WIC

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Winter Is Coming betyr strengt tatt at man skal være forberedt på alt, være klar for vinteren. Det betyr ikke at vinteren er bedre enn sommeren. :)
 

DeletedUser

Guest
ja... Da kommer vintern i år også... Orginalt var det ikke, men hey.... who cares

Får vel også benytte anledningen til å ønske dere lykke til
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
God vinter, IB ;) Har enda ikke begynt å snø engang, her i hvert fall. Gleder meg egentlig litt til det skjer, så slipper vi iallefall alt regnet -.-

Positivt betyr det sesong for slalåm/snowboard, snøballkasting, hansker og strikkelue, snøballkasting, varm kakao, snøballkasting, julepresanger, og hey! Mere snøballkasting :D Pass på, IB :cool:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tjaa, hva kan man si:) Forrige gang BOL fikk inn noen nye spillere ble vi anklaget for å rekruttere oss til toppen. Har IB(WIC) sett seg lei av å ha BOL på toppen, så derfor måtte de ta en liten merg?

Menmen, helt greit for meg, for da har jeg dere alle i en å samme stamme!;)
 

DeletedUser

Guest
Tjaa, hva kan man si:) Forrige gang BOL fikk inn noen nye spillere ble vi anklaget for å rekruttere oss til toppen. Har IB(WIC) sett seg lei av å ha BOL på toppen, så derfor måtte de ta en liten merg?

Menmen, helt greit for meg, for da har jeg dere alle i en å samme stamme!;)

Det er en ganske stor forskjell fra mitt synspunkt...Dette vil ikke forandre noe, vi vil fungere slik vi alltid har gjort, som en stor stamme.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det er en ganske stor forskjell fra mitt synspunkt...Dette vil ikke forandre noe, vi vil fungere slik vi alltid har gjort, som en stor stamme.

Fortell meg forskjellen? Slik jeg ser det finnes det ingen forskjell. Dere ville ha inn flere spillere for å bedre kommunikasjonen, har det blitt sagt. Vel - fra mitt ståsted så hadde HVIB og IB et eksemplarisk forhold seg imellom, så om det kan bli noe bedre tviler jeg på.
Når det kommer til BOL sin situasjon gjorde vi det som et svar på handlingen RNG gjorde. Det var ikke planlagt av oss i det hele tatt, men vi hadde ikke noe valg, samtidig som vi så fortjenesten ved det, nettopp å bli større. Hvordan du får det til å eksistere en "forskjell" mellom disse to handlingene, eirik007, kan jeg rett og slett ikke se.
 

DeletedUser

Guest
Fortell meg forskjellen? Slik jeg ser det finnes det ingen forskjell. Dere ville ha inn flere spillere for å bedre kommunikasjonen, har det blitt sagt. Vel - fra mitt ståsted så hadde HVIB og IB et eksemplarisk forhold seg imellom, så om det kan bli noe bedre tviler jeg på.
Når det kommer til BOL sin situasjon gjorde vi det som et svar på handlingen RNG gjorde. Det var ikke planlagt av oss i det hele tatt, men vi hadde ikke noe valg, samtidig som vi så fortjenesten ved det, nettopp å bli større. Hvordan du får det til å eksistere en "forskjell" mellom disse to handlingene, eirik007, kan jeg rett og slett ikke se.

Som jeg skrev "'Det er en ganske stor forskjell fra mitt synspunkt" det blir bedre komenikasjon, men den store forskjellen blir det ikke. Hovedgrunnen er at dette måtte skje uansett, det er kun en stamme som kan vinne og når (Legg merke til at jeg sier når og ikke hvis :D) vi vinner så har vi gjort det alt, det måtte skje før eller siden?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Som jeg skrev "'Det er en ganske stor forskjell fra mitt synspunkt" det blir bedre komenikasjon, men den store forskjellen blir det ikke. <-- Les den en gang til^^, Den er litt forsom ettersom du motsier deg selv, skjønner du :pHovedgrunnen er at dette måtte skje uansett, det er kun en stamme som kan vinne og når (Legg merke til at jeg sier når og ikke hvis :D) vi vinner så har vi gjort det alt, det måtte skje før eller siden?

Joda, det måtte skje enten før eller senere, derfor ingen er så veldig overrasket at det skjer nå ;)
 

DeletedUser

Guest
Har lyst å gratulere BOL,RNG, RNGA og HFO med seieren over IB og HVIB, nå står det kun 1 stamme igjen:D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg vil også si at når jeg begynte her så sverget jeg på at jeg skulle spille helt til IB ikke lenger eksisterte, og deres mulighet for å vinne V1 er ikke-eksisterende! Vel, nå har jeg hvertfall holdt det jeg lovet ;)
 

DeletedUser

Guest
Tja, vil ikke si at dette forandrer så mye at vi nå kan si at IB ikke eksisterer. Formelt sett er de borte, ja, men for min del kommer det alltid til å være IB-spillere uansett hvilket navn de fører. Kommer til å bli vanskelig å omstille seg og omtale dem som WIC fra nå av, though. Det hadde vært mye enklere for meg om dere bare kunne fortsatt på samme måte som før :eek:

Gratulerer med ny stamme, forresten ;)
 

DeletedUser

Guest
Huff og huff... Hvordan skal dette gå? Vi får bare merge oss sammen med BOL og rekruttere drøssevis av spillere fra RNG så BOL igjen kan bli den største :O
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jeg vil også si at når jeg begynte her så sverget jeg på at jeg skulle spille helt til IB ikke lenger eksisterte, og deres mulighet for å vinne V1 er ikke-eksisterende! Vel, nå har jeg hvertfall holdt det jeg lovet ;)

Ganske naivt av deg og si det på den måten der. Vi har bare slått sammen to av stammene, som har hatt samme funksjon som broder/søsterstamme gjennom tidene (på samme måte som BOL hadde sin, og RNG hadde sin(e ) en gang i tiden). At de blir merget sammen kom vel ikke akkurat som noen bombe? Skal bli godt og få bort alle de ekstra forumene ihvertfall, slått sammen det meste :). IB er nok ikke forsvunnet. BOL og resten av sirkuset skal ned i dass, og snora skal trekkes.



windsy: Huff og huff... Hvordan skal dette gå? Vi får bare merge oss sammen med BOL og rekruttere drøssevis av spillere fra RNG så BOL igjen kan bli den største :O

Ironisk, men to be honest, det ville ikke forundra meg hva BOL og lurveledelsen der hadde foretatt seg :p
 

DeletedUser

Guest
Ganske naivt av deg og si det på den måten der. Vi har bare slått sammen to av stammene, som har hatt samme funksjon som broder/søsterstamme gjennom tidene (på samme måte som BOL hadde sin, og RNG hadde sin(e ) en gang i tiden). At de blir merget sammen kom vel ikke akkurat som noen bombe? Skal bli godt og få bort alle de ekstra forumene ihvertfall, slått sammen det meste :). IB er nok ikke forsvunnet. BOL og resten av sirkuset skal ned i dass, og snora skal trekkes.

Til tider setter du din egen intelligens ganske høyt Kenn i forhold til hvordan du svarer... Seff skjønner stort sett alle av oss hva hensikten skulle være med mergen, og kjenner jeg Scar så var hensikten nøyaktig oppnådd når du svarer som du gjør.

For å svare deg på den siste setninga di, så er sirkuset kommet for å bli en stund. :cool:



Ironisk, men to be honest, det ville ikke forundra meg hva BOL og lurveledelsen der hadde foretatt seg :p
Ouch, den var sårende :eek:
 
Topp