XO / LnD merge

Reaksjonspoeng
3
Djises som dere driver å kommer med tomme trusler hele tiden. Det begynner å bli lit slitsomt. Og vi vet alle hvem som startet det,eller hva Nofjon;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, vi har også nå registrert at dere har sett deres snitt til å kapre noen enslige og faktisk også forlatte byer i utkanten av grensen mens vi har slanket Yakuza og BBN. Bra jobbet. :rolleyes:

er det (Planner / Krigsstaben) du tenker på ?
han er jo ikke aktiv og han prøver jo ikke og flykte opp til resten av bos
 

DeletedUser

Guest
Ja, vi har også nå registrert at dere har sett deres snitt til å kapre noen enslige og faktisk også forlatte byer i utkanten av grensen mens vi har slanket Yakuza og BBN. Bra jobbet. :rolleyes:

Slanket? Hardcore kjernen lever i beste velgående. De som har sluttet er spillere som prioriterer andre servere og ikke har tid til V3 helhjertet. Sorry, men feilet litt på den:p
 
Reaksjonspoeng
1
Æsj, noe av det jeg liker minst er når stammer finner unnskyldninger på at de har mistet byer. Hvis spilleren(e) er inaktiv er det kick, right? Man skryter da ikke av at man har inaktive medlemmer?
 

DeletedUser

Guest
Kjekt propaganda opplegg fra LnD. Men særlig orginalt er det ikke, Yakuza prøvde det samme en tid tilbake. Sånt står ikke særlig høyt i kurs hos meg ihvertfall :/
 

DeletedUser

Guest
Vi har tatt inn et fåtall utvalgte medlemmer anbefalt av Veta.
Det er vel snakk om 6 stykker... Så sparte jeg deg den sjekken. Men det virker som om du henger der såpass mye allerede, at det ikke hadde kostet deg mye :)

Nettopp. Dere tok visst inn de 6 beste spillerne for å få nytt skyts mot BoS & co.
 

DeletedUser

Guest
Nettopp. Dere tok visst inn de 6 beste spillerne for å få nytt skyts mot BoS & co.

Yo dude, ikke prat om noe du ikke er sikker på.

Spillerene ble tatt inn fordi jeg ville ha dem med, og det var jeg som kontaktet LnD. Ingen boosting i fra dem, dette var et ønske i fra meg.
 

DeletedUser

Guest
Yo dude, ikke prat om noe du ikke er sikker på.

Spillerene ble tatt inn fordi jeg ville ha dem med, og det var jeg som kontaktet LnD. Ingen boosting i fra dem, dette var et ønske i fra meg.


Jeg vet nok akkurat hva jeg snakker om Veta, selv om du liker det eller ikke.
 

DeletedUser

Guest
Å? Er du villig til å vedde?

Det er meningsløst i mine øyne. Slik jeg ser det er det helt åpenlyst at det var en av grunnene til at dere merget med LnD. nettopp for å stille sterkere i kampen mot BoS, for det ser virkelig ut som dere trenger det.

Jeg lo meg ihjel da jeg leste en melding som en av deres medlemmer sendte ut en post der dere oppfordret BoS-medlemmer til å være spionene deres! Herregud a, finn på noe bedre neste gang er du/dere snille for det der var et vanvittig dårlig forsøk på propaganda.
 

DeletedUser

Guest
Det virket hvertfall. Nå er stammen mer infiltrert enn den var=)
 

DeletedUser

Guest
Det er meningsløst i mine øyne. Slik jeg ser det er det helt åpenlyst at det var en av grunnene til at dere merget med LnD. nettopp for å stille sterkere i kampen mot BoS, for det ser virkelig ut som dere trenger det.

Jeg lo meg ihjel da jeg leste en melding som en av deres medlemmer sendte ut en post der dere oppfordret BoS-medlemmer til å være spionene deres! Herregud a, finn på noe bedre neste gang er du/dere snille for det der var et vanvittig dårlig forsøk på propaganda.

Så vidt jeg vet har ingen av de nyinnkommende i LnD adlet så mye som en by av BoS. Og LnD har heller ikke hatt store problemene i mot BoS?
BoS har så å si ikke rørt LnD, det er vi som har arbeidet i mot dem. Derfor er det en helt feil påstand du kommer med når du sier at LnD trengte 6 nye mot BoS.

Når det gjelder brevet har jeg ikke så mye å si annet enn at BoS ikke er så veldig mye bedre selv? De har jo flere ganger fått vist frem sin gode propaganda.

Forresten, hvem er du?
 
Topp