nå kommer krigen til norge - russerne angriper. Hva mener du

Trur du det vil bli krig i norge? Og hvem trur du vil gå til krig?

  • Ja, jeg trur det vil bli krig i norge og jeg trur russland vil angripe

    Stemmer: 22 18,5%
  • Ja, jeg trur det vil bli krig i norge men jeg trur ikke det blir russland som går til krig

    Stemmer: 16 13,4%
  • Ja, jeg trur det blir krig i norge men ikke så lenge jeg lever

    Stemmer: 11 9,2%
  • Ja, jeg trur det blir krig i norge når jeg lever men ikke før om mer enn 20 år

    Stemmer: 11 9,2%
  • Nei, jeg trur ikke det kommer til og bli krig i norge

    Stemmer: 59 49,6%

  • Totalt antall stemmer
    119

DeletedUser

Guest
jeg vet selv at i en krig så er ikke 1000 drepte på en uke mye men når russland angriper georgia uten en lovlig grunn så må dem stå til ansvar og ta følgende etterpå men jeg har ikke sett at russland har fått noen straff for dette.
Når et land angriper et annet land som ikke har en sjanse spesiellt når det er de store landene som angriper så burde dem få en straff for dette men slik er det ikke i verden nå men det er noe som burde bli strengere. Dersom et land angriper et annet land uten noen god grunn så burde andre land straffe dette landet og ikke være så egoistiske å tenke: Nei, vi kan ikke gi de straff for da blir jeg blakk :eek:
Men det at verdens land blir strenge mot andre land og faktisk gjør noe når et land blir angrepet vil nok ikke skje i de neste 20 årene kanskje om 50 år så har dem skjerpet seg :rolleyes: visst ikke halvparten av verdens befolkning har druknet for all verdens is har smeltet da eller en atom krig har brutt ut mellom øst og vest så hele verden er totalt ødelagt:eek:
 

DeletedUser

Guest
øst og vest?

russland er forbi sin storhets tid. og USA har ca halv verdens våpen:D

sån som det ser ut nå vill det ikke finnes atom våpen om 20 år.:D
men kina vokser så pass mye at om 20 år kan de bli like stor som USA med tanke på at USA blir mindere.
 

DeletedUser

Guest
[[[FONT="Bo[[RIGHT]COLOR="#f5[COLOR="Magenta"]deb3"]ok Antiqua"]B]U][COLOR="W
[[[FONT="Bo[[RIGHT]COLOR="#f5[COLOR="Magenta"]deb3"]ok Antiqua"]B]U][COLOR="Whe[/FONT]at"][B[/B]]
[/[/COLOR]COLOR][/COLOR]
[/RIGHT]
[[[FONT="Bo[[RIGHT]C[LEFT]OLOR="#f5[COLOR="Magenta"]deb3"]ok Antiqua"]B]U][COLOR="Whe[/FONT]at"][B[/B]][/U][/[/COLOR]COLOR][/COLOR][/B]
[/RIGHT]
[[[FONT="Bo[[RIGHT]COLOR="#f5[C[CENTER][I][[[FONT="Bo[[RIGHT]COLOR="#f5[COLOR="Magenta"]deb3"]ok Antiqua"]B]U][COLOR="Whe[/FONT]at"][B[/B[I
[[[FONT="Bo[[RIGHT]COLOR="#f5[COLOR="Magenta"]deb3"]ok Antiqua"]B]U][COLOR="Whe[/FONT]at"][B[/B]][/U][/[/COLOR]COLOR][/COLOR][/B][/I
[[[FONT="Bo[[RIGHT]COLOR="#f5[COLOR="Magenta"]deb3"]ok Antiqua"]B]U][COLOR="Whe[/FONT]at"][B[/B]][/U][/[/COLOR]COLOR][/COLOR][/B]
[/RIGHT]
[[[FONT="Bo[[RIGHT]COLOR="#f5[COLOR="Magenta"]deb3"]ok Antiqua"]B]U][COLOR="Whe[/FONT]at"][B[/B]][/U][/[/COLOR]COLOR][/COLOR][/B]
[/RIGHT]
[[[FONT="Bo[[RIGHT]COLOR="#f5[COLOR="Magenta"]deb3"]ok Antiqua"]B]U][COLOR="Whe[/FONT]at"][B[/B]][/U][/[/COLOR]COLOR][/COLOR][/B]
[/RIGHT]]
[/RIGHT]]]][/U][/[/COLOR]COLOR][/COLOR][/B]
[/RIGHT]
[[[FONT="Bo[[RIGHT]COLOR="#f5[COLOR="Magenta"]deb3"]ok Antiqua"]B]U][COLOR="Whe[/FONT]at"][B[/B]][/U][/[/COLOR]COLOR][/COLOR][/B]
[/RIGHT]OLOR="Magenta"]deb3"]ok Antiqua"]B]U][COLOR="Whe[/FONT]at"][B[/B]][/U][/[/COLOR]COLOR][/COLOR][/B]
[/RIGHT]he[/B][/U][/FONT]at"][B[/B]][/U][/[/COLOR]COLOR][/COLOR][/B][/I][/CENTER][/RIGHT][/LEFT]


