www.tribalwars.no

DeletedUser

Guest
Jeg får beskjed om en sidelastningsfeil. Jeg er sikkert ikke den eneste med dette problemet?

Når jeg trykker på den tidligere henviste Support linken, så kommer den samme beskjeden. Har ingen mulighet til å koble til annet enn Forumet.

Help please?
 

DeletedUser

Guest
Ettersom de ikkje får kontakt med supportsystemet heller får eg ta det her.

Kva er meldingen de får? Får de ein feilmelding med tall (feks 500 Internal server error)? Får de noko anna? Er det aldri kontakt, er det av og til kontakt?

Litt bedre beskrivelse av problemet hadde vore fint.
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
"Tilkobling avbrutt

Tilkoblingen til tjeneren ble avbrutt mens en side lastet.

Nettverksforbindelsen ble avbrutt mens en tilkobling ble opprettet. Prøv igjen."

Sånn står det i firefox
 

DeletedUser

Guest
for min del så kom det

"forbinnelsen ble brut under tilkobling til nettsiden" eller noe ligende, varte en god stund.. (alle andre sider funka helt fint)

edit: what the post over me said.
 

DeletedUser

Guest
"Tilkobling avbrutt

Tilkoblingen til tjeneren ble avbrutt mens en side lastet.

Nettverksforbindelsen ble avbrutt mens en tilkobling ble opprettet. Prøv igjen."

Sånn står det i firefox

prøv en annen nettleser?
 

DeletedUser

Guest
Skjer dette kvar gang? Kva domener skjer det for? Ikkje forum.tribalwars.no, men skjer det for tribalwars.no, www.tribalwars.no, no1.tribalwars.no, no2.tribalwars.no, no3.tribalwars.no?

Kva skjer dersom de prøver å pinge dei domena de ikkje får kontakt med? Traceroute?
 

DeletedUser

Guest
Skjer dette kvar gang? Kva domener skjer det for? Ikkje forum.tribalwars.no, men skjer det for tribalwars.no, www.tribalwars.no, no1.tribalwars.no, no2.tribalwars.no, no3.tribalwars.no?

Kva skjer dersom de prøver å pinge dei domena de ikkje får kontakt med? Traceroute?

Hos meg så skjer det i alle de domene du her fremstiller, med unntak av forumet. Alle andre nettsteder fungerer som alltid ;)

Det er rett og slett ingen tilkobling til nettstedet.

Synes alt sammen bare er rart.
 

DeletedUser

Guest
De som har dette problemet, har de betalt for å fjerne reklame på sida (med premiumpoeng)? Er det nokon som har betalt for å fjerne reklamen som også har problemet?
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke betalt for det... Synes det er litt bortkastet.
 
Topp