Besvart Woooah! Ny CM? :O

DeletedUser

Guest
@soinner: Grunnen til at grim "vinner" diskusjoner er vel ikke hovedsaklig fordi han har mer "rett" enn andre (hvem skal definere rett?) men fordi han presterer å fremme sine egne synspunkter og meninger med veloverveide, gjennomførte, saklige og velformulerte argumenter :) Han vinner lett støtte fordi hans egne argumenter virker mer fornuftige enn motpartens. Og de, på sin side, vet ikke hva de skal stille opp med når de blir konfrontert mot diskuterings-teknikken hans.

Jeg er ofte enig med Grimlock, men at han har "rett"... Det der er å se på det svart-hvitt uten noen nyanser. I mange tilfeller finnes det ingen "rett" på samme måte som det ikke er noe "galt", og det som gjør at det grim skriver virker rett er fordi det stemmer overens med den individuelle tolkning ;)

Var det eneste i innlegget ditt jeg hadde å påpeke, though... resten har jeg ikke noen spesielle formeninger om :p
 

DeletedUser

Guest
Er du ikke småenig i at om teamet ikke finner motargumenter, så er det rett? Slik er det vel i alle verdner uten kirke, så lenge en teori ikke motbevises, så er den per dags dato rett? Gravitasjon? Hvordan de formuleres er, etter min erfaring ,noe teamet tidligere har fokusert litt vel mye på.

At et bra begrunnet svar skal nedbegrunnes pga at det er bra begrunnet, er vel..?

Mannen er ikke en poet, han er bare veldig engasjert, og godt innsatt, i spillet tw.

Min første stemme til supperådet går til deg, btw.
 

DeletedUser

Guest
@red
Antonine er vel en av de som drar teamet opp, misforstå meg rett. Men her er hun som representant av teamet, og summa summarum synes jeg de til tider er helt på jordet. Du har lov til og være uenig i det, men det forandrer ikke min objektive mening. Den holdningen kommer av at jeg synes at de har en, til tider, nedlatende holdning til oss spillere.
Jeg mener at flere i teamet ikke helt forstår at de er her for å gjøre opplevelsen bedre for oss.
Jeg mener.
Nå finnes det personer i teamet jeg er blodfan av også, men det velger jeg heller å si rett til de. All min erfaring viser at dette ikke funker når det kommer til kritikk, og da i særdeleshet vår tidligere CM.

Nå tenker jeg at vi skal glemme vår forrige CM og tenke fremmover :) Nedlatende holdning, ja kanskje det har hendt, men jeg håper da at vi fremmover kan slippe at dere spillere skal føle det. Jeg prøver å gjøre opplevelsen god, men jeg skal love deg, det er ikke alltid like lett. Når spillere ikke er enig med hva vi bestemmer, kan det virke som om vi er nedlatende kan jeg tenke meg, men noen avgjørelser må vi bare ta, fordi om ikke spillerene alltid er enig med oss.

Jeg føler heller ikke at jeg gjemmer meg bak Grim, jeg synes bare han forklarer det hele på en langt bedre måte enn jeg har tid til. For slike ting tar faktisk veldig lang tid.

Jeg har prøvd å svare han på en best mulig måte. For som jeg har sagt før her, så er jeg enig i mye av det han skriver.

Grunnen til at Grim "vinner" diskusjonene er jo at han faktisk har rett, og kan vise det på en fin og saklig måte. Vis meg posten han tråkker over streken? Om jeg får tid, og teamet lar det stå foruten modbashtiss, så kan jeg samle en lang liste der jeg mener de gjør det. Evt. tar med seg streken dit de selv mener den bør være.
Tar en seg tid til å vise hvordan deler av teamet driter seg ut, så får en modbash tilbake. Så setter tutekoret i gang og sier at de er jo her frivillig. De er her frivillig. Det er heller ingen som tvinger de til å bli. Det er faktisk ikke alle som passer til en jobb i teamet, selv om de er aldri så kule som personer.

Tror du skal la vær å lage en slik liste, og det tror jeg du vet ;)

Kondolerer, Dakapo :)

Myh? :O Mod? Kult! Min tro på teamets evner gikk akkurat opp betraktelig.

