Vurder en V4 spiller

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Jeg spiller på flere verdener skjønner du newsted;) og har mye fotall IRL, kan ikke sitte på TW hele dagen:D
 

DeletedUser

Guest
Super lol

Poeng: 1.058.287
Rangering: 113
Beseirede motstandere: 25.894.833 (32.)
Stamme: BoB

Poeng: Ikke store poengsummen her, mister byer til EASY fortløpende. Blir en 4'r fra meg her.
Rangering: ikke engang blant top 100 og det går nedover. 3'r
OD: ganske lav ODA (8,362,727), men ODD'n gjør det bedre (17,128,401). 7'r
Rykte: Har overlevd VARG/EASY en god stund nå. er vel en av de eneste TEOD medlemmene som hadde et potensialet som er igjen. Har derimot ikke sett noe imponerende fra deg. 4'r

Samlet vurdering: en svak 5'r
 

DeletedUser

Guest
Finner ingen spiller ved navn Mammothdundr på V4, så da går jeg til forrige spiller som vurderte en annen spiller; Shaman Matozan aka Zanmato

Poeng - Du har ikke spilt lenge med denne kontoen på V4, så denne poengsummen er ikke blant de største. Men du har gjort en god jobb med de månedene du har spilt på kontoen, så du får en 7'er av meg her selv om... ;)

ODA: Igjen har du ikke den største ODA'en pga du startet seint med denne kontoen. Men du har over 3 ganger mer ODA enn poeng, noe jeg anser for å være bra/helt greitt. Under 3 ganger mer er ikke bra :p Du får 6 poeng her, for du kunne hatt mer ODA om du hadde satset fullt ut ;)

Rykte: Jeg har vel ingen annen valg enn å gi deg høy score. Du er godt kjent for meg og mange andre fra flere verdener på forskjellige kontoer. For meg er du nok en av de mest kjente basert på at du markerer deg tydelig i alle verdener jeg kjenner deg fra. Du får 10 poeng her av meg.

Stamme: Masse er sagt om Capes. Men Capes har vært lenge med. Kriget mot forskjellige andre stammer. Har gjort mye bra, men selvfølgeligt kan sikkert endel ting bli bedre. Som en BNP'er mener jeg dere i sin helhet har litt for lite krigervilje, selv om enkeltspillere i Capes burde hatt 10 poeng for sin innsats ;) Capes får 7 poeng av meg her.

Totalscore er 7,5 poeng på Zanmato kontoen. (På V4 hadde nok Arnold fått litt mer ;) )
 

DeletedUser

Guest
Har ikke fulgt med, men er poenget å vurdere en konto og ikke selve spilleren?
 

DeletedUser

Guest
Jeg har vurdert kontoen på 3 punkter, men eieren av kontoen på "rykte"
 

DeletedUser

Guest
Jeg vurderer han fordi han spurte meg og jeg kan jo ikke si nei til Snowfire.. :eek:

Snowfire

Poeng - Helt grei poengsum etter hvor lang tid du har spilt her. 7

ODA - Ikke verdens beste ODA, den er også gjennomsnittlig. 5

Rykte - Lederen for Shade, vil nok si at de fleste har hørt om han som spiller litt aktivt i v4. 7

Stamme - Medlemmene flykter, er ikke så bra kvalitet på største parten av medlemmene. Men de har ett par spillere som kan spille. 4


Totalt. 5-6 Helt ok etter min mening, grei å snakke med og ting kan han gjøre bedre! :)
 

DeletedUser

Guest
blir tvingt av Jeeey til å vurdere han nå.. (bare fordi jeg spurte han for moroskyld)

Jeeey = BadASS!


Done!


fortjener aplause:cool:
 

DeletedUser

Guest
Siden en må spørre for å få en vurdering, og ikke at det var nok å vurdere forrige, så får vel jeg og nå spørre pent ;)
 

DeletedUser

Guest
johvij

Poeng rank 8, ganske grei poengsum, 8

ODA Veldig bra ODA rank 4, ligger jo på 39,46 Mio. 8

Rykte De fleste har hørt om deg, kjører jo hardt mot VARG som resten av BNP, liker å krige. 9

Stamme BNP sterk stamme som kjører hardt mot VARG, svært respektert stamme som spiser terreng 9

Så blir vel en sterk 8'r her.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Takk for gode ord, spesielt fra en "fiende" :cool: . Får ta en tilbake på deg og da ;)

Hvis du er Blood ingame:

Poeng: Innenfor topp 100 såvidt, så ikke den største spilleren. Mer gjennomsnittlig kanskje, litt over. Setter 6 poeng her

ODA: Ikke altfor bra, ikke altfor dårlig. 3 ganger mer ODA enn poeng. 6 poeng her og, siden dette er det jeg normalt gir ved slike forholdstall:

Rykte: Nå kjenner jeg deg faktisk ikke. Har ikke kriget mot deg inngame, og kan heller ikke erindre at du har bemerket deg så mye her på forumet. Ser du nettopp gikk fra Shade til Varg, noe som er med på at du ikke er helt kjent for meg enda. Har aldri hatt noe med Shade å gjort. Men jeg tipper du er rimelig kjent for dine naboer, siden du tydeligvis kriger litt, så du skal få 5 poeng av meg. (Og kanskje denne blir høyere neste gang jeg skriver ;), hehe)

Stamme
: Tja, hva skal en si. Varg har hatt 1. plassen helt tidlig i fjor høst, og ingen nærmer seg de drastisk. Selv med flere inaktive perioder, så kommer de tilbake. Og selv om BNP eter byene som fluer, så vokser Varg stadig og vinner alle andre kriger. Har vel ikke noe valg enn å gi 9 poeng for helheten i stammen. ;) Kudos.

