XO / LnD merge

DeletedUser

Guest
Fordi de 5 jeg tok med meg kommer til å spionere sier du?

Neppe, disse er jeg sikre på.

Du var altså ikke sikker på hele stammen din før? Meget snodig...er det sånn for flere toppstammer og at ikke alle stoler fullt og helt på hverandre?
 
Reaksjonspoeng
1
Du var altså ikke sikker på hele stammen din før? Meget snodig...er det sånn for flere toppstammer og at ikke alle stoler fullt og helt på hverandre?

"Stammen med v3s beste samhold!"
Helt til Veta fant ut, "Screw de andre medlemmene mine, jeg stikker til en bedre ranket stamme!".
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Reis, mente ikke du det var dumt å informere alle om hvilke stammer dere hadde spioner i? Eller er dette bare nok et forsøk på feilinformasjon kanskje :rolleyes:

Nei, jeg blåser i om hele v3 vet hvilke stammer jeg har informanter i. Jeg bare kommenterte at det neppe er spesielt smart å flashe intel her, bare for show off. Det gjør jo selvsagt fienden oppmerksomme på hva motparten vet, og er en påminnelse om at man ikke skriver for mye i forumet. Blir det stille en stund blir det glemt, og mer og mer nyttig info postes igjen likevel.
 

DeletedUser

Guest
Nei, jeg blåser i om hele v3 vet hvilke stammer jeg har informanter i. Jeg bare kommenterte at det neppe er spesielt smart å flashe intel her, bare for show off. Det gjør jo selvsagt fienden oppmerksomme på hva motparten vet, og er en påminnelse om at man ikke skriver for mye i forumet. Blir det stille en stund blir det glemt, og mer og mer nyttig info postes igjen likevel.

Spioner i LnD stammen? In ya dreams
 

tark

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Han hadde sånn ca 5-6 venner i XO, dei var i styret :p Dei tok han med + dei andre han likte. Resten dreit han i...

Og det med samholden og det med ekstemheten var vel litt tvilsomt ettersom han tok halen mellom beina og stakk fra så godt som alle stammefrendene sine.
 
Reaksjonspoeng
1
Det var før de siste ukene begynte halve stammen å gi f i regler etc.
Slikt gidder ikke jeg å være med på...

Du vurderte ikke å tenke på om sånt kunne skje før du og CHELSKI trolla hele jævla forumet med alt det "VI ER SÅ GODE FORDI VI ER VENNER"-drittet deres? Sheez, jeg venta på at dere faktisk skulle bekrefte noe av det, men neida. Hva var planen din? Overbevise alle om at stammen din var så flink, for så å ditche den for noen som var høyere ranket? For det var akkurat det du gjorde.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: LnD
Players:

Side 2:
Tribes: BoS
Players:

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 29
Side 2: 63
Forskjell: 34

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 10
Side 2: 1
Forskjell: 9

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 175,068
Side 2: 304,577
Forskjell: 129,509

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 59,520
Side 2: 3,094
Forskjell: 56,426

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ja, vi har også nå registrert at dere har sett deres snitt til å kapre noen enslige og faktisk også forlatte byer i utkanten av grensen mens vi har slanket Yakuza og BBN. Bra jobbet. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nofjon, du har tatt deg vann over hodet! De fleste av oss har alias og du har rotet deg inn i en bakgate, og den er ikke åpen på begge sider.
 

DeletedUser

Guest
Nofjon, du har tatt deg vann over hodet! De fleste av oss har alias og du har rotet deg inn i en bakgate, og den er ikke åpen på begge sider.

Dette må du forklere. Jeg har tatt meg vann over hodet? Fordi dere har tatt noen få byer? Hva har dette med alias å gjøre? lol.. Noen som tør å stå frem vettu
 

DeletedUser

Guest
Dette må du forklere. Jeg har tatt meg vann over hodet? Fordi dere har tatt noen få byer? Hva har dette med alias å gjøre? lol.. Noen som tør å stå frem vettu

Ved å si at vi kommer til å få det travelt.
Soon... The world will never know.
W00t Well 0rganized 0ptimzed tribe
 

DeletedUser

Guest
Ved å si at vi kommer til å få det travelt.
Soon... The world will never know.
W00t Well 0rganized 0ptimzed tribe

Å du tenker på samspillet med Yakuza, BBN, -=SR=- og dere for å ta US? Gammelt nytt. Travelt skal dere uansett få det ;) Sorry. Glemte usensene..
Hvordan går planningen?

Already... The world knows. ;)

Hvem vet. Kanskje blir det litt sånn "god bit 1 og 2" igjen? :p
 

DeletedUser

Guest
Dette spillet er kun om skuespill. You haven't seen anything yet.
 
Topp