Det er det jeg har å si til den saken! det vil ikke bli krig så hold KJEFT!!! :mad:

Happy me : )
 

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg vet selv at i en krig så er ikke 1000 drepte på en uke mye men når russland angriper georgia uten en lovlig grunn så må dem stå til ansvar og ta følgende etterpå men jeg har ikke sett at russland har fått noen straff for dette.
Når et land angriper et annet land som ikke har en sjanse spesiellt når det er de store landene som angriper så burde dem få en straff for dette men slik er det ikke i verden nå men det er noe som burde bli strengere. Dersom et land angriper et annet land uten noen god grunn så burde andre land straffe dette landet og ikke være så egoistiske å tenke: Nei, vi kan ikke gi de straff for da blir jeg blakk :eek:
Men det at verdens land blir strenge mot andre land og faktisk gjør noe når et land blir angrepet vil nok ikke skje i de neste 20 årene kanskje om 50 år så har dem skjerpet seg :rolleyes: visst ikke halvparten av verdens befolkning har druknet for all verdens is har smeltet da eller en atom krig har brutt ut mellom øst og vest så hele verden er totalt ødelagt:eek:

Hadde usa noen lovlig grunn for å innvadere Irak ? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jeg vet selv at i en krig så er ikke 1000 drepte på en uke mye men når russland angriper georgia uten en lovlig grunn så må dem stå til ansvar og ta følgende etterpå men jeg har ikke sett at russland har fått noen straff for dette.
Når et land angriper et annet land som ikke har en sjanse spesiellt når det er de store landene som angriper så burde dem få en straff for dette men slik er det ikke i verden nå men det er noe som burde bli strengere. Dersom et land angriper et annet land uten noen god grunn så burde andre land straffe dette landet og ikke være så egoistiske å tenke: Nei, vi kan ikke gi de straff for da blir jeg blakk :eek:
Men det at verdens land blir strenge mot andre land og faktisk gjør noe når et land blir angrepet vil nok ikke skje i de neste 20 årene kanskje om 50 år så har dem skjerpet seg :rolleyes: visst ikke halvparten av verdens befolkning har druknet for all verdens is har smeltet da eller en atom krig har brutt ut mellom øst og vest så hele verden er totalt ødelagt:eek:

Leste bare første avsnitt.
Lovlig? Tror du virkelig at det fins noen kriger som har vært lovlige?
 

DeletedUser

Guest
Leste bare første avsnitt.
Lovlig? Tror du virkelig at det fins noen kriger som har vært lovlige?

alle som FN lager er lovelig av en eller annen grunn. Og så er det krigs lover som sier hvordan man skal krige:confused:
 

DeletedUser

Guest
De "krigene" FN lager, er lovlige siden landene i sikkerhetsrådet har blitt enige om å gå inn med styrker i landet. Uansett, så har vanligvis et land brutt menneskerettighetene først, som er ulovlig for de som ikke vet det.
 

DeletedUser

Guest
Blir det ikke krig mellom norge og russland så er jeg veldig sikker på at Kina vil starte en krig ivertfall.
Kina er jo rene menneskerettsbrudd landet og dem er en STOOOOR TRUSSEL MOT VERDENS SIKKERHET :D
 
Reaksjonspoeng
3
Hvor mange mennesker dreper Kina pga krig hvert år?
Hvor mange mennesker dreper USA i krig hvert år?

Finn ut av det og stapp fordommene dine om verden opp der solen sjelden skinner;)
 

DeletedUser

Guest
USA dreper vell kansje det dobbelte som kina eller mer.
kina ligger for langt nede på utviklingen til å bli en stor trussel.
 

DeletedUser

Guest
Kina er et land som i for øyeblikket er i utvikling.
Kina er på vei til å bli stor og mektig nå så mektige tror jeg kina vil bli og da bli en trussel.
Nord-korea tror jeg det var har jo skutt opp langdistans raketter de siste måndene og det har blitt fordømt av usa og andre land så nord-korea kan også bli en trussel.
 
Reaksjonspoeng
3
Kina integreres i verdenspolitikken og kommer ikke til å bli en trussel. Det er ingen som vil krige mot et så stort land som Kina, så derfor inviterer USA dem inn i varmen. Nord-Korea er litt skumle ja, men ikke for oss. Jeg tror deres aggressive atferd handler mer om å vise muskler og innenrikspolitikk enn det handler om å true verden.
 

DeletedUser

Guest
Nord-Korea vil demonstrere sin styrke som atommakt for å få slutt på sanksjonene mot landet. Selv tror jeg ikke Nord-Korea er en trussel mot Norge, bortsett fra at vi kanskje vil bli nødt til å sende 1000 soldater i en FN-styrke.
 
Topp