Diskusjon rundt Topp 20 stammer.

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
ja,hvis dere hadde full kontroll,må jeg si jeg er lite imponert.FULL KONTROLL=INGEN KONTROLL.
 

DeletedUser

Guest
Du må lære deg å lese granpa. Jeg sier ikke at vi hadde kontroll på kontoen, men jeg sier at vi hadde kontroll på om Incore var på den, noe han ikke var.
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Leser utmerket jeg.Jeg sier uansett hva jeg mener,merkelig fyr sier jeg fortsatt.Adler en haug byer,deretter er han med en gang borte,får håpe for hans del at helsen er ved god behold.Etter hans akutte fravær.
Du kan si hva du mener,jeg sitter fortsatt i solen og tror ikke han tålte motgangen han plutselig fikk;)
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke du kan lese utmerket hvis du klarte å få det jeg skrev til at ingen av oss visste om Incore var på kontoen.

Kan vel ikke kalle det så mye motgang akkurat....De sente et par nuke og adlet i fred fordi han ikke var på kontoen. Hvis vi ville kunne vi støttet kontoen, men det er ikke vits uten noen som eier kontoen.

Når det gjelder å adle byer granpa, er det noe som heter stammefølelse, uansett om du slutter hjelper du stammen først. Det er hele poenget men en liten stamme, istedenfor en masserekruterende på 90+ medlemmer.
 

crimatix

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tror ikke du kan lese utmerket hvis du klarte å få det jeg skrev til at ingen av oss visste om Incore var på kontoen.

Kan vel ikke kalle det så mye motgang akkurat....De sente et par nuke og adlet i fred fordi han ikke var på kontoen. Hvis vi ville kunne vi støttet kontoen, men det er ikke vits uten noen som eier kontoen.

Når det gjelder å adle byer granpa, er det noe som heter stammefølelse, uansett om du slutter hjelper du stammen først. Det er hele poenget men en liten stamme, istedenfor en masserekruterende på 90+ medlemmer.

Så det du mener er.
At Siden han ikke var inlogget i det angrepene kom, var han innaktiv, han har sluttet.
Siden han mest sannsynlig var utlogget i mer enn 15 timer?

Og hvordan visste du da at du kunne sendt støtte, om ingen kunne reportere det fra kontoen?
 

DeletedUser

Guest
Så det du mener er.
At Siden han ikke var inlogget i det angrepene kom, var han innaktiv, han har sluttet.
Siden han mest sannsynlig var utlogget i mer enn 15 timer?

Og hvordan visste du da at du kunne sendt støtte, om ingen kunne reportere det fra kontoen?

Han var nok utlogget i mye mer enn 15 timer. Han hadde allerede annonsert på ingame forum at han sluttet, og at han ikke kom til å logge inn igjen. Og ja, dette skjedde før angrepene startet.

Det har seg sånn at vi har et kjekt verktøy som heter twstats, der kunne jeg se at han mistet sin første by den 23. og den siste 28. Vi hadde altså god tid til å støtte opp byene,men uten eier som er på kontoen, så vi ikke noen fordeler med det.
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Jeg vet godt hva stammefølelse er,jeg har faktisk spilt stort sett med den samme gjengen,de årene jeg har spilt TW.Så den scorer jeg høyt på,Neida si det du vil,uansett om det du sier er sant,så hører det ikke ut som noe annet enn en dårlig unnskyldning for andre enn SUN sine medlemmer.
Stammefølelsen kunne ikke være så sterk heller,da han heller lot byene gå til fienden,enn å la seg interadle.

kan jo passe på å få sagt i ifra på forhånd her nå,når dere adler byer fra -NB-.så er vi ikke på kontoen,enten er vi gått inaktive,mistet internett eller blitt syke.Så slipper vi denne diskusjonen i etterkant,da den blir litt håpløs.
Da er dere herved orientert.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet godt hva stammefølelse er,jeg har faktisk spilt stort sett med den samme gjengen,de årene jeg har spilt TW.Så den scorer jeg høyt på,Neida si det du vil,uansett om det du sier er sant,så hører det ikke ut som noe annet enn en dårlig unnskyldning for andre enn SUN sine medlemmer.
Stammefølelsen kunne ikke være så sterk heller,da han heller lot byene gå til fienden,enn å la seg interadle.

kan jo passe på å få sagt i ifra på forhånd her nå,når dere adler byer fra -NB-.så er vi ikke på kontoen,enten er vi gått inaktive,mistet internett eller blitt syke.Så slipper vi denne diskusjonen i etterkant,da den blir litt håpløs.
Da er dere herved orientert.

