www.tribalwars.no

DeletedUser

Guest
Prøvde å pinge igjen og da fikk jeg 25% tap:eek:
Kode:
Ping-statistikker for 212.48.99.221:
    Pakker: sendt = 4, mottatt = 3, tapt = 1 (25% tap),
Gjennomsnittlig tid for tur-retur i millisekunder:
    minimum = 85ms, maksimum = 164ms, gjennomsnittlig = 125ms

Testen om det var en DNS feil men det var det ikke.
Dette må gjøres noe med er ganske irriterende å gå via proxy:mad:
 

DeletedUser

Guest
Pinget enda en gang og sendte 10 pakker her er resultatet:eek::
Kode:
Ping-statistikker for 212.48.99.221:
    Pakker: sendt = 10, mottatt = 7, tapt = 3 (30% tap),
Gjennomsnittlig tid for tur-retur i millisekunder:
    minimum = 45ms, maksimum = 271ms, gjennomsnittlig = 109ms
 

DeletedUser

Guest
Dette startet kl 05:00 i natt for min del. Det funket en stund etter restart av pc'n, men nå går det bare via proxy - og jeg må prøve flere proxyservere før jeg finner en som når inn.

Å spille via proxy er uholdbart grunnet stor treghet - jeg føler det særdeles hemmende med lag på over ett minutt.

Kommer det en løsning snart?
 

DeletedUser

Guest
Dette startet kl 05:00 i natt for min del. Det funket en stund etter restart av pc'n, men nå går det bare via proxy - og jeg må prøve flere proxyservere før jeg finner en som når inn.

Å spille via proxy er uholdbart grunnet stor treghet - jeg føler det særdeles hemmende med lag på over ett minutt.

Kommer det en løsning snart?

ja, finn en proxy i norge.
 

DeletedUser

Guest
Bruker du Telenor så kan du bruker, proxy.online.no port 8080

siden jeg ikke har dette problemet lengere så får jeg ikke testet.

men har hørt at http://moeproxy.com/ skal være en rimelig grei side og bruke.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Funka for meg å restarte pc'n ;)
kan sikkert ha noe med cookies å gjøre

Funket faktisk, ikke at jeg gadd å prøve engang men pc'en klikka så hadde ikke noe valg. Da gikk det faktisk ganske bra etterpå:eek:
 

DeletedUser

Guest
da har vi svaret... sånn jeg sa tilgire, ta en clean sweep på all internett info. burde fungere for de fleste.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hvis man bruker firefox plugin, så kan man bare logge inn med proxy og så skru den av! Fordi det går drit tregt med proxy!:)
Tusen takk for tipset, jeg tenkte rett og slett ikke på det!

Stakkars Ganondorf og Larsal måtte sitte KV for meg på v2 og v3 p.g.a. dette... :p

Brukte løsningen din helt til siden mirakuløst begynte å virke igjen. Virker den hos dere andre nå også? :)
 

DeletedUser

Guest
Hvis man bruker firefox plugin, så kan man bare logge inn med proxy og så skru den av! Fordi det går drit tregt med proxy!:)

Jeg er fersk på dette med plugins etc. Det høres ut som en grei løsning, men hvordan gjøres det?

Noen som kan gi meg det med teskje?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg er fersk på dette med plugins etc. Det høres ut som en grei løsning, men hvordan gjøres det?

Noen som kan gi meg det med teskje?

Jeg tar nå eksempel i proxy-addonen, du finner selvfølgelig mange andre addons om du søker etter det på denne siden:

Proxy addon for Firefox.

Når du klikker på "Add to Firefox" dukker det opp en dialogboks, der trykker du "Installer".

Når den er installert restarter du Firefox, og du vil finne addonen rett under adresselinja. :)

For å finne proxy-servere å bruke, kan du bruke google.
 

DeletedUser

Guest
får heller ikke logga meg på har godt over to dager no uten att eg har fått logga meg på. ganske trasigt når du ligger i krig:mad:
tru ka eg skal gjere?
har prøvd med 4 forskjellige data og ikke f..
har prøve IE, opera og firefox, men ingen ting funker. noen som har noen tips?
er på sjøn og har bare ei lita linje (som gamel isdn) så bruke en proxy-servere er uaktuelt. har prøvd og da kommer eg meg inn men det tar no en evighet og bare skulle bygge tropper:(
 
Sist redigert av en moderator:
Topp