Xig fam og Føn går til krig

DeletedUser

Guest
Xig familien og Føn går til krig med DISA Elite.

Grunnen til dette er at de har tatt noen byer fra oss og speidet oss.
Dette er en krigshandling.
Vi har også hørt at de har laget et Claim forum på oss.

Dermed går Xig1, Xig2, Xig3 og Føn til krig mot DISA E!
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
yeah

Lykke til Xig1,xig2,xig,3 og Føn

Det morsomte er vel at xig 2 er gamle DISA A
og føn gamle DISA

Dette blir en artig, og DISA E er snart borte i Domini sitt område i k35, noe som også er litt artig.

Måtte de beste vinne, Go Xig and Føn:D

Oisann jaja jeg valgte min favoritt
Go Xina;) og TheCleaner;)
 

DeletedUser

Guest
XiG orginalt formet på world 2.net og var en av stormaktene for 3 år siden.
 

DeletedUser

Guest
Dere blir kalt tribal huggere fordi det er 3 stammer i familien...

EDIT: + føn
 

Larsal

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Endelig litt action i nabolaget mitt i v2 også :)

Kjør på Xig's, jeg er klar
 

DeletedUser

Guest
Er det bare jeg som stusser over at XiG har tre stammer, med totalt 83 medlemmer...?

Blir spennende å se om XiG her er like gode som på W2.net - tviler sterkt, for å si det sånn :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tribalhugs...seff;)

Så koselig, men S-A, når ble du diplomat/anonserte ting for XiGfamilien?:confused:

Persjonlig blir jeg fulstendig forvirret av XiGs strategier-.-
 

DeletedUser

Guest
Tribalhuggere og familestammer er to vidt forskjellige ting. Hvis en stamme har veldig mange allierte er det en tribalhugsstamme. En familiestamme er ikke det. En familiestamme er en familiestamme. Hvor man kan stige i gradene etc, tenk på akademiet som rekruttskolen og den beste stammen som offiserstaben.
 

DeletedUser

Guest
heia pointwhores, vet hertugen ikke liker de trajbl høggerene :p (ikke tribalhugger men Xig)
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Pshh...Dårlige greier dette... Kansje dette kan bli spennende?
Uansett, så er dette så typisk som det går ann...:cool:
 

DeletedUser

Guest
Stå på, dette klarer dere. For å være ærlig har jeg aldri likt DISA selvom dem og Yamato var allierte lenge. Noen kalte oss familiestamme(ikke for å krangle bare nevner det), men vi var ikke det. Hadde vi vært en familiestamme hadde ikke jeg vært i Yamato.
 

DeletedUser

Guest
Stå på, dette klarer dere. For å være ærlig har jeg aldri likt DISA selvom dem og Yamato var allierte lenge. Noen kalte oss familiestamme(ikke for å krangle bare nevner det), men vi var ikke det. Hadde vi vært en familiestamme hadde ikke jeg vært i Yamato.


Ikke så farlig for er ikke så mange her som er så fan av deg heller etter meldingene du sendte oss (ikke for å krangle men bare nevner det)
 
Topp