FYI

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hvorfor sier du at dere at dere er en liten stamme? Faktum viser jo det absolutte motsatte.. Dere er den 6. største stammen på verdenen mtp antall.

Dere hyler hele veien etter at verdeneer skal begrenses til et antall dere anser som gode nok for nettopp deres stamme, eller? Jeg kan glatt se hvor dere kommer fra, men klarer ikke å evne hvor dere vil... Morro? For alle, foruten dere? Nix. Neste gang jeg ser en av dere klager over at det er dårlig rekrutering på .no, så kommer jeg personlig til å stille opp med en pose piss å tømme den rett over dere. Hvem pokker vil stille opp i en turnering en uansett ikke kan vinne, t.o.m knapt delta i..?

Premades og de stammene som ligner med få antall spiller og høy poengsum er elsk, de skaper liv med sin blotte eksistens, men dette med slike stammer som dere nå har mekket dere, byr meg rett og slett i mot.

Det kan sikkert være at dere ser opp til RV og noffe, men å bygge stammer på rank som dere holder på med nå, det messer det bare til for .no.com.

Siden dere 2 ikke ser det, så er det rett tilbake til rennafarta med dere.

Noterer meg også at dere ikke komenterer deres latterlig kjipe diplo ovenfor bambam. Det er btw en stamme som heller taper MED ære, enn vinner uten.. Ære er ikke det en gjør, kun det en oppnår når mens en (mooner).

@ Hansemann, jeg sa at jeg skulle flytte over til .se ved neste serverstart, skjer 18. Aldri sagt at jeg er ferdig med TW, utelukkende den kjipe måten å spille det på..

@rdi - jeg skjønner ikke en gang hvor du kommer fra, enda mindre hvor du vil.. Ja, jeg liker folk selv om de ikke gamer 100+ timer i uka. Absolutt ja, jeg misstrives ikke med UNI spillere. Ellers er det fakstisk helt blankt.. Det er da vitterlig UNI-spillere i stammen din også.. Jeg er sikker på at du er en kul og bra kar, men ovenfor meg virker du som et fjols.

Og skal dere ikke legge ned V3 uansett..?
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hum. Du prater om hva som er i henhold til stammestørrelse. Jeg prater om hva epicki var.

Forutenom det så har jeg vært i stammer som du beskrev på bortimot alle verdener (med unntak). De går ikke over tid. Selv i V3 måtte vi merge grunnet inaktivtet.

Er bare sånn det er mr Bambam. Prøv så ser du greia etter en liten stund.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Prøv hva da?

Dere kan selvfølgelig besvare det dere vil i denne tråden, den er jo skapt av dere. Heldigvis blir aldri faktum skapt av ubegrunnende påstander. Noe alla det du stiller opp med.

Selv om du stiller med en pose full av kred og jeg med en knytta neve, så betyr ikke det at du har mer rett enn meg.

Fra nå av kan du heller betegne meg med Sir, passer seg bedre ser det ut til..
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
mhm. vi prøvde med en liten (les: få medlemmer), men hyper aktiv stamme i smack.
noen folk gikk inaktive mens andre sluttet, og når man er liten så gikk det til *sensurert*. mao: stammen er nå history.:(
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor sier du at dere at dere er en liten stamme?
Skal vi se på hva dem sier? ;)

Btw, eg er vel ein av dei som har gått hardast inn for å rekruttere, i redsel for å ende opp med ein for liten aktiv medlemsmasse slik som dogz v3.
Dommola gir uttrykk for at han ikke ønsker å ende opp med for liten aktiv medlemsmasse (noe vi var i stor fare for å gjøre), derfor ville han rekruttere (noe vi har gjort, derfor er vi ikke lengre i samme akutte faren)

Men å være en så liten stamme som epicki (her snakker han om størrelsen før rekruttering), krige mot alt og alle, og ikke bare overleve, men gjøre det bloody bra, det kreves aktivitet, MYE aktivitet. Det kreves kontinuerlig KV uansett når man er borte, det kreves at 1-2 av oss sitter oppe på natta og kontositter resten hver bidige natt, grunnet redsel for nattadling.

Hadde vært sabla morro å måke på med 10 spillere (her snakker han normativt) hele V6 gjennom og fortette å krige med alt og alle, men med jobb, kjærester, koner, barn, katter, bikkjer, bil som skralter, øl som skal drikkes, fyllesmeller som skal gå`s på, osv osv osv, så hadde det blitt massesletting innen nær fremtid, da TW rett og slett ikke er verdt det.

Så nå har vi flere som kan kontositte (her snakker han deskriptivt) når det trengs og mer støtte å packe frontene med. Og det er morro å spille med de samme som man har adlet av og har adlet av deg. Respekt bygges på slikt.
Hanse snakker altså om hvor små vi var, og at vi er blitt større.

Mot slutten av sommeren så var vi nesten nede i 10 spillere (dvs vi mistet ca 50% av medlemmene pga viktigere ting)
(...)
siden vi ikke var så mange og aktiviteten ble ett problem for en håndfull av oss, så bestemte vi oss for å ta inn nye medlemmer for å friske opp steminingen
Gussi sier også at vi var få spillere, og at vi tok inn nye medlemmer som følge av det (ergo er vi ikke lengre like få spillere)

Så det er ingen som sier at vi
er en liten stamme
men at vi
ikke var så mange
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Öm du i det hele tatt har giddet å lest hva jeg har skrevet, så hadde sikkert du også lagt merke til at jeg har absolutt ingen problemer med små skilla stammer.

Problemet skapes først når en stamme med alle spillerne som ser på seg selv som flinke, er for feige til å satse sitt rykte mot de andre spillerne med ferdigheter.
Da skapees slike verdenmotstandere som epicki med sin masserekrutering har blitt. Fra innsiden ser det sikkert veldig fint ut, men for oss andre er dette ikke noe vi gidder i lengden.


EDIT:

@wynja

Hadde dere bare hatt baller nok til det, så hadde jeg nok aldri påpekt hvor kjipe dere egentlig er..

Fysjom.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
svar til bambam

Öm du i det hele tatt har giddet å lest hva jeg har skrevet, så hadde sikkert du også lagt merke til at jeg har absolutt ingen problemer med små skilla stammer.
Problemet her er vel ikke at vi ikke leser hva du skriver, men at vi ikke forstår hva du mener.
Problemet skapes først når en stamme med alle spillerne som ser på seg selv som flinke, er for feige til å satse sitt rykte mot de andre spillerne med ferdigheter.
Feige? Er det fordi vi no har hatt 1,5 uke fred etter å ha kriget siden begynnerbeskyttelsen gikk ut i juni?
Da skapees slike verdenmotstandere som epicki med sin masserekrutering har blitt. Fra innsiden ser det sikkert veldig fint ut, men for oss andre er dette ikke noe vi gidder i lengden.
Masserekruttering? Vi har tatt inn spillere som fremdeles har spillgleden i behold etter at stammen har gått ad dundas i krigføring mot oss. Vi kunne selvfølgelig ha utradert de og tatt fra de spillgleden totalt, men ser ikke hvordan det vil gagne dette spillet.

Litt enkler sagt, dere spiller sim city på lik linje som den kjipeste på .se. Sim City?
Det må jo være fordi vi no har hatt fred i 1,5 uke det! Det er jo et krigsspill, så 1,5 uke fred er fy fy... Vi får gjøre noe med det da:)



 
Sist redigert av en moderator:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Alt for mye drittslenging her nå dere. Jeg har gått gjennom å slettet masse som kan tolkes som personangrep, og det skal ikke forekomme. Diskuter på en sakelig og moden måte, vil nødig stenge tråden, men gjør det om nødvendig.
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ok da, skal si det litt enklere for deg.

Dere er noen usle feige bastarder, dere spiller på en måte dere selv er motstander av. Masserekruterer inn alt av skilla folk, for så å gå på de som ligger på et nivå i spillingen langt under dere. Det anser jeg som feigt, kjipt og verdensødeleggende.

Comprende?
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
sinnataggen! er ikke bra for helsa det dere bambam :S kan vi ikke alle vere venner istedenfor? du vi kan kaste ut ebbern :D
 

DeletedUser

Guest
1093192768_681retards.jpg
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
SINT!!1!!ONE!! ?

Kan ikke minnes å være sint, bare veldig, veldig, veldig skuffet.

Beviselig sette såpass høye krav til dere selv, men så synke så lavt som dere nå har gjort.. Makan. Så det ikke komme, og er nå latterlig skuffet.

Har dere virkelig mistet de ballene dere har vokst dere til her på .no?

Om grunnen til at dere nå har startet rekruteringen av halvparten av topp 50 for å gå til krig mot hele resten av verden, så skal jeg lese den, om ikke annet. Forruten det kan jeg ikke se noen andre måter dere kan reversere min måte å se på dere på.

Starten er epicki dog, digger og er stor fan av det av hele mitt tw-hjerte. Men det dere surrer med nå er rett og slett patetisk.

Ville blitt glad om dere vitterlig hadde klart å argumentere i mot da, her går det jo utelukkende på at jeg er kjip. Og en "Nei, du er det"-diskusjon byr meg i mot.

(moon) - eneste emoticon jeg liker.
 

DeletedUser

Guest
SINT!!1!!ONE!! ?

Kan ikke minnes å være sint, bare veldig, veldig, veldig skuffet.

Beviselig sette såpass høye krav til dere selv, men så synke så lavt som dere nå har gjort.. Makan. Så det ikke komme, og er nå latterlig skuffet.

Har dere virkelig mistet de ballene dere har vokst dere til her på .no?

Om grunnen til at dere nå har startet rekruteringen av halvparten av topp 50 for å gå til krig mot hele resten av verden, så skal jeg lese den, om ikke annet. Forruten det kan jeg ikke se noen andre måter dere kan reversere min måte å se på dere på.

Starten er epicki dog, digger og er stor fan av det av hele mitt tw-hjerte. Men det dere surrer med nå er rett og slett patetisk.

Ville blitt glad om dere vitterlig hadde klart å argumentere i mot da, her går det jo utelukkende på at jeg er kjip. Og en "Nei, du er det"-diskusjon byr meg i mot.

(moon) - eneste emoticon jeg liker.

Nerdgasm.. Beste argumenteringen jeg har sett på lenge..

Men du overser det viktige faktum at når de rekrutterer betyr vel det egentlig ikke at de gjør det bare for å få mer poeng eller for å få mindre krig.. Heller det at de ser at viktige personligheter til denne verdenen kanskje vil forsvinne pga stammen til spilleren blir oppløst. Jeg ser helt klart dine poenger i det du sier, men jeg synes du i akkurat denne saken er litt trang synt.

En annen ting jeg ser er at du klager på at epicki altså rekrutterer for mange spillere.. Kan du være litt mer spesifik på hvorfor du ikke var like aggresiv i måten O:H behandlet sine fiender? Etter hva jeg har hørt har også NATO plukket endel "klasse" spillere fra andre stammer..

Hvis noe i det jeg har sagt her er feil så er det bare å korrektere meg..
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du har feil ang. NATO

Vi har rekruttert 1 spiller fra fienden og det er Sado som var planlagt, tildels sondre94 og, men krigen mot M-S har akkurat startet så den er bob bob.

Altså 1-2 spillere vi da har rekruttert fra fiende, det er vel alt for mye?
 

DeletedUser

Guest
Stammen Bambam har jo rekruttert litt i det siste den også. :rolleyes:
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
J4F.

Du tar feil. Her er det faktisk du som er trangsynt, i mine øyne.
En verden vil alltid ha profiler som viser vei, om en av de blir adlet ut, så er det alltid en ny en som tar denne profilen sin plass.

Her vil vel Luke og hans venner være et fint eksempel.

Hva er problemet med nye profiler? Dette oppgulpet de i Epicki nå holder på med er langt fra det, de er bare ute etter å vise hvor flinke de er samlet. Noe det aldri har vært tvil om.

Når de nå starter med denne masserekruteringen sin, så faller denne respekten rett tilbake til dass (der alle starter i utgangspunktet).

Jeg kan prøve å forklare dette med litt fotballsnakk.

V6 = Royal League

Barcelona liker ikke at FCK prøver å hevde seg, og av den grunn sender de sine 11 beste menn(og kun det). Så viner de gruppekampen, men bestemmer seg for å satse videre. Da finner de ut at de plutselig trenger innbyttere. Siden de nå er selvforklart Barca, kan de plukke fra øverste hylle, og gjør det. Da henter de dem selvfølgelig fra motstanderlag som har gitt de motstand, for motstand liker de jo ikke..

De henter absolutt ikke inn en kar som skape litt trivligheter i stammen, de henter inn skilla personer som kan gjøre jobben for de. Ikke se dette på som noe annet enn det det er.

Et überfeigt kjøpelag, som til alt lavmål stiller opp i royal league for å vise sine ferdigheter.

Kudos -1
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Nato driter jeg litt i tbh, dere er absolutt ikke i nærheten av meg/oss.

Men i et relatert notat kan jeg si at sado er kul, mens sondre er ikke det.

Bambam henter utelukkende inn søppel, så din argumentasjon skader utelukkende deg selv TCC.
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
vi tar poenget ditt etterhvert, om du ikke har noe annet å komme med kan du godt slutte å "spamme" denne tråden med negative ting, ja du syns vi er feige og lavmæl so be it.
 
Topp