Totalt blir det 6,5 poeng :)
 

DeletedUser

Guest
johvij

Poeng rank 8, ganske grei poengsum, 8

ODA Veldig bra ODA rank 4, ligger jo på 39,46 Mio. 8

Rykte De fleste har hørt om deg, kjører jo hardt mot VARG som resten av BNP, liker å krige. 9

Stamme BNP sterk stamme som kjører hardt mot VARG, svært respektert stamme som spiser terreng 9

Så blir vel en sterk 8'r her.

Er veldig enig i denne her vurderingen av johvij, men vil bare gjøre om den sterke 8'r til en 9'er ;)
 

DeletedUser

Guest
Takk takk HyperEmne

Hyper-Emme

Poeng: 1,7 mill poeng gir en sterk 6'er ;)

ODA: Kun dobbelt så mye ODA som poeng er ikke det meste å skryte av. ODD er enda mindre. Du har vært i noen kriger, men ikke for mye ;) 4 poeng her

Rykte:: Tja, hva skal en si. Du gikk fra den ene siden til den andre siden av krigen, når du gikk til Easy. Ikke helt positivt i mine øyne, men jeg kjenner ikke grunnen til at du hoppet over til fienden, så jeg skal ikke henge meg opp i det egentlig.
Jeg kjenner godt til deg, helt siden NWe tiden. Du har vært aktiv på forumet, og gjort din jobb av propaganda ;) Så du får nok en 8'er av meg her ;)

Stamme: Easy er en stamme som har gjort det meget bra. Helt siden den tiden de var små og under beskyttelse av Varg, til de nå er en stor og sterk stamme, som lett kan stå på egne bein. Når jeg ser på spillerne i den stammen, er det absolutt en stamme å regne med i fremtiden. I mine øyne er Easy en av topp stammene, og får dermed en sterk 8'er av meg ;)

Totalt gir dette Hyper-Emne: 6,5 poeng ;)
 

DeletedUser

Guest
Pezz aka mammoth

Poeng ligger på top 15, 3,7mio poeng 9'r

ODA Rank 2 i ODA 43 mio ekstremt! glad i å nuke her ser jeg, kjørt på i øst og spiser byer rett å slett... 10'r

rykte Ga ledelsen i TEOD bank, adlet dem ned sammen med resten av EASY og noen fra VARG :rolleyes: "gal nuker" som jeg liker å kalle det... 9'r

Stamme VARG er jo elite stammen på v4, vokser og vokser... Holdt seg på toppen siden høsten og kommer til å holde seg på topp en lag tid framover på V4. 10'r

Sterk 9'r dette ;)
 

DeletedUser

Guest
Takk takk HyperEmne

Hyper-Emme

Poeng: 1,7 mill poeng gir en sterk 6'er ;)


Hehe, skal nok snu denne til en 8'er iløp av kort tid, litt vanskelig å stige i fiende land, og har hatt KV i lengre tid, derfor har jeg steget litt trått - MEN, jeg er nå tilbake!


Gled dere!
 

DeletedUser

Guest
Døm denne. Gidder ikke å vurdere noen selv nå, men til gjengjeld skal jeg vurdere den som tar denne.
 

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jks6

Poeng: 3.166.793 gir en sterk 8'r :)

Oda: 17,08 Mio. - 5 ganger så mye ODa som poeng sier litt om aggresiviteten til disse spillerne. Kunne like gjerne vært høyere. Veldig sterk 7'r

Rykte: - Må ærlig innrømme at jeg aldri hadde hørt om deg før jeg kom inn til EASY for første gang. Men med tanke på ODa'en og poengsummen, tror jeg folk i nabolaget kjenner deg. Sterk 7'r

Stamme: EASY - Denne stammen har tæl! Adlet som bare rakkern av TEOD, og fortsetter nå, samtidig som de har front mot ITV & ~WON~ Gir en 9'r :)

Sammenlagt; Sterk 8'r
 

DeletedUser

Guest
Tjallabajs

Poeng: 27.274
Ser ut som du nettopp har begynt verdenen om igjen med ny konto. Du vokser fort, trolig med hjelp fra stammemedlemmene dine. Ettersom poengene er så lave får du en tilsvarende vurdering. 3

ODA: 28.653
Jeg kan ikke tro mine egne øyne, dette var skuffende du! :p Såvidt mer ODA enn poeng jo, huffameg. 2

Rykte: Jeg har ikke hørt så mye om deg, mest fordi jeg ikke har vært på v4 så lenge - men allikevel. Hørte noen rykter om at du hadde B L A C E-kontoen før. Allikevel ser det ut som folk stoler på deg, og det lover alltid godt. 6

Stamme: EASY er en knallstamme. Er ikke mye jeg vet om den bortsett fra at det er min gode venn Yatta som leder den. Hans evige jakt på K35 fortsetter på alle serverne ser det ut som, og her lyktes han. En allianse med VARG som funker bra, uten å se ut som deres søskenstamme er en kunst. 8

Sammenlagt; 5
 
Topp