winter aint comming...

DeletedUser

Guest
Vel, det var for det meste ironi.

Men det fikk fram noen av meningene jeg ønsker å få frem ;)

Jeg har aldri sagt at BOL er dårlige, eller kommer til å gjøre noe utrolig dumt.

POKE: Vel, det er kanskje slikt, men jeg vet også at dere drev/driver med mye propoganda og at dere noen ganger tenkte veldig stort om dere selv.
Mye av det dere sa kom til å skje, skjedde ikke, og dere ble overkjørt enkelte steder. Men orker ikke ta den "kranglen" om igjen :eek:

Alle sier at IB er de store som kjører sitt eget løp og at vi er ditt og datt.. lol..
Vel IB har en litt spesiell historie og er en av de eneste stammene som har behold det samme navnet gjennom tidene.
Det som runger gjennom stammen er i hvert fall lojalitet! Det er utrolig hva enkelte gjør for IB og den innsatsen som blir vist.

Vi er ikke en stamme styrt av andre og kjører absolutt ikke den enkleste veien. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Eg trur BOL komme til å kjempe til siste slutt, kos det, BOL e berre koselige å krige mot XD
Eg merker ein sann kjærlighet eg sender med troppene mine.

Såg eg at WC og Core kom inn i bildet? hmm, ja de stammene må jo berre bli nevnt, elska av så mange ;)

Core og WC sleit vel meir med inaktivitet og at folk var lei av TW, e vel main grunnen til at kontoene blei sletta..
Om BOL komme tilå gjera det? Det tviler eg på. Trur nok det e ein del av de der som trives med å krige og at det e litt action :)
 

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
De har sett mye action siste 48 timer ihvertfall.


Side 1:
Tribes: TIR TFR TNR IB IBB HVIB
Players:

Side 2:
Tribes: BOL
Players:

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 124
Side 2: 37
Forskjell: 87

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,183,224
Side 2: 332,813
Forskjell: 850,411

image.php
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Vel, det var for det meste ironi.

Men det fikk fram noen av meningene jeg ønsker å få frem ;)

Jeg har aldri sagt at BOL er dårlige, eller kommer til å gjøre noe utrolig dumt.

POKE: Vel, det er kanskje slikt, men jeg vet også at dere drev/driver med mye propoganda og at dere noen ganger tenkte veldig stort om dere selv.
Mye av det dere sa kom til å skje, skjedde ikke, og dere ble overkjørt enkelte steder. Men orker ikke ta den "kranglen" om igjen :eek:

Alle sier at IB er de store som kjører sitt eget løp og at vi er ditt og datt.. lol..
Vel IB har en litt spesiell historie og er en av de eneste stammene som har behold det samme navnet gjennom tidene.
Det som runger gjennom stammen er i hvert fall lojalitet! Det er utrolig hva enkelte gjør for IB og den innsatsen som blir vist.

Vi er ikke en stamme styrt av andre og kjører absolutt ikke den enkleste veien. :cool:

Du er bra latterlig da.

For å si det sånn...

Gi meg en konto med en god del tropper, og en hær på halve verden...
Så hadde nok du vært borte ganske fort.

Det greide dere dermed ikke å gjøre med jeg og POKE ME. Så you failed.

Selv med 8000 innkommende holdt vi oss. Hadde du greid det? Det har jeg min største tvil til. Du hadde kanskje holdt i et par dager ettersom du hadde grene til deg all støtten dine "venner" ifra IB tør å sende før du hadde vært dau.
 

DeletedUser

Guest
haha... uuu dere greier å ta en spiller og to som ligger helt alene i deres kontinent (nomine).. Dere er super flinke! <3 Tror ikke det har no med at hele TNR har stått for nukinga, og IB kommet å plukket byer etterpå...
Og ikke få meg til å le av "lojalitetsstammen IB".. haha får hyppigere nyheter fra alle ib sine forum enn jeg får tid til å lese på mitt eget.

Er ganske enig med Brann.. hadde dere hatt et snev av skills hadde dere tatt iallefall 1 by av han back in the days.. Nå skryter dere av å være en av hundre til å ta en øde bol spiller..! wohoo.. CREDZ til deg! ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Alltid samme meninger ja :)
Brann: Det ville tiden vise om du hadde levd så lenge.
Men du har alltid samme synspunkter. Interessant :rolleyes:

thoret: Dere skryter av å spise et par innaktive spillere. Tenker også veldig stort om dere selv :eek:
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
haha ja, det er mange hos dere som sender meg info fra deres forum xD

og jeg vil se på meg selv som ganske alene i k65 mot "store skumle ib" som "eier" det kontinentet.
her er hvertfall statsen for meg alene mot ib

Side 1:
Tribes:
Players: Spookie

Side 2:
Tribes: IB IBB HVIB
Players:

Timeframe: 06/05/2009 00:00:00til20/05/2009 11:12:02



Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 28
Side 2: 15
Forskjell: 13

image.php
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
jeg fikk tilsendt noe elifix har skrevet, hvor det sto at planen var å få meg ut av k65 iløpet av en måned. nå er det vel gått snart 2 uker og jeg har tatt fler der enn jeg har mistet. Rofl.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hmz, kanskje jeg skal gjøre noe for å stoppe kjeften på deg ;-).

