Yamato vs TW - bitchslapping

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg anser denne diskusjonen som ferdig for lenge siden og kommer ikke til å svare mer på dette etter denne meldingen.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Okej men jeg tillater og oppfordrer dere og legge frem mine samtaler med zamanto og vi kan legge en tråd som kan dokumentere hva som har skjedd.
Regener med at dere som hevder så stor ære er interisert å tilbakevise våre påstander og det kan dere gjøre nå. SÅ skipper vi snakk og legger kortene på bordet. Så skal jeg love å droppe alt sammen.

takk og hei...
 

DeletedUser

Guest
Synes det er teit... For jeg har veldg lyst til å vite hva som egentlig er sant... og da må man høre begge sider...

Personlig tolker jeg det at Yamato ikke vil skrive som om at de skjønner de har feil... Eller at bevisene ikke er i samsvar med hva de sier...
 

DeletedUser

Guest
Heisann folkens. Ser at tråden fremdeles er aktiv. Har vært borte noen dager selv, Prater vi fremdeles om det vi aldri blir enige om eller er det en oppsumering på gang?
 

fjompe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
tror forsatt det er uengihet på gang. En oppsummering og konklusjon hadde vært på sin plass : )
 
Reaksjonspoeng
3
Man vinner ikke en diskusjon, men man bryner meningene sine på hverandre, og prøver å overbevise motparten, og utenforstående om at dine meninger er... meningsfulle:D

For å forklare det på en fin måte:eek:
 

DeletedUser

Guest
forskningsprosjekt 001 skrev:
Jeg har dokumentert at vi brøt alliansen med dere på et tilfeldig tidspunkt.

Du har langt i fra dokumentert i denne tråden at dere brøt alliansen med Yamato på et tilfeldig tidspunkt.
Det du har gjort er å komme med en påstand om at alliansen ble brutt av tilfeldige årsaker.
I stedet for å angripe Plax, burde dere kontaktet deres allierte Yamato eller Plax direkte slik jeg ser det.
Slik kunne krigen enkelt vært ugjort og dere ville spart dere for en hel del tropper.

Der igjen har jeg bare lest det som har vært framme i denne tråden, så det er mulig denne såkalte dokumentasjonen har havnet en annen plass.

Dersom dere nå måtte lure er jeg ikke noen gammel spiller, heller en person som interesserer seg i diskusjoner.
Jeg beklager også involveringen dersom dere anså saken som nedlagt.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
vi var i krig med plax før han gikk over til yamato mener vi og han hadde angrepet en av våre spillere i 2 uker. Hva mener du vi skulle snakke med plax om?? Yamato snakket vi først med da plax gikk til dem da vi hadde iap med yamato, vi fortalte at vi var i krig med han noe de avviste. Vi har avsluttet tråden med en oppfordring til zamato som han sannsynligvis ikke vil etterkomme og da er tråden slutt. Forskning har postet samtaler om det du mener han ikke har bevist.
 

DeletedUser

Guest
vi var i krig med plax før han gikk over til yamato mener vi og han hadde angrepet en av våre spillere i 2 uker. Hva mener du vi skulle snakke med plax om?? Yamato snakket vi først med da plax gikk til dem da vi hadde iap med yamato, vi fortalte at vi var i krig med han noe de avviste. Vi har avsluttet tråden med en oppfordring til zamato som han sannsynligvis ikke vil etterkomme og da er tråden slutt. Forskning har postet samtaler om det du mener han ikke har bevist.


Dere var i krig med han, før han ble medlem i Yamato.
Angrep han dere mens han var i Yamato? Altså før det ble krig mellom stammene deres?
Dersom han ikke gjorde det holdt han IAP-en.
Forskning har postet beviser på at Yamato til syvende og sist ønsket å angripe dere uansett, det er irrelevant ettersom dere ikke fikk vite om det før krigen var i gang.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
det var bare noen speidinger etter at han var blitt medlem i yamato, men vi krevde å få han utlever som flyktning.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
og han hadde angrep på vei inn (20-40timer reise) mens han søkte flukt.
Så klart han hadde tapt mange tusen angreps tropper så han fikk da tid til å bygge seg opp under beskyttelse av vår iap.
 

DeletedUser

Guest
Denne flyktningspolitikken dere kjører på TribalWars har jeg enda ikke forstått meg helt på...
For å si det mildt hadde alle som en i denne tråden trampet meg ned, troppemessig. Betyr det da at jeg på ingen måte kunne hatt en stamme å gå til? Ettersom alle kjører den flyktning "loven" sin virker det som om man enten er usårbar eller ubrukelig.

Men som du selv sier, gjorde han ingen skade på dere mens han var i Yamato. Jeg personlig ville nok også holdt et øye til en stamme som tidligere var ute etter meg, og åpenbart fortsatt ville vært ute etter meg.
 

DeletedUser

Guest
"Mens han søkte flukt" ble litt utydelig for meg.
Mener du at han sendte av gårde angrepene før han ble medlem av Yamato, og derfor ikke kunne trekke dem tilbake? At han trakk dem tilbake? Eller at han sendte angrepet mens han var medlem i Yamato og trakk dem tilbake?

Slik jeg ser det har han fortsatt ikke angrepet dere fra noen av de synsvinklene som medlem av Yamato.
Selvfølgelig er det kun det objektive, og i slike sammenhenger har det objektive lite og si ettersom folk som oftest er småparanoide til tider. Noe som for så vidt er normalt...
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
om du ser i tråden plax vs yorrick så forstår du sikkert at vi hadde ett stort ønske om å ta igjen for 40-50 angrep plax hadde sendt mot yorrick i 2 ukes tid.
Og at plax tapte så mye tropper gjorde at selv han ikke hadde så mye angrep igjen og når mange fra en stamme begynner å sende angrep mot deg å du gjemmer deg hos en iap så mener vi det er dårlig og at han ikke bør bli beskyttet av en iap stamme.


Om du hadde vært i en stamme som var i krig med yamato( og yamato hadde ment vi sviktet dem i krigen) å så hadde stammen din tapt krigen og blitt oppløst.
Du var da stammeløs og yamato burde vel hatt ett vondt øye til deg siden du haddevært i stammekrig med dem.
Men det du gjør er å angripe TW(en spiller hos oss) og tapt mye, ingen sender angrep mot deg mens du driver på men han du angriper får endel støtte for å tappe tropper fra deg.
Når vi syns du har tapt nok tropper begynner vi å angripe deg, så når spillere som har mere eller ca på nivå med deg selv i poeng og ikke har vært i krig begynner å sende. Går du inn i stammen som vi har iap med og som du var i krig med før stammen din tapte.
Dette er uspekulert fegis taktikk og er soleklar flykning, mener ikke at man alltid er flyktning men det der er drøyt, synes vi å vi har offret ca 130 byer for at vi mener dette.

Men vi står for dette.

hilsen
RDI-rsr
The Wolfs
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp