Mr. Game And Watch
Ganske godt likt medlem
- Reaksjonspoeng
- 48
adelstog
Heisann! Tenkte jeg skulle slenge opp en guide for hvordan dere enkelt kan sende adelstog på rundt 150ms. Jeg vet det allerede finnes to guider angående dette; Qwer4ty sin originale guide, i tillegg til Zarazels guide for fantastisk raske adelstog. Problemet er at med Qwer4ty sin metode vil togene ofte bli 500-700ms, mens med Zarazel sin metode vil togene ofte bli under 150ms, noe som altså er ulovlig.
Dersom dere bruker denne metoden riktig vil den garantere (forutsett at du ikke rammes av voldsom lag) tog ganske nært 150ms.
Over til guiden:
Det første dere må gjøre er å gå til Main menu --> Settings --> Preferences. I den nyeste versjonen av Opera gjøres dette slik:
I eldre versjoner går man til Tools --> preferences i den øverste menyen.
Deretter går man til Advanced --> Shortcuts
Dersom det ikke allerede er gjort, haker du av Enable Single Key Shortcuts
I det røde området (vanligvis er ikke dette området rødt, det var bare for å vise hvor jeg mener) vil dere finne noe som heter Opera Standard. Dobbelklikk.
Etter du har dobbelklikket vil du se en liste som den under. Trykk på Application
Trykk på New (som du finner oppe til høyre)
Da vil en hvit tekstboks dukke opp (nederst). I den lille hvite tekstboksen skriver du Shift Enter. Boksen vil se ut som dette:
Etter du har skrevet inn Shift Enter dobbelklikker du til høyre for tekstboksen. En ny tekstboks vil da dukke opp. I den nye boksen skriver du inn Switch to next page. Deretter klikker du utenfor tekstboksen ett sted (samme hvor, så lenge du ikke trykker på noen knapper)
Trykk OK. Dermed er den vanskeligste delen gjennomført. For å teste at alt virker som det skal trykker og holder du Shift og Enter nede på likt. Da skal browseren sirkulere raskt gjennom alle fanene dine.
Sist redigert: