Diskusjon rundt Topp 20 stammer.

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Som jeg sa dette er en personlig sak og jeg får ingen hjelp fra PMS jeg har helle ikke spurt om det. Jeg tror ikke vi skal ta denne diskusjonen på offentlig forum.

Hvis det er noe du føler er usalgt mot meg personlig så kan du jo unblokke meg på skype.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
løgn og fanteri er vi ikke noe fan av i BERM kermit, og det vet du utmerket godt...

og hva får deg til å tro at jeg har blokket deg på skype?
 

DeletedUser

Guest
Da gikk FearUs ned igjen, det gikk jo fort:p Så ser jeg at Jupa endelig har kommet seg opp på top 20, med bare 4 medlemmer. Gratulerer!
 

DeletedUser

Guest
Krig å fred å sånt :D

:) Morro når det skjer litt da. Artig å komme oppover på lista.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Syntes der er meget lite aktivitet her om dagen, så hadde vært pent med litt flere lister av topp 20 stammer/spillere/ODA og prisutdelinger av folk. (y)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det begynner å skli ut, så jeg ber dere holde dere til topicen. Personlige ting kan taes på PM eller andre steder enn forumet.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det begynner å skli ut, så jeg ber dere holde dere til topicen. Personlige ting kan taes på PM eller andre steder enn forumet.

hehe begynner å skli ut?? er 10 dager siden noen skrev her.. Forumet har død så er vel greit å takke og bukke for at noen skriver i det hele tatt? :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
hehe begynner å skli ut?? er 10 dager siden noen skrev her.. Forumet har død så er vel greit å takke og bukke for at noen skriver i det hele tatt? :)

Uansett, jeg sier det nå så jeg slipper å si det neste gang noen begynner å gå Off-Topic. Fint at noen skriver her, men de får holde seg innenfor temaet som tråden viser.
 

DeletedUser

Guest
1. L-13
Kjenner ikke så godt til denne stammen, men vet nå litt om hva som foregår der,og begynner bli mer innaktivitet?
De har en rimelig bra safezone, men tror de har litt for mange spioner i stammen.
Likevel tror jeg vi vil se dem på top 5 en god stund til.
2. SUN
Jeg hadde større forhåpninger av en stamme med så mange bra spillere, men jeg tok kansje feil?
Vil også bli værende på top 5 en liten stund til
3. PMS
Hadde og veldig høye forhåpninger til denne stammen, men ser ut til at de blir utadlet av l-13.
4. -NB-
Er en stamme jeg faktisk ikke hadde tro på i første omgang, dere har nå bevist det motsatte.
Vil stille enda sterkere i fremtiden, og nå top 3.
5. VALHAL
Følger flommen og tipper på merging med PMS.
6. CN
Veel, ikke særlig imponert, men kansje de kommer sterkere tilbake?
7. BERM
Woop Woop?:)
8. -HvM-
Vil snart forsvinne ut av top20
9. E=mc²
Er en av de stammene jeg hadde minst tro på, men her tok jeg og veldig feil, solide og vil bli med oss videre i top10
10. PREY
Fail
11. FearUs
Verste jeg noen gang har vert med på, selve lederen har sendt tog på meg, og det må vere det minst imponerende som har skjedd i
den stamme historien. Mange og store trussler, men kommer vi noen gang til å smake på action? Familiestamme i tilleg. /facepalm.
12. SIGHT
Oppløsning
13. LVK
Fail
14. SF
Fail
15. Fear
Fail

Var dette jeg hadde å komme med på et ikke så altfor aktivt forum.
Kansje litt lite informasjon, men dårlig aktivitet er fortsatt bedre enn ingen aktivitet.

HAHAHA, fy søren så dårlig liste klarer selv ikke brann å lage. Har du i det hele tatt sett på clusteret til de forskjellige stammene? Vet du noe om spillerne i det stammene du har sagt er dårlige?

Kanskje hvis du hadde giddi å sjekke www.no.twstats.com så hadde du kunne gi en ordentlig liste.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Just4Fun, nå er du bare patetisk. :)
Han gjorde et reelt forsøk på den basis kunnskapen han har bygget seg opp. Det i seg selv at han lagde en liste er da bedre enn at han ikke gjør det i det hele tatt, ihvertfall når han er on topic med den også! Folk har forskjellige meninger her i livet, live with it. Og gidd å begynn å grin når noen slenger en negativ kommentar i din rettning a. grove up please og heller kom tilbake med en egen liste.

Syntes det bare blir teit å hakke ned på andre som faktisk forsøker å lage litt liv på et ellers dødt forum, når de i tillegg holder seg noe lunde saklig.

det var alt fra meg i kveld, koooooosss :)
 

DeletedUser

Guest
7. CN -men dæven de imponerer imot incore. well toasted

Skal ikke så mye til å adle byer fra en som ikke er inne på kontoen;)

Er faktisk heller lite imponerende at de har brukt så lang tid på å adle han, når han ikke forsvarer seg eller har støtte.

Arcon
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Merkelig kar denne Incore,han adler byer mens han ikke er inn på kontoen.De angrep vel han rett etter han adlet byene fra dem:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Du må nok sjekke twstats bedre, for der ser jeg ikke annet enn at Incore har tapt byer etter at han ikke var på kontoen lengre.
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Da kan vi vel si det sånn da,han ga opp da han ble angrepet.Virker ikke noe bedre det,heller værre.
 

DeletedUser

Guest
Hvor du får det fra kan du bare selv vite.

Han var nok ikke inne og spilte før eller etter at kontoen ble angrepet.
 
Topp