www.tribalwars.no

DeletedUser

Guest
Jeg irriterer meg GRENSELØST over dette med at tribalwars domene til tider er umulig å komme inn på uten å gå gjennom diverse proxy sider. Merker også at flere i mine stammer sliter med det samme, og jeg har desverre ikke noe godt svar å gi dem. Håper virkelig det kommer en løsning problemet snart, for dette gjør at jeg MÅ lese til eksamen nå jeg vil klikke rundt på ting i stedet :p

I mellomtiden skal jeg være spøkefull, så jeg slenger ved denne, siden dette alltid var løsningen på alle problemer før. Skyld på systemet :D

koruptk.jpg


Ja, jeg har fritidsproblemer. FULT klar over det ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
I know, den eier. Spesielt nå, siden jeg ikke har sovet på... Nei, det snakker vi forresten ikke om :D

Igjen, håper iallefall at ting blir fikset snart. Ting går VELDIG treigt gjennom proxy :/
Mulig det har noe med hvilken nett-leverandør man bruker? Jeg aner ikke, men fungere riallefall på noen nettverk, mens på andre gjør det ikke.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Prøv å bytt DNS. https://www.opendns.com/start/computer/

Eg trudde dette var fiksa, ettersom eg ikkje har hørt noko om det på nokre dagar.

Kan dei som har problemer sei kva nettleverandør (telenor, nextgentel, lyse, ventelo, canal digital osv) dei har? PM er godt nok dersom dei ikkje vil sei det her. Kvar i landet de bur kan også vera interessant.
 

DeletedUser

Guest
PC

I know, den eier. Spesielt nå, siden jeg ikke har sovet på... Nei, det snakker vi forresten ikke om :D

Igjen, håper iallefall at ting blir fikset snart. Ting går VELDIG treigt gjennom proxy :/
Mulig det har noe med hvilken nett-leverandør man bruker? Jeg aner ikke, men fungere riallefall på noen nettverk, mens på andre gjør det ikke.



med meg er det PCen som ikke virker. Min virker ikke, mens de andre i huset virker:mad:
 

DeletedUser

Guest
Det var bra en liten stund, men det har begynt igjen nå.
Jeg har telenor, og bor ved Lillestrøm.

Har fast IP.
 

DeletedUser

Guest
Me har funne ein feil, og retta den. Problema skal no opphøre. Dersom det er nokon som framleis har problem, vennligst ta kontakt med meg.
 

DeletedUser

Guest
Skjedde med meg før, alt jeg gjorde da var å koble fra og koble til nettet igjen så funket det:D
 
Topp