Imponerende? Neeh, ikke så mye egentlig. IB har ikke kjørt på deg enda, ikke på noen andre sånn 110% heller egentlig. Men det kommer, selv om jeg må innrømme at vi er ganske treige i starten.

Jeg har tatt sånn ca 20-25 byer fra BOL, og ja, jeg regner med folk som dere har kicket. Driter egentlig i hva grunnen er, litt tilfeldig at dem for ut nå kanskje? Og ikke før? :rolleyes:. Så jeg regner alle som har vert i BOL, og stukket ut nå, som BOL byer og blir derfor nedadlet. Fin regel, lett å huske :).
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
du er så smålig og uorginal at jeg får krampe i lattermusklene
det er samme regla om og omigjen med deg
"åå dere kicker alle de vi angriper, åå vi har ikke startet enda"
christ
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
I like måde du.

Til nå, for dem som har kjørt solo, så syntes jeg vi har gjort det veldig bra. Men vi kommer, som sagt. Jeg har vel ikke sagt bastamt at vi kicker, TWstatsen sier det for meg. Så shh på deg :).
 

DeletedUser

Guest
du er så smålig og uorginal at jeg får krampe i lattermusklene
det er samme regla om og omigjen med deg
"åå dere kicker alle de vi angriper, åå vi har ikke startet enda"
christ

Du er ikke så veldig god til å argumentere :eek:
 

DeletedUser

Guest
hvis dere egentlig er så jævla gode, så er det vel bare å kjøre på snart? det blir litt fjernt å snakke om hvor gode dere er om dere bare vil, dere har bare ikke satset enda. eller enda. eller enda. var vel ib som kom erklærte krig, så dere burde jo _ville_? dårlig planlegning, da eller? dårlig lederskap? dårlig team-følelse hvis folk kjører solo? klarer ikke å koordinere angrep? for lite selvstendig krigserfaring, og vant til å få planene servert på fat og bare utføre? det må jo være en grunn til at dere aldri kommer ordentlig i gang. :confused:
 

DeletedUser

Guest
hvis dere egentlig er så jævla gode, så er det vel bare å kjøre på snart? det blir litt fjernt å snakke om hvor gode dere er om dere bare vil, dere har bare ikke satset enda. eller enda. eller enda. var vel ib som kom erklærte krig, så dere burde jo _ville_? dårlig planlegning, da eller? dårlig lederskap? dårlig team-følelse hvis folk kjører solo? klarer ikke å koordinere angrep? for lite selvstendig krigserfaring, og vant til å få planene servert på fat og bare utføre? det må jo være en grunn til at dere aldri kommer ordentlig i gang. :confused:

Vi var i hvert fall redelige og gav BOL 1 ukes varsel. Vi viste respekt ovenfor den gamle alliansen og vårt tidligere gode vennskap. Så angrep thoret oss etter noen minutter. Så brøt krigen løs. Nei det var ikke dårlig planlegging.
For det første så kicket BOL en del spillere som var mål, og de andre spillerne i nærheten er jo rene def accounter så.. You do the math!:eek:
 

DeletedUser

Guest
Vi var i hvert fall redelige og gav BOL 1 ukes varsel. Vi viste respekt ovenfor den gamle alliansen og vårt tidligere gode vennskap. Så angrep thoret oss etter noen minutter. Så brøt krigen løs. Nei det var ikke dårlig planlegging.
For det første så kicket BOL en del spillere som var mål, og de andre spillerne i nærheten er jo rene def accounter så.. You do the math!:eek:

jeg har regnet litt på det, og jeg kom frem til at dere suger i planlegning. :) dersom dere ikke hadde flere planer enn de få som har blitt kicket, så vil jeg ikke si det kvalifiseres til å kalles en krigsplan. eller.. en leke-krigsplan kan godkjennes under tvil. :rolleyes:

og det var da sykt sutring med at det kickes folk. da er dem ute av bol da, og dere fikk det gratis. move on, next?
 

DeletedUser

Guest
haha :p

Vel si hva du vil. Du hadde sikkert ikke gjort det noe særlig bedre selv :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
haha :p

Vel si hva du vil. Du hadde sikkert ikke gjort det noe særlig bedre selv :rolleyes:

da hadde jeg såfall heller ikke skryti av hvor fantastisk god jeg er i spillet :rolleyes:

"kanskje jeg skulle vist deg litt?" "kanskje jeg skal besøke deg?"

jeg tror du skremmer vannet av dem der, ja. tomme ord er så dritskummelt :eek:
 
Topp