Diskusjon rundt Topp 20 stammer.

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Karten, den dagen du greier deg uten en shitloads med støtte fra resten av stammen din som du alltid skriker etter, joa, den dagen som aldri kommer, den dagen skal du få litt creeds ;)
 

DeletedUser

Guest
Karten, den dagen du greier deg uten en shitloads med støtte fra resten av stammen din som du alltid skriker etter, joa, den dagen som aldri kommer, den dagen skal du få litt creeds ;)

Hadde det vært tilfelle ville jeg ikke ha ligget på 8 plass på ODD listen, såååå den må
du lenger ut på jordet med mister Brann
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
lol. Er jo DU som får ODDen selv om det er troppene til numberone som blir drept da din nisse.
 

DeletedUser

Guest
14 Death Flere som sliter litt med denne stammen, tilogmed SUN.
19 Xodina Woop Woop, kommer til å gå fort oppover, kjører karusell med selveste SUN, imponerende, blir veldig spennede å følge med denne stammen

Disse vil jeg gjerne har litt utdyppelse av...

Arcon
 

DeletedUser

Guest
Disse vil jeg gjerne har litt utdyppelse av...

Arcon

Side 1:
Tribes: Xodina
Players:

Side 2:
Tribes: SUN
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 43
Side 2: 648
Forskjell: 605

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 5
Side 2: 0
Forskjell: 5

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 81,295
Side 2: 3,252,285
Forskjell: 3,170,990

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 12,722
Side 2: 0
Forskjell: 12,722

chart
 

DeletedUser

Guest
Så det å ta 5 byer av oss er "å kjøre karusell med SUN"?

Til å være en så liten stamme, så ett klart å tydelig ja, er ikke annet enn imponerende.
Her snakker vi om 2 og 19 plass på listen, så ser du ikke den så har jeg sakt mitt om emne.
Igjen statestikken lyger ikke.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Death
Players:

Side 2:
Tribes: SUN
Players:

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 60
Side 2: 648
Forskjell: 588

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 4
Side 2: 4
Forskjell: 0

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 196,715
Side 2: 3,252,285
Forskjell: 3,055,570

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 26,854
Side 2: 18,167
Forskjell: 8,687

chart



For meg ser det ut som vi bare har tatt igjen med samme mynt ^^
 

DeletedUser

Guest
årrh.. kartern, du kartern... du har forsatt mye å lære.. uten l-13 ville du nok ikke hatt plassen du har idag, og poenene dine ville vært mye mindre.


greit, du har 8'ende plass på od-d! gratulerer, men meg sjøl føler du bare dummer deg når du kommer SJØL og snakker om det, virker mere som om du er stolt over den plassen og må bare prøve å få skryt om den..



Sindick
 

DeletedUser

Guest
og btw, det er ikke akkurat å knuse en stamme for at en fyr har tatt 5 byer.. men selvsakt det er flott, og man trenger ikke heller en stamme på skuldrene for å ta byer viss det e det du tror..;)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ønsker at dere holder tråden innenfor diskusjon om stammer, og lar diskusjon om enkeltspillere ligge død. Eventuelt oppretter ny tråd der enkeltspillere står i fokus.
 

DeletedUser

Guest
Til å være en så liten stamme, så ett klart å tydelig ja, er ikke annet enn imponerende.
Her snakker vi om 2 og 19 plass på listen, så ser du ikke den så har jeg sakt mitt om emne.
Igjen statestikken lyger ikke.

Det har seg nå sånn at dette ikke har noe med stammen SUN å gjøre annnet enn at en spiller i SUN mistet byer. Spilleren som har mistet byene fikk ikke noe støtte. Så det er nok han som var i undertall poeng- og troppemessig. Derfor er ikke dette imponerede i hele tatt.
 

DeletedUser

Guest
Det har seg nå sånn at dette ikke har noe med stammen SUN å gjøre annnet enn at en spiller i SUN mistet byer. Spilleren som har mistet byene fikk ikke noe støtte. Så det er nok han som var i undertall poeng- og troppemessig. Derfor er ikke dette imponerede i hele tatt.

Bakenforliggende årsaker vet jo ikke jeg noe om, registrerer bare hva som har skjedd.
Vet heller ikke om høna til knut verper 5 eller 10 egg i morgen, vet du?
 

DeletedUser

Guest
Det har ikke noe med saken å gjøre. Hvis du hadde sjekka stats kunne du se at 1 av våre spillere mistet byer, altså kan du ikke si at SUN sliter mot dem.
 

DeletedUser

Guest
årrh.. kartern, du kartern... du har forsatt mye å lære.. uten l-13 ville du nok ikke hatt plassen du har idag, og poenene dine ville vært mye mindre.


greit, du har 8'ende plass på od-d! gratulerer, men meg sjøl føler du bare dummer deg når du kommer SJØL og snakker om det, virker mere som om du er stolt over den plassen og må bare prøve å få skryt om den..



Sindick

Og hvem skulle jeg i tilfelle ha lært av...DEG???

Du tar ting totalt ut av sammenheng, men hensyn til ODDèn.

Er vel flere som er prisgitt av å være i gode stammer?, så du mener at jeg er ett enestående
unntak i så måte i V5??.....Herregud for en dårlig argumentasjon.

Hva med deg selv, tror du at du hadde vært på kartet om du ikke hadde vært i BERM.?..spørs
hvor lenge du er på kartet der, men det er en annen sak.
 

DeletedUser

Guest
Interessant med før og etter oppdateringer karten67 ^^ Ikke at det er en stor bombe at mange stammer har falt ifra da, men gir et fint overblikk over den "harde kjernen" :)
 
Topp