Top 20 stammer

Status
Stengt for ytterligere svar.

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Dream on, facade. VV kommer aldri på topp 5, jeg er heller imponert hvis den klarer å holde seg innenfor topp 10.
 

DeletedUser

Guest
Jo det kan jeg godt,bra du spurte min gode venn :rolleyes: koselig se deg her også

Dette er hva du skrev om ossi SUN

4.jo dem her også ekkke noe og skryte av akkurat samme som L13 spillere tar inn gode for og holde seg på toppen.

Må si du ga meg en rungende latter her når jeg leste dette :D

Det er muligens 1 ting jeg neppe tror vi i SUN kan beskyldes for, og det må være at vi rekrutterer spillere for og holde oss i toppen :rolleyes: Om du ser litt på stammeskifter på TWStats så tror jeg du vil se at dette er vel rimelig langt unna hva man kan kalle en stamme med særlig aktiv rekruttering...

Det at du ikke liker oss får så være en ting (det har du all rett til), men og prøve og spre dårlig propaganda basert på mangelfull og feilaktig info (jeg vil påstå at her er det 0 fakta :rolleyes:) kommer du nok desverre ikke langt med.
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Må si du ga meg en rungende latter her når jeg leste dette :D

Det er muligens 1 ting jeg neppe tror vi i SUN kan beskyldes for, og det må være at vi rekrutterer spillere for og holde oss i toppen :rolleyes: Om du ser litt på stammeskifter på TWStats så tror jeg du vil se at dette er vel rimelig langt unna hva man kan kalle en stamme med særlig aktiv rekruttering...

Det at du ikke liker oss får så være en ting (det har du all rett til), men og prøve og spre dårlig propaganda basert på mangelfull og feilaktig info (jeg vil påstå at her er det 0 fakta :rolleyes:) kommer du nok desverre ikke langt med.

Dont blame him:p det er ikke hans feil, han har sannsyneligvis en sykdom :).

SUN er gode de.. Derfor jeg ikke er glad i dere-.-
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Så du liker ikke de som er god. Derfor liker du de som ikke er så god, og elsker deg selv? :p
 

DeletedUser

Guest
Må si du ga meg en rungende latter her når jeg leste dette :D

Det er muligens 1 ting jeg neppe tror vi i SUN kan beskyldes for, og det må være at vi rekrutterer spillere for og holde oss i toppen :rolleyes: Om du ser litt på stammeskifter på TWStats så tror jeg du vil se at dette er vel rimelig langt unna hva man kan kalle en stamme med særlig aktiv rekruttering...

Det at du ikke liker oss får så være en ting (det har du all rett til), men og prøve og spre dårlig propaganda basert på mangelfull og feilaktig info (jeg vil påstå at her er det 0 fakta :rolleyes:) kommer du nok desverre ikke langt med.

jeg vet jo at top 5 samarbeider sammen også da fler av dere bak ryggen på restan av top 20 listen,jeg vet mer enn dere alle veit på spillet på V5 :D

men jeg forteller sannheten rett fra levra på top 20 <3
 

Materie

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
4 år i snitt...:confused:

Utover forvirring over hvordan man kan spille 4 å i snitt vil jeg nevne at jeg har liten tro på enhver stamme Facade er leder for. Opptredenen hans på forumet får det til å virke som om en god stamme lett skal kunne beseire en stamme han leder.

Ellers er jeg mer positiv til K102SE enn andre her. Kjenner endel gode folk i den stammen. Og jeg har troa på Rawr, de bør kunne gjøre det bra :)
 

DeletedUser

Guest
4 år i snitt...:confused:

Utover forvirring over hvordan man kan spille 4 å i snitt vil jeg nevne at jeg har liten tro på enhver stamme Facade er leder for. Opptredenen hans på forumet får det til å virke som om en god stamme lett skal kunne beseire en stamme han leder.

Ellers er jeg mer positiv til K102SE enn andre her. Kjenner endel gode folk i den stammen. Og jeg har troa på Rawr, de bør kunne gjøre det bra :)

det skal vi, når top 7 også 1 opp om ikke lenge :D og da får du dette fjeset ( :eek: )
 

DeletedUser

Guest
jeg vet jo at top 5 samarbeider sammen også da fler av dere bak ryggen på restan av top 20 listen,jeg vet mer enn dere alle veit på spillet på V5 :D

men jeg forteller sannheten rett fra levra på top 20 <3


Du forklarer fortsatt ikke påstanden din der du hevder vi i SUN rekrutterer inn for og holde oss i toppen? Med hvilken begrunnelse/bakgrunnsinformasjon har du klart og komme frem til en slik påstand?
 

DeletedUser

Guest
at topp 5 sammarbeider? hvor har du det fra?:eek:

ikke alle sammen da :p
jeg sier FLER av dem gjør det,og prater med hverandre og skriver offentlig at dem er i krig,men fortsatt er dem venner pga ryktespredning ;)

men min stamme er fortsatt på top 20 som dere ser :D <3
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
vi er gode for top 20 og forblir her og nei jeg personlig har spilt ca 4 år i snitt :)

4 år i snitt... Den var ny ;)
At du har spilt TW i 4 år betyr ikke at stammen din skal bli rank 1. Slik propaganda virker bare negativt for stammen din. 4 år med TW betyr ikke at du kan alt...? Det var først i våren 09 at jeg virkelig lærte sniping, 1 sek adels osv., da hadde jeg spillt i 4 år...

:rolleyes:
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så du liker ikke de som er god. Derfor liker du de som ikke er så god, og elsker deg selv? :p

Hadde det bare vært så, men nei. Jeg liker ikke SUN gutta fordi jeg vet at stammer med gode medlemmer som virkelig vet hvordan de skal jobbe sammen kan utrette mye djevelskap:mad:. Jeg kan like spillerne, men ikke stammen. Det finnes en forskjell der vettu;)
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hvorfor har vi havnet på dette temaet? Etter det jeg har forstått... er Facade en spiller, og vi snakker om topp 20 stammer, ikke en spiller som har gjort ditt og datt.

Jeg tror ikke VV kommer til å klare å komme på topp 10. De har en leder som ikke vet hva han driver med, og som skryter av at han har spilt 4 år.
 

DeletedUser

Guest
Han høres litt ut som meg :rolleyes:

Noen stammer som kommer til å være der en liten stund til, før det kommer en ny stamme og eier alt.. :eek:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp