Guide til hvordan man sender adelstog - 150ms

DeletedUser

Guest
Spørs om en "handling" blir definert som en ig-handling eller en rl-handling. Å bytte fane har strengt tatt ikke noe med selve spillet å gjøre. Blir verken sendt eller mottatt info til spillet av det.
 

B L A C E

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
B L A C E, det er unødvendig å poste en post i en tråd hvor du verken har lest tidligere poster eller veit hva det er snakk om.

Mr.G&R lager en kjempe enkel måte å sende raske adelstog på og Kristure mener at dette er omtrent et script som gjør flere handlinger... Og et sånt script er jo selvfølgelig ulovlig.

Moderatorene kan ikke lage en regel mot dette pga. at de ikke vil kunne spore dette opp... Hva har jeg misforstått Brann ? :)
 
Sist redigert:

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Og jeg heter i hvertfall ikke Mr.GAG, det blir jo nesten Mr.GAGA og det vil jeg ikke ha noe av.

Men back on track, jeg har samme oppfatning som Wynja... Ser ikke helt hvordan dette gjør mer enn 1 handlig per klikk...
 

DeletedUser

Guest
Haha Mr.Gaga :p

Btw skjønte det ikke helt..
Forklar veldig bra, ja?
 

DeletedUser

Guest
det der var ikke modifisering av nettlesern, var bare et valg i instillinger. teamet kan ikke vite om du gjør det uansett
 

DeletedUser

Guest
Spørs om en "handling" blir definert som en ig-handling eller en rl-handling. Å bytte fane har strengt tatt ikke noe med selve spillet å gjøre. Blir verken sendt eller mottatt info til spillet av det.

Du hadde et godt poeng her.
Men var det ikke slik at hurtigknappen/makroen trykte på ok knappen samtidig som den endret faner?
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Sløvt av meg :eek:
Heter sånn helt BTW ikke Mr.G&R heller...

Du hadde et godt poeng her.
Men var det ikke slik at hurtigknappen/makroen trykte på ok knappen samtidig som den endret faner?
hurtigknappen Shift+Enter skifter faner. Hurtigknappen Enter trykker på OK-knappen. Win? Jeg tror det er sånn, men vet veldig lite om dette her... Jeg kan bare triksene og lærer dem videre ;)

Haha Mr.Gaga :p

Btw skjønte det ikke helt..
Forklar veldig bra, ja?
Jeg har allerede forklart så detaljert som overhode mulig (nesten). Les på ny, studer bildene og forstå det :)
 

DeletedUser

Guest
hurtigknappen Shift+Enter skifter faner. Hurtigknappen Enter trykker på OK-knappen. Win? Jeg tror det er sånn, men vet veldig lite om dette her... Jeg kan bare triksene og lærer dem videre ;)

Må nok dessverre beklage, men jeg gir meg ikke så lett.
Når du holder inne Shift+Enter så trykker den enter, og deretter skifter fane, og gjør dette om igjen, eller?
Isåfall så gjør den altfor mange handlinger.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Må nok dessverre beklage, men jeg gir meg ikke så lett.
Når du holder inne Shift+Enter så trykker den enter, og deretter skifter fane, og gjør dette om igjen, eller?
Isåfall så gjør den altfor mange handlinger.

Tolker det dit hen jeg også :)
 

DeletedUser

Guest
Må nok dessverre beklage, men jeg gir meg ikke så lett.
Når du holder inne Shift+Enter så trykker den enter, og deretter skifter fane, og gjør dette om igjen, eller?
Isåfall så gjør den altfor mange handlinger.

Det er jo som å shifte fane og trykke enter, bare veldig fort. Ikke et script heller så derfor kan det vel ikke være noe ulovlig med det?
 

DeletedUser

Guest
huff, da får vi la være å bruke det da, og bare satse på at økningen i de som sender fine tog iløpet de neste ukene ikke har nooooe som helst med dette å gjøre

et mye lettere alternativ ville vel være å bare innføre 50ms greia de har på .net... :0
 

DeletedUser

Guest
2zi63ro.jpg


Millisekundene er de 3 tallene som vises svakt når du trykker deg inn på angrepet.
 

DeletedUser

Guest
TW blir snart kjørt at scripts og enke tastetrykk. Det avhenger ikke av dyktighet eller hvor god du er ellers... Alt du trenger er scripts som gjør all jobben for deg.

Imot dette.
 

DeletedUser

Guest
TW blir snart kjørt at scripts og enke tastetrykk. Det avhenger ikke av dyktighet eller hvor god du er ellers... Alt du trenger er scripts som gjør all jobben for deg.

Imot dette.

Det er ikke et script eller noe du kan banne. Det er en funksjon i opera som alle kan bruke :)
 
Topp