Der tar du nok feil nok en gang. Han ba om å bli internadlet, men byene hans var bare godt plassert for en spiller, Mcrogn, og han adler heller Syklov:p

Den unnskyldningen er nok litt vansklig for dere å komme med, da vi for det meste har adlet spillere som vi samtidig snakker med på PM/Skype.
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
uuuuuuu...

han adler syklov jah.. in slow motion da eller arcon ? er vel 2 byer så langt trur jeg?...

Hva med syklov som adlet ned hele Jezebel...? var han oxo inaktiv og sluttet eller? :p
 

DeletedUser

Guest
ho hadde også sluttet ja ;)
Det var ikke grunnet angrepene, men at ho har fått seg sommerjobb og ikke vill/har tid til å nerde med oss :mad:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Da kan vi vel si det sånn da,han ga opp da han ble angrepet.Virker ikke noe bedre det,heller værre.

Støtter meg opp under denne as.


Hvor du får det fra kan du bare selv vite.

Han var nok ikke inne og spilte før eller etter at kontoen ble angrepet.

HVEM er det du prøver å lure? Han har da blitt angrepet flere ganger og over et større tidsrom, hvor han selv HAR adlet byer. Så ikke prøv deg. ;)


Når det gjelder å adle byer granpa, er det noe som heter stammefølelse, uansett om du slutter hjelper du stammen først. Det er hele poenget men en liten stamme, istedenfor en masserekruterende på 90+ medlemmer.

Og det er slik stammefølelse man har når man gir seg når en blir angrepet? ehe?
Ser btw også at incore har startet v6, i yin sin stamme. Tar dere så lett på det?
"damn, jeg blir eid her på v5, så gir meg jeg, gidder ikke mer....starter opp på v6..." ^^



Han var nok utlogget i mye mer enn 15 timer. Han hadde allerede annonsert på ingame forum at han sluttet, og at han ikke kom til å logge inn igjen. Og ja, dette skjedde før angrepene startet.

Kan du vise oss denne posten hans da? Jeg foretrekker Printscreen. Takk :)


Der tar du nok feil nok en gang. Han ba om å bli internadlet, men byene hans var bare godt plassert for en spiller, Mcrogn, og han adler heller Syklov:p

Når starter McRogn adlingen da? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Gidder ikke svare på de 2 første tingene du skrev, da jeg allerede har sagt mitt der.

Nå har det seg sånn at han hadde en 100k +- konto i v5, mens i v6 har han en på ca. 90 poeng. Ganske stor forskjell vil jeg si.

Du kan nok bare glemme at jeg eller andre i SUN avslører noe fra forumet, særlig avskjedstråder da de er ekstra private.

Han har tatt 2 byer, men ja det var vel for ca. 10 dager siden. Var vel på den tiden Incore sluttet også?(orker ikke å sjekke akkurat nå)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
mao, dere har ingen bevis. Så fail on you until proven faulties?

og btw lets get on topic igjen?
 

DeletedUser

Guest
sikkert.. viss du apselutt har bevis, så beviser du det...


når du faktisk sier at han har sluttet, og sier du har bevis på det der han har sakt det til dere, kan det vel ikke være ett problem å si det vel?

så lenge du ikke gir ut bevis, vil ingen tro deg. Slik flesteparten sikkert leser her, så vil nok ikke mange tro deg.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Tenkte jeg måtte svare Karten gitt...


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 21
Side 2: 6
Forskjell: 15

chart



Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 14
Side 2: 7
Forskjell: 7

chart




Selv om L-13 er dobbel så stor som oss og vell så det, og SUN er nesten dobbelt så store som oss..., så leder vi da enda på statistikken mister ;)
 

DeletedUser

Guest
Selv om L-13 er dobbel så stor som oss og vell så det, og SUN er nesten dobbelt så store som oss..., så leder vi da enda på statistikken mister ;)[/QUOTE]

Ja, det er sant, men så har 1/4 av BERM spesielt godt cluster til meg og crab også, må nesten
få det med deg. Lurer på hvordan den statestikken din vil se ut når forholdet blir 1/1, tror nok
pipen vil få en annen lyd ja.

Dere har stort sett fått være i fred frem til nå, dette viser også ODDèn i stammen.
10 plass 3,06 Mio. og 5 plass på totalen 10,19 Mio.
Og de statestikkene lyger jo ikke.)

Og ODD listen på meg å crab lyger heller ikke, med henhold`s viss 1 og 8 plass:)

Så den grafen skal jeg vedde offshore-lønna mi på vil se anderledes ut om 6mnd.

Karten67
 
Sist redigert av en moderator:
Topp