www.tribalwars.no

DeletedUser

Guest
søk etter free proxy på yahoo eller google så finner du en hell haug av de.
 

DeletedUser

Guest
det må du spørre blodix om, men vist du søker på google som Agito sa finner du det sikkert
 

DeletedUser

Guest
Kommer ikke inn fra noen steder og alt jeg kan hjelper ikke. :/ Og er den du viste sikker? Den så litt tvilsom ut...

Likte ikke helt dette her i Privacy Policy.

Our website stores a cookie on your computer, if allowed by your browser's privacy settings *. The cookie used by our service uniquely identifies you to the server and allows our website to remember your preferences.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kommer ikke inn fra noen steder og alt jeg kan hjelper ikke. :/ Og er den du viste sikker? Den så litt tvilsom ut...

Likte ikke helt dette her i Privacy Policy.
Our website stores a cookie on your computer, if allowed by your browser's privacy settings *. The cookie used by our service uniquely identifies you to the server and allows our website to remember your preferences.

Så.. Det kan være fordi at jeg slettet cookies at tribalwars ikke funker lenger?
har prøvd explorer, firefox og chrome og ingen funker..

Hva kan jeg gjøre for å fikse dette?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
De som har dette problemet, har de betalt for å fjerne reklame på sida (med premiumpoeng)? Er det nokon som har betalt for å fjerne reklamen som også har problemet?

Jeg har reklamefri, og jeg kom ikke inn på over 6 timer forleden. Kom inn på gjestetilgang, men ikke til startsiden så jeg fikk logget inn.
 

DeletedUser

Guest
Nå klikka faktisk tilkoblingen på den bærbare også :) Så nå sitter jeg her :D
 

DeletedUser

Guest
Hvis man bruker firefox plugin, så kan man bare logge inn med proxy og så skru den av! Fordi det går drit tregt med proxy!:)
 

DeletedUser

Guest
Og nå kommer jeg kun inn via Opera.
Ikke via IE eller firefox :(

Er det noen som vet hva problemet er?
 

DeletedUser

Guest
Funka for meg å restarte pc'n ;)
kan sikkert ha noe med cookies å gjøre
 

DeletedUser

Guest
Der gikk det til hel**** for meg å, hadde samme problemet tidligere, men det ble bra igjen. Ping resultat 0% tap. Dette må det gjøres noe med
 

DeletedUser

Guest
Det er noe som er galt når så mange har problemer. Jeg kommer glatt inn på .net etc. Det må jo være noe galt med systemet her på .no;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har heller ingen problemer med å spille på .net serveren.
 
Topp