winter aint comming...

DeletedUser

Guest
Når skrøt jeg av hvor fantastisk gode vi er?:eek:

noen små drypp her og der, over hvor suverende IB er (med solbriller mot hvor mange stammer som kjemper sammen med dere mot bol. det har liksom ingen innvirkning ;P). og favoritten i løpet av denne er;

"Vi kriget tappert og godt mot WC og fikk dem ut av spill (med hjelp fra adminene ......)." (og igjen; HAHAHAHAHA)

ellers så er det vel mest ken-thingy som kommer med svada/trusler ("skulle ha stoppet kjeften på deg, kanskje jeg skal komme på besøk-ish", som jeg egentlig trodde gjaldt deg også. men i følge deg er jo ib så sykt samkjørte, så kan vel regne alle som en? ;p

greit at deres side leder krigen, men jeg skjønner ikke at dere får dere til å skryte så jævlig av det. det skulle jo bare mangle at dere gjør det, tross alt. dersom dere taper krigen så burde dere ikke ansikt nok til å tørre å være mer på verdenen(e) :p har det blitt regnet på hvor mange dere er mot bol? 20 på hver spiller elns - minst? da skal man ikke kunne tape, vett. ..så sant man ikke suger, da. ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Bare pass deg, kanskje jeg kommer å besøker deg også :p

Men seriøst, siden du nevner det om igjen, er det for at du er redd? Maybe, maybe not. Det er ikke ord som avgjør en krig, men handling. Ord er bare med på og påvirke hvordan ting går, og blir utført. Det vet du/dere like godt som jeg gjør. Nåh har det vert alt for mye skriblerier, la oss starte spillet for alvor og ha det gøy igjen. Blir bare sure miner når vi styrer og herjer her på forumet ;).

Kenn~
 

DeletedUser

Guest
..jeg er kjemperedd. spesielt siden jeg ikke har noen konto i spillet lengre. og poenget mitt er jo at dere bjeffer mer enn dere biter. ;)
 

DeletedUser

Guest
Morsomt hvor sta du er :)

Vel, hva skal jeg si da? Jeg snakker mest for min egen del noen ganger.
Jeg kjemper mer enn du tror.
 

DeletedUser

Guest
hah ;p jeg kan ikke spille mer (og vil ikke, ble for avhengig), så da tyr jeg til forumet nå og da. en del "nå" i det siste.

joda, du er en av de som har tatt en del byer. flere enn balle som har mer poeng enn deg og LI (som ikke har tatt noen), f.eks. Og med krigsstatistikk mellom kun ib og bol, så har ib tatt ca dobbelt så mange byer fra bol som omvendt. (Side 1: 453 Side 2: 215 med "siste måned). Poenget er bare at jeg ikke helt skjønner at det går an å skryte av sånt, iom at dere er så mange som dere er mot dem. og at dere ikke har kommet ordentlig i gang høres veldig amatørmessig ut, iom at det var dere som erklærte krig :) at dere hadde tenkt å la det gå en uke før det startet betyr ikke at dere ikke kunne ha planene klare osv. hvis det at thoret angrep dere så fort ødela, så var dere pent lite forberedt. "har ikke startet enda" er en dårlig unnskyldning for noe annet - om det er at folk ikke gidder å delta eller om dere ikke helt vet hvordan dere skal koordinere det vet jeg ikke :)

edit: skrev at både balle og li hadde mer poeng enn deg, hvilket var feil.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
hehe :)

Prøver å øke kamplysten vettu! ;)

Er enig i at det har vært litt slapt i det siste, men stacka fronter og ikke evig med O tropper, er skylden i det.

"You have to read between the lines" :D
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Hva gjør deg så sikker :rolleyes:

Kan i noen eksemper;
- Nukene til spillere hos dere som andrea og sasuke
- Adelstogene til el loko bestående av 1 adelsmann og 200 speidere
- Det har gått en måned og dere har enda ikke startet krigen (roflcopter)
- Hovmod står for fall
- BOL har faktisk spillferdigheter og kunnskaper og er ikke en masserekrutteringsstamme
- Alle kortene er ikke delt ut enda
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ehm, altså BOL er i krig mot IB, IBB , HVIB , TNR , FKR og TIR.

Til sammen er de 3,7 ganger større enn oss...
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
73+97+80+54+83+39=476medlemmer renegades og ib
82Bol

Litt mer en 5 ganger så store medlemmer
396 medlemmer mer
 
Topp