på 2 uker.. 3
Rykte: Jeg har hvertfall hørt om deg, så et rykte har du vel :p Mener å huske deg som en av de fra NWe som var litt klarer i hode på PnP uttalelsene hvertfall :p Ellers hører jeg ikke særlig fra deg ingame, så blir vel middels totalt. 5
Stamme: 16 stammeskifter, men var vel hovedsaklig inn og ut av NW-fam frem til du nylig skiftet side og gikk til EASY. Kan lett si at du har byttet deg oppover ved det skiftet, så stammepoeng velger jeg å sette en 7. :)

Totalt: 5: Middels


Now do me :D
 

DeletedUser

Guest
Nolaw

Poeng: 7 - Ikke den helt store poengsummen, men jeg kan ikke akkurat klage da du faktisk har mer enn meg, hehe. Ut i fra din ODD har du møtt på en del motstand, og har allikevel greid å holde deg langt oppe på rangerinslisten. En sterk 7'er.
ODA: 9 - Her viser du hva du er god for. Atm 4. plass på ODA-listen - bare noen få mill som skiller deg fra Pezz og Johvij - på tross av at du "bare" ligger på 34-plass på poenglisten. En meget god prestasjon som fortjener en 9'er;)
Rykte: 8 - Jeg vil tro du er fryktet av hele K34 ettersom du rett og slett har slukt nukes, og du ikke vært dårlig når det gjelder å sende de i retur. Du får en 8'er av meg.
Stamme: 8-9 - Varg har jo dominert V4 i lang tid nå, og de kommer nok til å fortsette dette i en lang stund framover. Jeg tror jeg snakker for resten av V4 når jeg sier at jeg er imponert over hvor lenge dere har tronet der oppe på tabellene - både i poeng og i OD. Jeg har jo bare et ørlite innblikk når det gjelder deres forum, men alt plusset sammen ser dette ut til å bli en 9'er. Men - ja, det er et "men" her - jeg har aldri fått beskuet stammen fra innsiden, så det må nok bli 8-9 her.

Samlet vudering: en sterk 8'er - Veldig bra.
 

DeletedUser

Guest
Newsted


Poeng - Helt grei poengsum, gir en 6'er her.

ODA - ODA'en tilsvarer poengsummen din, 6 her å.

Rykte - Har ikke hørt så veldig mye om deg, men vet at du finnes. Normal 5 her.

Stamme - EASY, sterk stamme som har vært her veldig lenge og kommer til å være her veldig lenge! 8'er her.


Total vurdering: 6!
 

DeletedUser

Guest
Jeey

Poeng - 9
Vet ikke hvor lang tid som ble brukt til å oppnå dette. Men er en høy poengsum og skal mye arbeid til for å oppnå det.

ODA - 8
Fin OD-A på 33 millioner. Med på ypperste liste der. Gir ikke høyere score da jeg ikke vet om du har skikkelige angrep eller bare sender vilt ;)

Rykte - 5
Jeg har faktisk ingen anelse om hvem du var tidligere:confused:

Stamme - 8
Bunnsolid stamme og en utfordrer til toppranken, mange solide spillere her.
 

DeletedUser

Guest
Shaman Matozan

skulle gjerne vurdert deg
forsåvidt de fleste her
men kjenner dere ikke godt nok nå desverre :(
får bli senere

noen her som i det hele tatt gidder å vurdere meg? :p
 
Topp