Så la jeg merke til at Tranxz også var blitt mod, så da sank den trua ned igjen :p

Det er den siste setningen der jeg synes er en unødvendig setning. Som jeg vil kalle å gå over streken/grensen eller hva du vil kalle det. Om det var en spøk, ja det kan godt være, siden han har et kjeketegn, mulig han har skrevet det i et innlegg her en plass, men nå står det så mye her at jeg ikke orker å lete etter det


@anto
Jeg savner et svar på mitt spørsmål også. Hva med en tillitsmannordning? Der dere må ta opp mulige problemer med en kar som han i forkant? For det er ikke alltid dere treffer like godt, og nye øyne med en spillervinkling kunne gjort underverker. Spillerråd? høh, tror det der var min beste ide per dagsdato. Kom litt vel brått på meg selv også, men jeg liker den.


Nå synes jeg at vi i teamet klarer å samarbeide godt sammen, og alle problemer vi kommer over diskuterer vi innad i teamet. Det er ikke ofte vi har store problemmer med spillere, men når det skjer så blir det tatt seriøst, og vi diskuterer for å se om vi har gjort noen feil i noen avgjørelser. Av og til kommer vi frem til at vi har gjort en feil, mens ande ganger mener vi at det ikke er gjort noen feil. Der igjen vil det alltid være en og annen spiller som ikke vil være fornøyd, og gjerne vil prøve lage kvalme rundt det. Men det betyr ikke at spilleren alltid har rett, det er viktig å huske.

Bold :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sånn liker vi, anto! Selv om det meste var siktet til andre personer enn deg, både i påstand og tilsnakk.

Dog må jeg sette uviljen til for å forstå at grim mente det der som en fornærmelse mot tran. nå kjenner jeg ikke til alle rellasjonene her inne. Men å slenge seg i frivillighetsskyttergrava asap ble feil, i mine øyne. Før han gjorde det knisa jeg så smått av de, og trodde de var dus. Nå tror jeg han er for ung for oppgaven.
Den biten jeg vitterlig sikta på deg med har jeg fikset ny tråd for. Bra det, siden vi her snakker litt ved siden av hverandre.

Pimp :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg må si at du har svart greit for deg etter min tråd, soinner.

Håper dog at du også, som meg, vil gi det ny teamet litt slingrinsmånn, så satser vi på at ting vil bli bedre fremover ;)
 

DeletedUser

Guest
Betviler ikke at teamet nå kommer til å gjøre en bedre jobb, ønsker bare å dytte de på riktig vei, elns. Av og til tar jeg rennafart, og det kan jeg jo på noen måter forstå blir... hardt.

Om dette er et eksempel på hvordan vår nye cm kommer til å gjøre jobben sin, så har jeg faktisk litt trua på at vi har en framtid.
Skolebokeksempel på hvordan en cm bør gjøre jobben sin, på godt og full.

4 bøtter slingringsmonn på vei i posten til teamet.
 

DeletedUser

Guest
Jeg må ikke svare på alt du skriver Grimlock, og du får tolke som du vil. Men det betyr ikke at tolkningen er rett. Jeg mener fremdeles du går over grensen av og til. Sånn er det og sånn blir det. Jeg trekker over hode ikke tilbake noe av det jeg har sagt, da vil det stå med bokstaver, setninger og ord.

Ja, jeg tolker det helt som jeg vil, og føler meg egentlig ganske komfortabel med det :)

Infraction delen vil jeg ikke diskutere videre nå, siden jeg allerede har svart deg på det.

Du har svart meg med å si sånn du mener det er/burde være. Når jeg peker ut at det faktisk ikke er sånn det er med alle moderatorer trekker du deg ut av en diskusjon om det. Det henger helt på greip med en gjennomgående trend av at mange i teamet er ganske så konfliktsky.

De gangene jeg er litt usynlig som du kaller det, er de gangene jeg faktisk har mye å gjøre på skolen og andre må ta over litt de tingene jeg gjør. Men hvor mange ganger skal jeg si at vi skal bli flinkere til å svare overalt, jeg gidder faktisk ikke å sitte her å diskutere det i det uendelige, da blir det bare det samme om og om igjen. Jeg skal ta det opp med resten av teamet iom at det er mange nye i teamet også. Så skal vi se om det blir mer aktivitet fra oss på forumet også.

Jeg er ikke interessert i å se deg skrive mange ganger at dere skal bli flinkere - det har dere gjort mange ganger tidligere. Det jeg ønsker meg er at dere faktisk gjør noe med det. Handling sier mer enn ord vettu.

Det er jo også verdt å merke seg at jeg sikter kritikken til hele teamet, og ikke bare deg som person, som det kan virke som er den veien du tolker det. All ære til deg som faktisk er villig til å ta diskusjonen her i tråden, i motsetning til... alle andre i teamet?

generelt sett dog, synes jeg grim har veldig, veldig mange gode poeng. og generelt er den som skriver klart best for sine meninger. men jeg synes det har blitt litt for mye gitt at han vinner diskusjonene og det virker på meg som at du vet det for godt og har blitt blærete av dette, grim. kanskje også en av grunnene til at det blir mindre svar på dine innlegg?

Selvfølgelig tar jeg det for gitt at jeg vinner diskusjoner de gangene det ikke er noen som er villige til å diskutere mot meg! Det kalles jo en walkover, hvis jeg ikke tar helt feil :jhimle:

Men litt mer seriøst så kan du ha et poeng, men jeg kan ikke huske å ha merket at teamet var noe særlig flinkere til å ta diskusjoner med meg før. Eneste unntaket her er vel infractioner på forumet.

Kan du utdype "kjøre samme ovenfra og ned holdningen?"

Han har vel forsåvidt svart litt på det selv, men hvis jeg skulle gjette vil jeg tro han sikter til det at dere holder diskusjoner for dere selv, i stor grad uten å ta det opp med spillere. Da også på ting som faktisk blir tatt opp av spillere. Jeg har tatt opp dette tidligere i tråden, og Winterweird har også vært inne på det. Typisk der er for eksempel avslutningen på diverse verdener som kanskje er en så stor avgjørelse at den krever en avstemning, og ikke bare en refleksreaksjon på masing fra spillere på tickets/forumet? Se da for eksempel på eksempelet jeg tidligere nevnte på V2, hvor det viste seg at teamets avgjørelse ikke hang på greip med hva majoriteten av spillerne ønsket.

For eksempel kunne man løst det ved å si hva man tenker å gjøre, og skrive om de forskjellige alternativene i en tråd på forumet. Så informere alle på den aktuelle verdenen om det, og by opp til diskusjon på forumet hvor alle spillerne får muligheten til å si sitt. Så tar teamet, etter en håndfull dager, å setter opp en avstemning med forskjellige alternativer IG. Avstemningen blir brukt som veiledning i den endelige avgjørelsen, og så tas en avgjørelse av teamet. Det vil kanskje ta så mye som to uker ekstra, men med tanke på hvor lenge en verden varer så er ikke det så mye... Samtidig som spillerne føler de blir hørt i mye større grad, og får ta del i avgjørelsen - ikke bare får den tredd ned over seg.

Nå føler jeg at jeg gjentar meg litt her, men det samme prinsippet gjelder også på forslag som vi vanlige spillere kommer med. Ta diskusjoner med oss - hvis dere ser et problem med forslaget, kanskje vi ser en løsning, og omvendt. Hva skjer med forslaget? Hvorfor blir det eventuelt slått ned? Gi oss informasjon! Se også det jeg skrev tidligere - hittil ubesvart - om at dere også er vanlige mennesker, og kanskje burde være litt mer åpne for at dere kan feile.

Det med informasjon har dere en god del å gå på. Har vel nevnt dette tidligere, men kan gi noen andre konkrete eksempler.
  • Når V2 ble avsluttet var den eneste informasjonen om dette i et svar på en tråd i annonseringer. Det eneste stedet det sto om hvor man kunne hente premien sin var på en tråd i et nytt underforum på V2 forumet - det ble lagt inn som et nytt svar i den gamle annonseringstråden først etter masing fra oss spillere. Dere var flinkere til dette når det gjaldt V6, men vil nå si det fortsatt er en del å gå på der. V2 ble vel ikke nevnt på forsiden engang.
  • Dere endret på tolkningen av skriptreglene for en stund tilbake, men sa ikke fra. Den eneste endringen ville i så fall være om man spesifikt sendte inn en ticket, eller tok det opp på forumet. Det ble først informert om dette, ved å redigere inn i en tråd man ikke leser med mindre det er første gangen på forumet, når Snowfire pekte det ut på forumet. Dette gjaldt et potensielt veldig nyttig skript, nemmelig det som setter inn et spesifikt antall enheter - for eksempel en rambukk til faking.
  • Når vi først er inne på skriptreglene, så er det visstnok lovlige med hurtigtaster som gjennomfører mer enn en IG handling. Dette til tross for at egendefinerte hurtigtaster faller innenfor definisjoner av skript, og derfor er ulovlig. Det hjelper heller ikke at man på .net, med samme regelverk, tolker det dithen at det er ulovlig. Men dette kan man ikke finne spor av på forumet på .no, så man må ha sendt inn en ticket. Så følger man reglene slik de står får man en ulempe i forhold til andre spillere som får vite om dette, noe som det virker på meg som om går ganske så rett imot det teamet tidligere har uttrykt om at de ønsker likt utgangspunkt for alle. Selv om den innstillingen i akkurat det eksempelet der ikke helt holder vann.

