Xig fam og Føn går til krig

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Xig1 Xig2 Xig3 Føn
Players:

Side 2:
Tribes: DISA E
Players:

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 234
Side 2: 87
Forskjell: 147

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 27
Side 2: 14
Forskjell: 13

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 1,230,805
Side 2: 678,042
Forskjell: 552,763

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 198,630
Side 2: 86,099
Forskjell: 112,531

image.php
 

Larsal

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Den statistikken lyver jo litt siden jeg frivillig har gitt 10 byer til en Xig2 spiller. Dette fordi jeg skal slutte å spille på verden 2, og kjenner Xig2 spillerne godt fra før.

Så ikke mye å skryte av den statistikken der
 

DeletedUser

Guest
Den statistikken lyver jo litt siden jeg frivillig har gitt 10 byer til en Xig2 spiller. Dette fordi jeg skal slutte å spille på verden 2, og kjenner Xig2 spillerne godt fra før.

Så ikke mye å skryte av den statistikken der

Greit. :)
Men hvorfor gi byer til fienden? Hva sier stammen din til det? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ehh, den ene parten har visst stoppet fullstendig opp ser det ut til (XIG/Føn):confused:

Ikke i forhold til statestikken, men i forhold til forumet-.-

Det var store og lange forberedelser for den ene siden innen dette, ledelsen skulle finne ut hva dem skulle gjøre etter at de hadde startet krigen med DISA E (XiG2 hvis dere lurer)-.-

Ikke se på meg, jeg visste ikke om krigen før den ble langsert, jeg prøvde å rette på dette etterpå (med 50% av medlemmene som er innaktive og/eller ikke vet hvordan man angriper ordentlig, jeg begyner å bli lei):eek:...
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det er DISA... Om ryktene er sanne så sier de vel ikke så mye.;)

Hvilke rykter? Larsal får selv lov til å bestemme hvem han gir byene sine til, ingen som skal tvinge han til å ha de innen stammen. Er bare hans feil at han ikke forlot stammen før de ble lagt ut for claiming
 

DeletedUser

Guest
haff, noobfamiliestamme vs x-noobfamiliestamme ;p

vil jo bli stor krig...
 

DeletedUser

Guest
Greit. :)
Men hvorfor gi byer til fienden? Hva sier stammen din til det? :confused:

DISA E gjør som de alltid har gjort. Ingenting.

Hvilke rykter? Larsal får selv lov til å bestemme hvem han gir byene sine til, ingen som skal tvinge han til å ha de innen stammen. Er bare hans feil at han ikke forlot stammen før de ble lagt ut for claiming

Det er sant. Men om dere hadde ønsket å gjort noe med dette, tviler jeg sterkt på at dere hadde fått til noe konstruktivt.

fint du er så skarp da noobie
Men allikevel er Sheriffen voldsomt "tøff"...
 

DeletedUser

Guest
Greit. :)
Men hvorfor gi byer til fienden? Hva sier stammen din til det? :confused:

Da spør jeg deg, hvorfor gi byer til DISA E?

De er jo dømt til å misslykkes uansett slik de har holdt på, snike til seg byer fra spillere andre har tatt ut, jeg har til og med mottatt angrep sendt med vilje for å snipe byer jeg har tatt flere dager i forveien, selv om vi hadde iap og var vel allierte også på ett tidspunkt. Kan hende jeg blander med min tid i KZ angående å være allierte, men har mottatt adelstog derfra både når de var allierte og iap.

Skal en stamme skaffe seg respekt får de begynne med å hedre avtaler de har gjort med andre, ikke adle gråbyer midt i min cluster! :mad::p

Husker hvor "mektige" DISA-familien var mens Yamato eksisterte og holdt dem under sin vinge, men viste seg hurtig at de ikke er i stand til å utrette noe på egenhånd (det jeg har sett av dem da).

Krigen har vel stoppet opp mye pga at Larsal, som var den eneste DISA E-spilleren som faktisk deltok skikkelig, bestemte seg for å satse på V3.no. At Føn og Xig burde tatt flere byer fra de gjenværende "spillerne" kan så være. Men jeg hadde ikke prioritert gråbyer, som DISA E for det meste består av i K75, over utvidelse av eget cluster :p
 

DeletedUser

Guest
Da spør jeg deg, hvorfor gi byer til DISA E?

De er jo dømt til å misslykkes uansett slik de har holdt på, snike til seg byer fra spillere andre har tatt ut, jeg har til og med mottatt angrep sendt med vilje for å snipe byer jeg har tatt flere dager i forveien, selv om vi hadde iap og var vel allierte også på ett tidspunkt. Kan hende jeg blander med min tid i KZ angående å være allierte, men har mottatt adelstog derfra både når de var allierte og iap.

Skal en stamme skaffe seg respekt får de begynne med å hedre avtaler de har gjort med andre, ikke adle gråbyer midt i min cluster! :mad::p

Husker hvor "mektige" DISA-familien var mens Yamato eksisterte og holdt dem under sin vinge, men viste seg hurtig at de ikke er i stand til å utrette noe på egenhånd (det jeg har sett av dem da).

Krigen har vel stoppet opp mye pga at Larsal, som var den eneste DISA E-spilleren som faktisk deltok skikkelig, bestemte seg for å satse på V3.no. At Føn og Xig burde tatt flere byer fra de gjenværende "spillerne" kan så være. Men jeg hadde ikke prioritert gråbyer, som DISA E for det meste består av i K75, over utvidelse av eget cluster :p

Dra alle over en kam er nok ikke noe særlig for må jo si at jeg opplevde både når det gjaldt medlemmer fra Kz og Yamato ang å hive seg over tomme byer som andre hadde ryddet. Vi var heller aldri under en vinge av yamato men som det endret seg i flere stammer deriblant yamato og DISA E var at det ble fler og fler som ble innaktive av div årsaker blandt annet grunnet V3.
 

DeletedUser

Guest
Dere kan ikke nekte for at dere hadde fort gått under om ikke Yamato hadde passet på dere. Vi var som en "storebror" for dere som måtte til for å ordne opp for dere, angrer på det nå. Dere har jo ikke akkurat fått utrettet noe særlig på egenhånd da...
 

DeletedUser

Guest
hvordan kom KZ inn i dette? Kan for min del melde at KZ var rimelig dårlig på å støtte baronen sin når jeg begynte å adle ham :/

Disa E er vel mer eller mindre død nå på V2, om det er grunnet V3 eller ikke kan jo diskuteres, siden de er mer eller mindre døde der og :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dere kan ikke nekte for at dere hadde fort gått under om ikke Yamato hadde passet på dere. Vi var som en "storebror" for dere som måtte til for å ordne opp for dere, angrer på det nå. Dere har jo ikke akkurat fått utrettet noe særlig på egenhånd da...

For å si det slik at hvis det er ett utsagn etter hva stammen yamato mener så er jeg dypt skuffet og tydeligvis at du ikke veit helt historie.
Men du får tro hva du vil og mene hva du vil for det spiller egentlig veldig liten rolle hva akkurat du mener.
 

DeletedUser

Guest
hvordan kom KZ inn i dette? Kan for min del melde at KZ var rimelig dårlig på å støtte baronen sin når jeg begynte å adle ham :/

Disa E er vel mer eller mindre død nå på V2, om det er grunnet V3 eller ikke kan jo diskuteres, siden de er mer eller mindre døde der og :rolleyes:

Kz ble blandet inn fordi poinwhore nevnte det og ingen annen grunn
 
Topp