XO / LnD merge

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Jaja da ser vi at XO ikke var så extreme alikevel, nå er LnD forsterket med nye medlemmer og vi får nok se mer av dem snart ^^

men men, offentlig uttalelse kanskje?
 

DeletedUser

Guest
Utrolig rask du er Jazzy...
Men tror kanskje du var litt for rask denne gangen, for noe fullt bilde har du vel ikke sett?
Hvor mange XO-medlemmer har vi tatt inn totalt?
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Utrolig rask du er Jazzy...
Men tror kanskje du var litt for rask denne gangen, for noe fullt bilde har du vel ikke sett?
Hvor mange XO-medlemmer har vi tatt inn totalt?

hakke sjekka det enda :p :D:D
så var kanskje litt kjapp på tråden...

men jeg var ihvertfall ute etter å le av Veta som mente stammen var så ekstrem :rolleyes:

EDIT: hvis dette skjedde nå nettopp så vil ikke TWStats være oppdaterte anyhow
 

DeletedUser

Guest
Den var ekstrem på alle tenkelig måter, både i oppgang og i nedgang....Kanskje de er ekstreme nok til å få til et comeback?
 

DeletedUser

Guest

men jeg var ihvertfall ute etter å le av Veta som mente stammen var så ekstrem :rolleyes:

Stammen tapte seg veldig etterhvert, derfor ble jeg ferdig med alt det skrytet dere tidligere så. Derfor ble et fåtall tatt med og stammen oppløst.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Den var ekstrem på alle tenkelig måter, både i oppgang og i nedgang....Kanskje de er ekstreme nok til å få til et comeback?

joa, ihvertfall i dems egne øyner :p
men om du kunne opplyse om hvor mange medlemmer dere tar inn så hjelper det at jeg slipper jeg å sjekke senere når TWStats oppdaterer seg :p
 

DeletedUser

Guest
Vi har tatt inn et fåtall utvalgte medlemmer anbefalt av Veta.
Det er vel snakk om 6 stykker... Så sparte jeg deg den sjekken. Men det virker som om du henger der såpass mye allerede, at det ikke hadde kostet deg mye :)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Vi har tatt inn et fåtall utvalgte medlemmer anbefalt av Veta.
Det er vel snakk om 6 stykker... Så sparte jeg deg den sjekken. Men det virker som om du henger der såpass mye allerede, at det ikke hadde kostet deg mye :)

nja, henger der ikke så ofte, er heller at jeg merket en stamme forsvant på OD ingame så sjekket jeg bare lista og så ikke XO :p

men jeg begynner å tro jeg forstår TWStats nokså godt, og dermed tar det ikke så lang tid å lage listene jeg lager nettopp pga jeg hopper bare inn der jeg trenger :p

anyhow, lykke til med nye medlemmer LnD. Nå er jeg nysgjerrig om dere vil utforde -=SR=- eller ikke om kontinent 54
 

DeletedUser

Guest
Æsj å æsj, liker ikke merging. Iallefall ikke når det blir 1 underdogstamme mindre.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det slutter aldri å forundre meg at hver gang noen gjør kloke beslutninger som styrker deres situasjon, så kommer hylekoret her og maser om hvor dumt det var, og hvor idiotiske alle andre er. Dette er helt klart et positivt tilskudd for LND og ikke minst for Veta og hans beste spillere!

Men jeg har hørt en fugl plystre om at XOs beste spillere ble delt mellom LND og =S.R=. Er det feil? (gidder ikke lese stats nå).

Uansett, cudos for en klok beslutning! :)
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Jada Reisverket, jeg kan den setningen der, eplekjekken :D. Men om det er LnD's situasjon som styrkes forblir det delte meninger ved. Men at det blir lettere å skaffe seg spioner i LnD er du vel enig i :p
 

DeletedUser

Guest
Jada Reisverket, jeg kan den setningen der, eplekjekken :D. Men om det er LnD's situasjon som styrkes forblir det delte meninger ved. Men at det blir lettere å skaffe seg spioner i LnD er du vel enig i :p

Fordi de 5 jeg tok med meg kommer til å spionere sier du?

Neppe, disse er jeg sikre på.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jada Reisverket, jeg kan den setningen der, eplekjekken :D. Men om det er LnD's situasjon som styrkes forblir det delte meninger ved. Men at det blir lettere å skaffe seg spioner i LnD er du vel enig i :p

Hvilken setning er det "du kan"?? Sa jeg noe uvanlig?
Vi hadde allerede informanter både i LnD, =S.R= og XO, så for oss blir det ett fett.
 

DeletedUser

Guest
Reis, mente ikke du det var dumt å informere alle om hvilke stammer dere hadde spioner i? Eller er dette bare nok et forsøk på feilinformasjon kanskje :rolleyes:
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Hvilken setning er det "du kan"?? Sa jeg noe uvanlig?
Vi hadde allerede informanter både i LnD, =S.R= og XO, så for oss blir det ett fett.

BoS er ''eplekjekke'' og jeg tviler ikke at dere har informanter der, skulle egentlig bare mangle. Men måten dere kommenterer slike nyheter er bare ... uvanlig :p
 
Topp