nå kommer krigen til norge - russerne angriper. Hva mener du

Trur du det vil bli krig i norge? Og hvem trur du vil gå til krig?

  • Ja, jeg trur det vil bli krig i norge og jeg trur russland vil angripe

    Stemmer: 22 18,5%
  • Ja, jeg trur det vil bli krig i norge men jeg trur ikke det blir russland som går til krig

    Stemmer: 16 13,4%
  • Ja, jeg trur det blir krig i norge men ikke så lenge jeg lever

    Stemmer: 11 9,2%
  • Ja, jeg trur det blir krig i norge når jeg lever men ikke før om mer enn 20 år

    Stemmer: 11 9,2%
  • Nei, jeg trur ikke det kommer til og bli krig i norge

    Stemmer: 59 49,6%

  • Totalt antall stemmer
    119

DeletedUser

Guest
Vi ville ikke hatt demokrati om det ikke var for USA? Nja, den er er jeg ganske skeptisk til altså. :eek:
 

DeletedUser

Guest
akkurat ja, so om ikkje USA fantes for å finne på den gode idéen hadde Noreg fortsatt vært i steinalderen.
 

DeletedUser

Guest
Nja, det hadde kommet hit før eller siden. Det var ikke amerikanerne som innførte det her, men det kan godt være at vi fikk ideen fra dem.

Det var vel opprinnelig de gamle grekerne som oppfant demokratiet? :confused:
 
Reaksjonspoeng
3
USA har ingenting med innføringen av demokrati å gjøre-.- opplysningstiden i frankrike er kilden til det moderne demokratiet.
USA har tatt liberalismen alt for mye på alvor. De har innført et helt nytt demokrati. Det heter "de rike bestemmer".
Alarmer burde kime når de kaller Obama for kommunist:eek:

så du vill ikke ha masse penger og folke styre.

Man blir så sjarmert av disse fremtidige FRP-velgerne:) For et herlig land vi lever i.
 

DeletedUser

Guest
:eek:

USA har ingenting med innføringen av demokrati å gjøre-.- opplysningstiden i frankrike er kilden til det moderne demokratiet.
USA har tatt liberalismen alt for mye på alvor. De har innført et helt nytt demokrati. Det heter "de rike bestemmer".
Alarmer burde kime når de kaller Obama for kommunist:eek:



Man blir så sjarmert av disse fremtidige FRP-velgerne:) For et herlig land vi lever i.

Det er jo nice, vi er rike, men får små til å bestemme noe, sånn er det å være lille norge.
 

DeletedUser

Guest
Enten så er dere høyreradikale eller venstreradikale! Shit heller, jeg stemmer sentrum!
 

DeletedUser

Guest
så synd jeg stemmer på AP (vis jeg kunne:( )

HVAAAA?
Du kan ikke stemme Sentrum for dem har jo så elendig politikk og er på den rød/grønne siden som er den siden jeg hater og vil ha bort fra stortinget.
Jeg vil ha en borgelig regjering :D
Jeg stemmer Frp (om jeg kunne) :D

Så til hvorfor norge bør bruke mer penger på militær som bombefly,tankser osv og hvorfor de bør delta mer i kriger.
Norge deltar etter min mening for lite i kriger rundt om i verden.
Grunnen til at jeg mener at norge bør delta mer i kriger er for å få slutt på krigene fortere.
La oss ta f.eks krigen i afganistan som eksempel.
Hadde alle verdens soldater blitt sendt til Afghanistan for å utslette taliban opprørene så hadde kanskje den krigen vært over for lenge siden, det er grunnen til at jeg mener norge bør delta mer i kriger rundt om i verden.
 

DeletedUser

Guest
HVAAAA?
Du kan ikke stemme Sentrum for dem har jo så elendig politikk og er på den rød/grønne siden som er den siden jeg hater og vil ha bort fra stortinget.
Jeg vil ha en borgelig regjering :D
Jeg stemmer Frp (om jeg kunne) :D

Så til hvorfor norge bør bruke mer penger på militær som bombefly,tankser osv og hvorfor de bør delta mer i kriger.
Norge deltar etter min mening for lite i kriger rundt om i verden.
Grunnen til at jeg mener at norge bør delta mer i kriger er for å få slutt på krigene fortere.
La oss ta f.eks krigen i afganistan som eksempel.
Hadde alle verdens soldater blitt sendt til Afghanistan for å utslette taliban opprørene så hadde kanskje den krigen vært over for lenge siden, det er grunnen til at jeg mener norge bør delta mer i kriger rundt om i verden.

Du burde bli politiker, yo :cool:
 

DeletedUser

Guest
HVAAAA?
Du kan ikke stemme Sentrum for dem har jo så elendig politikk og er på den rød/grønne siden som er den siden jeg hater og vil ha bort fra stortinget.
Jeg vil ha en borgelig regjering :D
Jeg stemmer Frp (om jeg kunne) :D

Så til hvorfor norge bør bruke mer penger på militær som bombefly,tankser osv og hvorfor de bør delta mer i kriger.
Norge deltar etter min mening for lite i kriger rundt om i verden.
Grunnen til at jeg mener at norge bør delta mer i kriger er for å få slutt på krigene fortere.
La oss ta f.eks krigen i afganistan som eksempel.
Hadde alle verdens soldater blitt sendt til Afghanistan for å utslette taliban opprørene så hadde kanskje den krigen vært over for lenge siden, det er grunnen til at jeg mener norge bør delta mer i kriger rundt om i verden.

Hvilke kriger skulle de engasjert seg i? Samme hvilken krig vil de få hele verdenssamfunnet etter seg.Dessuten vil heller ikke hjemmfronten se med blide øyne på at norske gutter kommer hjem i kister.
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde ikke hatt noe imot det om krigshisserene var de som dro til krig... ;)
 
Topp