W75 net. En unified stamme mellom Norge, Sverige og Danmark

DeletedUser

Guest
Duals er alltid velkommen :)

hehehe.... Ingen spillere, men en haug med duals (rofl)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Så er det fremdeles plass på teamet her?

En hardcore nordisk stamme på .net det høres morro ut :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Nice å se at du også moa tenker å spille her :)

Er det foresten noen liste over hvem som er med på dette ifra .no?
Etter å ha snakket med et par andre så forstår jeg at dere er flere enn de som har skrevet seg på her?
 

DeletedUser

Guest
Problemet på w73, tror jeg at det var en del som undervurderte hvor mye aktivitet som trengs.
Men om det blir lagt opp til høyaktivitets-stamme, kan det bli en stor suksess
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Åssen går detta prosjektet da? fulgte litt med på w73-prosjektet og dette som ser ut til å skje nå virker jo artig som fabla.


Eier vi med andre ord`?
 

DeletedUser

Guest
Problemet på w73, tror jeg at det var en del som undervurderte hvor mye aktivitet som trengs.
Men om det blir lagt opp til høyaktivitets-stamme, kan det bli en stor suksess

Noe det er garantier for denne gangen, og mye mer organiseringer. Vi Nordmenn og Svensker er ikke mange nok til å dominere en server hver for oss, slår vi oss sammen, så kan vi denge alle de andre ekle tribalhugg stammene. Er kvalmende mye hugging og merging på .net fant jeg ut.

W75 har Skandinavere en ypperlig anledning til å vise dem hvordan man skal spille dette spillet....
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Kjedelig startdato. Jeg orker ikke ta meg tiden til å spille TW nå i sommer, så jeg satset på at den skulle starte på høsten. Dersom Robert kan spille alene i sommer frem til jeg evt. har tid til å spille, kan jeg likevel være med.

Men jeg regner med at det blir kjipt for han å holde aktiviteten oppe tilnærmet alene, frem til høsten.
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jeg skulle gjerne ha hevet meg med! Dessverre er jeg opptatt med andre "ting" (Profesjonell gaming av det mest avanserte FPS spillet noen gang laget; TF2 (wasntme)), men vis jeg ville tror jeg ikke at tid hadde vært problemet siden jeg tros alt spiller andre spill rundt 25-30 timer i uken (på en alder av 14 (party)) rundt tentamens tiden og rundt 100 muntlig prøver. Ikke det at noen ville ønsket å ha meg med uansett (hug). Men lykke til, til alle dere som skal spille på denne nye spennende verden med våre andre nordiske venner, og ha en god dag til alle andre som også fortsatt har nok motivasjonen til å spille TW.

~Tematikken av denne kommentaren; Attention-whore, lykke til, STÅ PÅ!
 

DeletedUser

Guest
Da blir det nok uten meg og deg, Tom.
Reiser til Tyrkia om ikke lenge, og da skal det nok ikke logges inn på tw..
Resten av sommeren vil jeg nok forsøke å komme meg utenfor veggene mest mulig også.
 
Topp