Yamato vs TW - bitchslapping

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Du var da stammeløs og yamato burde vel hatt ett vondt øye til deg siden du haddevært i stammekrig med dem.

Dersom det har vært en kobling mellom Yamato og meg på forhånd ser jeg ingen årsak til at jeg og Yamato i det tilfellet ikke kunne stiftet fred. Dersom de da ønsket meg inn ville jeg dratt til dem for å få en "fresh-start", ettersom jeg tidligere dret meg ut, blant annet i stammevalget og i valg av fiender.
(Tatt i betraktning at jeg ikke vet årsaken til den andre krigen)

Går du inn i stammen som vi har iap med og som du var i krig med før stammen din tapte.
Jeg har en anelse om at denne Plax ikke akkurat kunne velge og vrake mellom stammer han ville inn i. Så noe sier meg at han og Yamato på et eller annet tidspunkt må ha ordnet opp "seg i mellom".
Eller rett og slett bare det at han var en spion under krigen.


synes vi å vi har offret ca 130 byer for at vi mener dette.
Slik jeg ser det, har dere ikke tjent noe på situasjonen, kun mistet 130 byer, en IAP(originalt alliert) og skaffet dere hodebry fordi dere ikke ville gi en person en ordentlig sjanse til å forklare seg.

På den andre siden av saken kan det være at Plox da ville slått seg vrang, men da vet dere i vertfall at han ville gått i mot dere, selv som Yamato medlem og dere kunne fremført beviser til Yamato med "krav" om å få han utlevert.
Selvsagt er det kun en diplomatisk metode, ingenting annet.

Til slutt ett lite krigsførings råd:
Aldri la en krig starte over en enkelt persons handlinger.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Det har vert god tid til å forklare seg, fra han. Vi regnet vel ikke med å vinne eller tjene noe på dette, men vi tok ett standpunkt og står for dette. Videre så kan man som sagt tidligere vise til rapporter og samtaler så å få ting dokumentert fra vår side ble gjort. Ellers så har det jo kommet fra at de hadde tenkt på dette før man tok inn plax så da hadde vi fått krig uannsett.
Vi har drep så mye tropper vi har klart og er fornøyd med det. Vi har nå så å si forlatt k55 og så ledes oppfylt det som yamato krevde. Dog ufrivillig men det er jo en ting som er naturlig i krig.
Så for vår del så har vi sagt og gjort det som har blitt sagt at begge parter ville.
Og anser dette som en slutt på partenes interessekonflikt i k55 og krigen.
Og jeg ønsker ikke si noe mere om saken, før evnt. vår motpart tar oppfordringen før i tråden.

Men vi er ferdig i k55 og har funnet ett nytt hjem:)
 

DeletedUser

Guest
Er du uten stamme Serenade :rolleyes:

Og ikke så enkelt for Plax og forklare seg på norsk når han er polsk, han skjønner ikke hva vi skriver på trådene her han vettu ;)
 

DeletedUser

Guest
Har kanskje et tilbud til deg hvis du tar imot det, respekterer valget ditt uannsett hva det blir...
 

DeletedUser

Guest
Bare å sende en melding, bruker samme navn i verden to som jeg gjør på forumet.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeg har iaf prøv å få plax i dialog på engelsk i forkant av alt dette og forsøkt å få stammeledelsen til å belyse ting rundt spilleren, får være måte på om jeg må lære meg polsk for å belyse denne saken.
 

DeletedUser

Guest
Til alle deres opplysninger. Plax har sluttet å spille tribal wars. Denne saken er død og begravet.

Glitter - Vi har tiet om denne saken lenge. Det var bare Serenade som tydeligvis ville ha litt opplysninger;)

Twixiz - Prøver du deg som rekruttør nå? :p
 
Reaksjonspoeng
3
Skal vi si oss ferdig? Eller er det flere som ikke vet noe som helst, bortsett fra det som står i denne tråden om hvordan og hvorfor denne krigen brøt ut, som ønsker å rippeopp i diskusjonen igjen?

Geschloschen-eller-noe-i-den-duren:D
 
Reaksjonspoeng
3
Ne. For når du sa at Zanmato var ferdig så var ikke vi ferdig og da var han ikke ferdig plutselig og nå er vi ferdig, så når du sa at vi var ferdig var ikke du ferdig fordi du skrev og da var du ikke ferdig.

Skal vi si oss ferdig?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp