www.tribalwars.no

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
får heller ikke logga meg på har godt over to dager no uten att eg har fått logga meg på. ganske trasigt når du ligger i krig:mad:
tru ka eg skal gjere?
har prøvd med 4 forskjellige data og ikke f..
har prøve IE, opera og firefox, men ingen ting funker. noen som har noen tips?
er på sjøn og har bare ei lita linje (som gamel isdn) så bruke en proxy-servere er uaktuelt. har prøvd og da kommer eg meg inn men det tar no en evighet og bare skulle bygge tropper:(
Bruke Firefox-addon til å logge inn, så skrur du den av når du har kommet deg inn.

På den måten får du logget deg inn, også kan du spille på din egen linje. ;)
 

DeletedUser

Guest
sorry er litt inne på detta data greierne men det kommer seg etter kvart. korleis skrur eg den av da?
kansje litt dumt spm men lurer en så lurer en:)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
sorry er litt inne på detta data greierne men det kommer seg etter kvart. korleis skrur eg den av da?
kansje litt dumt spm men lurer en så lurer en:)
Der det står Proxy: "Navnet til proxyen" velger du "None" i stedet, og trykker "Apply" :)

Som sagt gjelder ikke det nettsider du bruker som proxy, men om du bruker en addon til Firefox gjennom en proxyserver - som nevnt tidligere i tråden. :)
 

DeletedUser

Guest
Kan nokon av dei som har problemer prøve å bytte DNS til OpenDNS sine DNS-er?

  • 208.67.222.222
  • 208.67.220.220
 

DeletedUser

Guest
et spørsmål som kom i hode mitt, er ikke proxy ulovelig på TW? siden det er en effektiv måte og kunne booste sine egne acounter?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
et spørsmål som kom i hode mitt, er ikke proxy ulovelig på TW? siden det er en effektiv måte og kunne booste sine egne acounter?
Vi har andre måter å finne ut om det er multi på, så det trenger du ikke være redd for. :)
 

DeletedUser

Guest
Kan nokon av dei som har problemer prøve å bytte DNS til OpenDNS sine DNS-er?

  • 208.67.222.222
  • 208.67.220.220

det kan oss sikkert men har litt problerm med og forstå hva "DNS" er?? er ikke aller her inne som kan alt innen data sjøl om eg har lært mye her inne. veldig fin måte og lære seg en del meir data ting:)))
 

DeletedUser

Guest
Vi har andre måter å finne ut om det er multi på, så det trenger du ikke være redd for. :)

den er grei^^ regner egentlig med det, ble så mye snakk om proxyer, vet at flere sånne type nettsteder har regler for dette.
 

DeletedUser

Guest
arg! det skjer igjen og igjen og igjen...

gidder ikke mer snart. kan dere få ræva i gir og fikse det helsvettes problemet!!!

*pheew* fikk jeg blåst ut litt sinne, men forsatt lei...
 

DeletedUser

Guest
arg! det skjer igjen og igjen og igjen...

gidder ikke mer snart. kan dere få ræva i gir og fikse det helsvettes problemet!!!

*pheew* fikk jeg blåst ut litt sinne, men forsatt lei...

Har du prøvd Google Me sin guide?
 

DeletedUser

Guest
sorry. jeg er ikke så bra på disse greiene. og jeg sendte den før jeg leste hele siden. kom så vidt inn på sånn proxy greie, men er kjipt å spille igjennom det når alt går treght!!!!
 

DeletedUser

Guest
Jeg tar nå eksempel i proxy-addonen, du finner selvfølgelig mange andre addons om du søker etter det på denne siden:

Proxy addon for Firefox.

Når du klikker på "Add to Firefox" dukker det opp en dialogboks, der trykker du "Installer".

Når den er installert restarter du Firefox, og du vil finne addonen rett under adresselinja. :)

For å finne proxy-servere å bruke, kan du bruke google.

Fikk lastet greia ned, men skjønte ikke hvordan det skulle brukes...
 

DeletedUser

Guest
sorry. jeg er ikke så bra på disse greiene. og jeg sendte den før jeg leste hele siden. kom så vidt inn på sånn proxy greie, men er kjipt å spille igjennom det når alt går treght!!!!

Med guiden min slår du på proxy når du logger in, og slår den av når du er inne så det går like fort som det ellers ville gjort!:)
 

DeletedUser

Guest
Kan nokon som har brukt enten bytte av DNS eller proxy for å løse problemet ta kontakt med meg på irc eller forum pm?
 
Topp