Besvart Woooah! Ny CM? :O

DeletedUser

Guest
Hva skjer med at PABben sin forumbruker ikke lengre er CM, og at Dakapo står som CM? :)

Har vi fått vår sjette CM?
 
Sist redigert av en moderator:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Paben har strøket over tittelen sin, å skrevet "vanlig medlem" så da er d bekreftet.

Å arishmel: D blir offentliggjort i kveld (vis d jeg hører er sant da)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Gratulerer... Selv om det er mer en forbannelse og være CM på .no etter hva som har skjedd i løpet av de siste årene :p..
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
PABben får selv komme med en forklaring på hvorfor han slutta om han ønsker dette. :)
 

DeletedUser

Guest
Pabby? Faktisk forklare noe, uten at det blir dratt ut av han? Hah! Morroklumpen! :)

Men ville det ikke vært naturlig med en slags beroligende beskjed i annonseringen ( som kanskje også burde vises på forsiden ) om at det ikke vil føre til store endringer, alt vil fortsette som før osv.? Dere i teamet har jo en viss idé til å gi beskjed om minst mulig, og de beskjedene som kommer virker også til å være rettet til et mindre antall spillere. Nesten som et svar på en eller annen form for kritikk/spørsmål/debatt.
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Mange sånne forum moterantorener eller hva det heter.. det var kule farger, kan jeg også få en slik farge? jeg vill gjerne ha rosa om det går :)


Gratulerer Dakapo :)
 

DeletedUser

Guest
Kondolerer, Dakapo :)

Myh? :O Mod? Kult! Min tro på teamets evner gikk akkurat opp betraktelig.

Så la jeg merke til at Tranxz også var blitt mod, så da sank den trua ned igjen :p
 

DeletedUser

Guest
Vel jeg tror man bidrar mye mer til samfunnet sitt om man setter fokuset på de sakene man synes er viktige istedetfor å la en grunnleggende misnøye med personene som prøver å gjøre jobben, skinne gjennom i alt man sier.

Det får dem ikke akkurat til å få lyst til å gjøre en god jobb når de møter slike kommentarer før de overhodet får prøvd seg. Jeg skjønner godt hvorfor det er gjennomtrekk i CM-stolen, for å si det slik. Hvorfor ikke la ønsket om et team som gjør en god jobb, få overskygge behovet for å være "morsom" og vifte med epenisen - for en gangs skyld?

Og gratulerer så mye til det nye teamet! :D
 

DeletedUser

Guest
Vel jeg tror man bidrar mye mer til samfunnet sitt om man setter fokuset på de sakene man synes er viktige istedetfor å la en grunnleggende misnøye med personene som prøver å gjøre jobben, skinne gjennom i alt man sier.

Hva hvis, når man prøver å ta opp ting på en saklig måte, man blir møtt med teite svar som viser at teamet tydeligvis ikke leste skikkelig gjennom argumentasjonen? :)

Nå må det nevnes at den saken gikk gjennom til slutt, men det var ikke før både jeg og flere måtte mase mye både på forumet og skype, slakte samtlige motargumenter teamet kom med og bruke unødvendig mye krefter på å få teamet til å bruke de små grå. Det er noe som heter gjensidig respekt - når den ene parten ikke engang gidder å sette seg inn i den andre parten sine argumenter virker det ikke fornuftig på meg å vise den parten noe særlig med respekt.

Men for all del, det er jo viktig å prøve å sette fokus på forskjellige ting man føler er ganske viktig ting for utviklingen av TW.no. Men jeg er kanskje ikkeveldig flink til å gjøre det. Jeg skammer meg virkelig.
 
Topp