nå kommer krigen til norge - russerne angriper. Hva mener du

Trur du det vil bli krig i norge? Og hvem trur du vil gå til krig?

  • Ja, jeg trur det vil bli krig i norge og jeg trur russland vil angripe

    Stemmer: 22 18,5%
  • Ja, jeg trur det vil bli krig i norge men jeg trur ikke det blir russland som går til krig

    Stemmer: 16 13,4%
  • Ja, jeg trur det blir krig i norge men ikke så lenge jeg lever

    Stemmer: 11 9,2%
  • Ja, jeg trur det blir krig i norge når jeg lever men ikke før om mer enn 20 år

    Stemmer: 11 9,2%
  • Nei, jeg trur ikke det kommer til og bli krig i norge

    Stemmer: 59 49,6%

  • Totalt antall stemmer
    119

DeletedUser

Guest
Noe jeg mener er at norge bør bruke mer penger på militæret som til flere jager fly, bombefly, bedre våpen til soldatene, tankser osv.
Nå i disse dager er jo militæret i norge en av de dårligste i verden :(

Men noe mer penger på militæret skjer nok ikke så lenge vi har en rød-grønn regjering som desverre skal styre norge i 4 nye år :(
 

DeletedUser

Guest
Hva skal vi egentlig med flere fly og tankser og sånt? :confused:

De rød-grønne satser på folkets velferd, og det mener jeg er mye viktigere enn militæret.

Og om det skulle gjøre noe med det Norske militæret tror jeg trening i gerilja-krigføring kunne vært på sin plass.
Mye av det Norske landskapet er veldig godt tilrettelagt for slikt.
Om vi blir angrepet vil fienden vår ha et stort problem når de møter på den Norske geriljaen. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hva skal vi egentlig med flere fly og tankser og sånt? :confused:

De rød-grønne satser på folkets velferd, og det mener jeg er mye viktigere enn militæret.

Og om det skulle gjøre noe med det Norske militæret tror jeg trening i gerilja-krigføring kunne vært på sin plass.
Mye av det Norske landskapet er veldig godt tilrettelagt for slikt.
Om vi blir angrepet vil fienden vår ha et stort problem når de møter på den Norske geriljaen. :cool:

Hva vi skal med fly og tankser og sånt? Jo delta i kriger rundt om i verden. Norge deltar for lite i kriger etter min mening og nå vil de ha ut soldatene fra afganistan
 

DeletedUser

Guest
Da er det offisielt!

Russland har gått i krig mot Norge!!

Hvorfor? .. Ikke spør meg...
 

DeletedUser

Guest
Hva vi skal med fly og tankser og sånt? Jo delta i kriger rundt om i verden. Norge deltar for lite i kriger etter min mening og nå vil de ha ut soldatene fra afganistan

fikk lyst til å si dust, men så fant jeg ut at det sier seg selv.
 

DeletedUser

Guest
Hva vi skal med fly og tankser og sånt? Jo delta i kriger rundt om i verden. Norge deltar for lite i kriger etter min mening og nå vil de ha ut soldatene fra afganistan

Oh good grief eg håpar du ikkje er seriøs no.
 

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hva vi skal med fly og tankser og sånt? Jo delta i kriger rundt om i verden. Norge deltar for lite i kriger etter min mening og nå vil de ha ut soldatene fra afganistan

hahahahaahahahhaha vi kan jo sende deg på frontlinjen så kan du stå der sammen med rednecksene som evt. måtte ha lyst til å følge deg. :)
 

DeletedUser

Guest
hahahahaahahahhaha vi kan jo sende deg på frontlinjen så kan du stå der sammen med rednecksene som evt. måtte ha lyst til å følge deg. :)

jeg tipper at han vill løpe hjem til mamma eller hjemt seg under boret vis det blei krig :p (det vill jeg gjort:D)
det er en ting å snakke å spille om krig, men det er en helt annen ting å stå der ute i krigen og se på alle de menneskene blir drept. mange av soldatene som kommer hjem får sykiske problemer.
 
Reaksjonspoeng
3
sykiske til og med:)

Ser ut som vi er enige da:) krig er noe dritt. afghanistan er noe dritt. USA er noe dritt. Russland er noe dritt. denne tråden er noe dritt. Hvorfor har jeg da 10 innlegg i den?:eek:
 
Topp