De to siste punktene der kunne løses på en enkel måte; Hver gang dere diskuterer tolkninger av reglene, og endrer deres tolkning av dette, eller diskuterer "nye" ting, legg inn informasjon om dette i en tråd i annonseringer. Den samme tråden for alle oppdateringer/endringer, med et nytt svar hver gang det blir noe nytt noe. Gjerne samt en oppdatert liste i første innlegg. Det kan da ikke være så vanskelig.

Noe annet jeg føler for å nevne når det gjelder informasjon er at annonseringene deres og nyhetsbrevene ofte ser ut til å være preget av svar på en eller annen form for kritikk, eller masing fra enkeltspillere. Ja, enkeltspillere kan være en god indikasjon, men det er ikke nødvendigvis representativt for hele verdenen. Blant annet et par meldinger vi fikk på V2 mot slutten så ut til å være rettet mot de av oss som hang en del på forumet - jeg hadde ikke noe problem med å skjønne hva det var om, men dersom jeg bare hadde puslet med mitt inne i spillet så hadde jeg nok blitt en smule forvirret. Eller kanskje når V3 gikk inn i første sluttspillfase, mens V4 - som hadde kommet lengre på det tidspunktet - ikke gjorde det. Et annet eksempel på det er vel denne annonseringen som - kanskje? - var et slags svar til denne tråden. Ser forresten at Dakapo redigerte inn en bit om at det ikke vil bli noen spesielle endringer for oss etter at jeg skrev dette. Bare hyggelig å gi deg tips, Dakapo, ingen grunn til å takke meg.

Den delen av den annonseringen som jeg tolket som en svar på en tiltale var vel det om at hun ikke lengre spiller på V1. Hvorfor kan hun ikke spille på V1? Hvordan skulle en som ikke spiller på V1 vite at hun faktisk spiller der? Hvorfor ble det en ny CM? Hva betyr det for oss? Noen spørsmål det kanskje kunne vært greit å vite. Eksempler på tilfredstillende svar kunne vært;
  • Jeg har til nå spilt på V1. Men siden jeg som CM er admin for alle verdener kan jeg ikke lenger spille der, og har derfor gitt bort min konto til en annen person.
  • PABben valgte å slutte som CM da han ikke lenger vil ha nok tid til å gjøre en skikkelig jobb.
  • Dette vil ikke føre til noen merkbare endringer for dere spillere.

Hvor vanskelig hadde vel det vært? Litt sammenheng for informasjon, det gjør ting så mye lettere. Nå har kanskje jeg en tendens til å skrive litt vel mye til tider, men en gyllen middelvei eksisterer nok der ute et sted.

Når kan vi håpe at dere maser inn grimlock i teamet?

Teamet? Been there, done that. Kan ikke forestille meg at de vil ha meg heller :jfornøyd:

Det er den siste setningen der jeg synes er en unødvendig setning. Som jeg vil kalle å gå over streken/grensen eller hva du vil kalle det. Om det var en spøk, ja det kan godt være, siden han har et kjeketegn, mulig han har skrevet det i et innlegg her en plass, men nå står det så mye her at jeg ikke orker å lete etter det

Det du siterer der var ment som en spøk ja. Det har jeg også nevnt tidligere her. Følte vel selv at jeg og Tranxz har en god nok tone til at en liten spøk ville bli forstått... Men det ble den tydeligvis ikke. Han reagerte jo litt kraftig på det, men jeg må innrømme at jeg er litt skuffet over at han aldri svarte meg etter at jeg forklarte at det var en spøk. Jeg må innrømme at jeg lurer på om dere sier noe om meg på deres privat chat, og i så fall hva dere sier.

Faktisk så har jeg en viss følelse av at dere i teamet ikke liker meg, og faktisk er en smule forutinntatt. Dere har uttrykt det, både på forum og privat, at det virker som om jeg er ute etter å ta dere. Vel, jeg føler meg - nesten - litt såret over at det virker som om dere automatisk tror jeg er ute etter å ta dere. Så det så! Dere søker etter medlidenhet for at dere jo gjør dette frivillig, og at alle er så slemme mot dere. Hva med meg, som prøver å komme med forslag som ikke engang får skikkelige svar, men heller blir sett på med skepsis og mistro av de jeg prøver å hjelpe? Vil noen virkelig påstå at jeg ikke er ute etter å hjelpe dette lille samfunnet vårt? Jeg er som Spider-Man! En misforstått helt, som kjemper videre for det felles gode, samme hva! Den siste delen der var en liten spøk, for de som ikke skjønte det.

Er du ikke småenig i at om teamet ikke finner motargumenter, så er det rett? Slik er det vel i alle verdner uten kirke, så lenge en teori ikke motbevises, så er den per dags dato rett? Gravitasjon? Hvordan de formuleres er, etter min erfaring ,noe teamet tidligere har fokusert litt vel mye på.

At et bra begrunnet svar skal nedbegrunnes pga at det er bra begrunnet, er vel..?

Mannen er ikke en poet, han er bare veldig engasjert, og godt innsatt, i spillet tw.

Min første stemme til supperådet går til deg, btw.

Det må nevnes at egoet mitt liker at dere diskuterer meg.

Men når det gjelder diskusjoner, så når mine argumenter slår noen andre sine så betyr det ikke nødvendigvis at jeg har rett. Det betyr derimot at jeg har bedre argumenter, og at dersom mine argumenter holder vann, logisk sett, så tar den andre parten feil. Det kan bety at jeg har rett, men det er ikke nødvendig. Faktisk så finner du den tankemåten på denne listen over ugyldige bevisteknikker. På den andre siden så er det helt klart bedre å holde med en teori som kan være rett enn en man veit er helt høl i hue. Gravitasjon er vel egentlig et ganske bra eksempel.

Jeg er ikke en poet - en potet, derimot, det er nå en annen sak!

Ikke helt relatert, men kom dere noensinne så langt at dere reddet trådene fra forumet for diskutering rundt moderering og regler? Forresten så kunne jeg også fortsatt likt et introduksjonsforum for alle våre fine nye moderatorer.

Skjær litt ned på lengdene til innleggenenerndere snille, det er et viktig tema, og jeg viil helst ikke falle ut før jeg har kommet halvveis! :eek: :p

Um. Beklager? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Er du ikke småenig i at om teamet ikke finner motargumenter, så er det rett? Slik er det vel i alle verdner uten kirke, så lenge en teori ikke motbevises, så er den per dags dato rett? Gravitasjon? Hvordan de formuleres er, etter min erfaring ,noe teamet tidligere har fokusert litt vel mye på.

At et bra begrunnet svar skal nedbegrunnes pga at det er bra begrunnet, er vel..?

Mannen er ikke en poet, han er bare veldig engasjert, og godt innsatt, i spillet tw.

Min første stemme til supperådet går til deg, btw.

Jeg skal innrømme at jeg ikke så denne skikkelig før nå, men Grimlock forklarte det egentlig ganske bra :) Og uansett, sånn jeg ser det er det ofte snakk om ting som er åpne for tolkning, med andre ord at det ikke finnes noe fasitsvar. Derimot er Grimlock er veldig flink på å få andre til å tolke det på samme måte som ham :)

Kan jeg også stemme på supperådet? :D
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg tolker det helt som jeg vil, og føler meg egentlig ganske komfortabel med det :)

Men da er vi enig om det :)

Du har svart meg med å si sånn du mener det er/burde være. Når jeg peker ut at det faktisk ikke er sånn det er med alle moderatorer trekker du deg ut av en diskusjon om det. Det henger helt på greip med en gjennomgående trend av at mange i teamet er ganske så konfliktsky.

Hvis det ikke er slik, vil jeg at du skal fortelle meg hva som er problemet, så kan jeg heller ta det opp med moderatoren(e) det gjelder. Vi er ikke feilfrie, jeg har gjort mange feil opp til flere ganger, men har alltid klart å ordne opp i det :)

Jeg er ikke interessert i å se deg skrive mange ganger at dere skal bli flinkere - det har dere gjort mange ganger tidligere. Det jeg ønsker meg er at dere faktisk gjør noe med det. Handling sier mer enn ord vettu.

Det er jo også verdt å merke seg at jeg sikter kritikken til hele teamet, og ikke bare deg som person, som det kan virke som er den veien du tolker det. All ære til deg som faktisk er villig til å ta diskusjonen her i tråden, i motsetning til... alle andre i teamet?

Nå har det seg slik at hele teamet må ikke være med i en diskusjon, her er jeg en representant fra teamet, og du ville sikkert fått høre omtrent det samme fra dem. Det er heller ikke absolutt alle diskusjoner vi må ta del i, forumet er til for at spillere kan diskutere forskjellige temaer, men selvfølgelig, er det noe dere vil teamet skal svare på, så svarer vi så godt vi kan.

Selvfølgelig tar jeg det for gitt at jeg vinner diskusjoner de gangene det ikke er noen som er villige til å diskutere mot meg! Det kalles jo en walkover, hvis jeg ikke tar helt feil :jhimle:

Men litt mer seriøst så kan du ha et poeng, men jeg kan ikke huske å ha merket at teamet var noe særlig flinkere til å ta diskusjoner med meg før. Eneste unntaket her er vel infractioner på forumet.

Det er ikke alltid like lett å diskutere med deg, og det er noe jeg tror du vet selv :p Du har en tendens til å skrive litt for lange innlegg :p

Faktisk så har jeg en viss følelse av at dere i teamet ikke liker meg, og faktisk er en smule forutinntatt. Dere har uttrykt det, både på forum og privat, at det virker som om jeg er ute etter å ta dere. Vel, jeg føler meg - nesten - litt såret over at det virker som om dere automatisk tror jeg er ute etter å ta dere. Så det så! Dere søker etter medlidenhet for at dere jo gjør dette frivillig, og at alle er så slemme mot dere. Hva med meg, som prøver å komme med forslag som ikke engang får skikkelige svar, men heller blir sett på med skepsis og mistro av de jeg prøver å hjelpe? Vil noen virkelig påstå at jeg ikke er ute etter å hjelpe dette lille samfunnet vårt? Jeg er som Spider-Man! En misforstått helt, som kjemper videre for det felles gode, samme hva! Den siste delen der var en liten spøk, for de som ikke skjønte det.

Jeg kan ikke svare for hele teamet når det gjelder det å like deg eller ikke. Jeg kan ikke si at jeg ikke liker deg. Men til tider kan det kanskje bli veldig mye diskusjon rundt en sak, som til slutt ender opp med å bli flere saker på en gang. Når det gjelder den topicen du sikter til, så kan ikke vi vite om du er ute etter noe annet svar når du ikke har skrevet noe etter det PAbben har skrevet.





Ikke helt relatert, men kom dere noensinne så langt at dere reddet trådene fra forumet for diskutering rundt moderering og regler? Forresten så kunne jeg også fortsatt likt et introduksjonsforum for alle våre fine nye moderatorer.

Skal høre med Dakapo angående de trådene di sikter til :)
Introduksjonsforum kan jeg også høre om

Som du sikkert ser nå har jeg ikke svart på hver eneste setning i innlegget ditt. Om du mener jeg har oversett noe viktig, får du si ifra. Script kan jeg ikke svare på, da det ikke er min sterke side :)
 

DeletedUser

Guest
men selvfølgelig, er det noe dere vil teamet skal svare på, så svarer vi så godt vi kan.

Hopper inn med en random bemerkning om at en av de gjennomgående røde trådene i grim's team-kritikk går ut på at nettopp dette ikke stemmer :)
 

DeletedUser

Guest
Så jeg får ikke lov å skrive at vi skal prøve så godt vi kan? For det er faktisk det jeg gjør ;)
 

DeletedUser

Guest
Så jeg får ikke lov å skrive at vi skal prøve så godt vi kan? For det er faktisk det jeg gjør ;)

Jeg tror de vil at du skal slutte å si "vi" og heller si "jeg". Eller at det faktisk skal være "vi" det gjelder, altså at hele teamet gjør det de kan? :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg sier ikke at du ikke får lov til noen ting, det er flott at dere vil prøve. Jeg bare siterer Grimlock en smule når jeg sier at

Jeg er ikke interessert i å se deg skrive mange ganger at dere skal bli flinkere - det har dere gjort mange ganger tidligere. Det jeg ønsker meg er at dere faktisk gjør noe med det. Handling sier mer enn ord vettu.

:) Dette er hans ord, ikke mine ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror de vil at du skal slutte å si "vi" og heller si "jeg". Eller at det faktisk skal være "vi" det gjelder, altså at hele teamet gjør det de kan? :)

Når jeg skriver, så skriver jeg ikke bare for meg, jeg skriver for teamet også.

Jeg sier ikke at du ikke får lov til noen ting, det er flott at dere vil prøve. Jeg bare siterer Grimlock en smule når jeg sier at
Jeg er ikke interessert i å se deg skrive mange ganger at dere skal bli flinkere - det har dere gjort mange ganger tidligere. Det jeg ønsker meg er at dere faktisk gjør noe med det. Handling sier mer enn ord vettu.



:) Dette er hans ord, ikke mine ;)

Jeg vet at det er hannes ord, men jeg vet også at vi har svart på mange spørsmål. Så jeg er ikke enig i at vi ikke svarer på ting, men som jeg har sagt, forumet er ikke bare til at vi i teamet skal svare på ting, det er også mange spillere som har svaret. Men om det er ting som bare teamet kan svare på, så svarer vi, som oftest.
 

DeletedUser

Guest
Grimlock har også skrevet - et sted - at det ikke bare er spørsmål han er ute etter svar på :) Tror faktisk at det meste av det han føler er forbigått skriver seg fra andre forum enn spørsmålsforumet ;)
 

DeletedUser

Guest
Nå har han trukket frem en tråd i alle fall i det siste innlegget sitt, der jeg har svart. Les det er du snill :)

Jeg mener fortsatt det samme som jeg føler jeg har sagt alt for manger ganger, og dette blir siste gang.

Spillere kan svare, også andre plasser på forumet, er det noe vi i teamet må svare på gjør vi det.
 

DeletedUser

Guest
Kunne ikke se noen tråder i det siste innlegget hans du hadde svart på :confused: Men jeg tar poenget.

Og den siste setningen skal jeg la Grimlock krangle med deg om dersom han vil. Jeg har ikke noe uoppgjort med teamet. Men jeg vil bare du skal vite at nå har jeg nok stoff til å quote Grim om nesten hva som helst du kan komme opp med om emnet :D

Men jeg er enig med deg i at mye av denne tråden nå består av poster/enkeltavsnitt som grenser til overdreven kverulering ;)
 

DeletedUser

Guest
Du finner den tråden i innlegget hannes :)

For å si det sånn, ikke forvent mer svar her nå. Nå har jeg svart så godt jeg kan på det meste som er skrevet her, og det verste jeg vet er å gjenta meg selv hele tiden. Grim kommer sikkert til å finne noe å svare på, men da kan jo dere spillere diskutere videre :)
 

DeletedUser

Guest
Syns du har vært veldig tålmodig så langt. Tror ikke jeg hadde orket å diskutere med grim så lenge som du :) Kudos!
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det du siterer der var ment som en spøk ja. Det har jeg også nevnt tidligere her. Følte vel selv at jeg og Tranxz har en god nok tone til at en liten spøk ville bli forstått... Men det ble den tydeligvis ikke. Han reagerte jo litt kraftig på det, men jeg må innrømme at jeg er litt skuffet over at han aldri svarte meg etter at jeg forklarte at det var en spøk.
Hvis du er skuffet over det så kan jeg vel svare nå, og samtidig si hvorfor jeg ikke svarte. Grunnen til at jeg ikke tok det som en spøk var rett og slett måten jeg tolket det. Om det var en spøk er det selvsagt helt greit, men vær oppmerksom på at det er mange som ikke vil ta en slik spøk, ta meg som eksempel - så gjerne vær forsiktig med slike. Selvsagt skal det være takhøyde til spøker og liknende, men bare vær forsiktig. Og om du er skuffet over det så beklager jeg. Grunnen til at jeg ikke svarte var at innen den tid at jeg leste svaret hadde diskusjonen dreiet seg litt, og Antonine svarte og var i full gang, og jeg ville ikke svare i frykt av videre diskusjoner om den tråden, da jeg ser på akkuratt det som noe unødvendig :)

-TrAnxZ
 
Topp