Epicki vs nato

DeletedUser

Guest
litt feil å si at vi ikke liker røde prikker når hele kartet er rødt :p

Wow, så du er en av dem som har røde prikker i nabolaget ditt? Heldig for deg :)

De aller fleste i Epicki har knapt annet enn gråbyer å adle....
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Er fordi vi har adlet vekk det meste røde... Og nu skal vi ta resten av v6... Er det nok rødt for deg?
 

DeletedUser

Guest
Er fordi vi har adlet vekk det meste røde... Og nu skal vi ta resten av v6... Er det nok rødt for deg?
Dere har vervet det meste av det røde...så da er det vel bare å verve resten spør du meg :)

Spill hvordan du/ dere gidder, jeg legger meg ikke opp det, hver sin smak. Selv liker jeg ikke stammer over 10 medlemmer med noe som helst av blå prikker i nabolaget, da jeg mister motivasjonen :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Tror igrunn du mister motivasjonen av at det ikke var du som tok de valgene vi gjorde...

Artig å tenke på at du knapt sa ett knyst når disse rekrutteringene fant sted, men nu i ettertid uten konto så skal du fortelle oss at vi er ynkelige. Det turte du ikke så lenge du hadde konto gitt...
 

DeletedUser

Guest
Tror igrunn du mister motivasjonen av at det ikke var du som tok de valgene vi gjorde...

Artig å tenke på at du knapt sa ett knyst når disse rekrutteringene fant sted, men nu i ettertid uten konto så skal du fortelle oss at vi er ynkelige. Det turte du ikke så lenge du hadde konto gitt...

Hehe, virkelig? :)

Jeg gjorde faktisk mitt for å få krig med dere, men ble stemt ned, da vi hadde en større krig i vest . Jeg aner ikke en gang hvem som har kontoen fordi det bryr meg NADA, men jeg jobber mye om dagen, og min fritid gidder jeg ikke lenger bruke på dette spillet, da TW er et riktig møkkaspill tross alt :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hehe, virkelig? :)

Jeg gjorde faktisk mitt for å få krig med dere, men ble stemt ned, da vi hadde en større krig i vest . Jeg aner ikke en gang hvem som har kontoen fordi det bryr meg NADA, men jeg jobber mye om dagen, og min fritid gidder jeg ikke lenger bruke på dette spillet, da TW er et riktig møkkaspill tross alt :)

Hehehe, ja virkelig! Jeg er ganske så sikker på at om du virkelig ville ha en krig så hadde du lett fått det gjennom, istedenfor så slukket du branner etter Zippymaster her på forum...
Tror heller det lå i at du ikke følte stammen din var den rette å være i for å gå imot oss, noe jeg forstår veldig godt etter den siste tidens hendelser. Litt trist da synes jeg, gledet meg jo til å krige mot nettopp deg av alle.

TW er dog ett møkkaspill, derfor vi går for å vinne serveren på rekordtid her^^
 

DeletedUser

Guest
Hehehe, ja virkelig! Jeg er ganske så sikker på at om du virkelig ville ha en krig så hadde du lett fått det gjennom, istedenfor så slukket du branner etter Zippymaster her på forum...
Tror heller det lå i at du ikke følte stammen din var den rette å være i for å gå imot oss, noe jeg forstår veldig godt etter den siste tidens hendelser. Litt trist da synes jeg, gledet meg jo til å krige mot nettopp deg av alle.

TW er dog ett møkkaspill, derfor vi går for å vinne serveren på rekordtid her^^

Hehe, det har du faktisk delvis rett i :) Fikk litt "reality check " da jeg måtte adle Zanmato så og si alene følte jeg, men var klar for å fortsette sørover uansett for å holde momentumet oppe da spillerne der var ganske så tømt for tropper på den tiden :)

Derimot var det flertall for å bruke ressurserene i vest, og der var det også vervet noen spillere som krevde MYE støtte uten at stammen var spurt om de skulle bli med...og adels på 24 timers avstand er heller ikke særlig morsomt som da ble nødvendig. Meningsløst spør du meg, og spikeren i kista for NATO :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hehe, det har du faktisk delvis rett i :) Fikk litt "reality check " da jeg måtte adle Zanmato så og si alene følte jeg, men var klar for å fortsette sørover uansett for å holde momentumet oppe da spillerne der var ganske så tømt for tropper på den tiden :)

Derimot var det flertall for å bruke ressurserene i vest, og der var det også vervet noen spillere som krevde MYE støtte uten at stammen var spurt om de skulle bli med...og adels på 24 timers avstand er heller ikke særlig morsomt som da ble nødvendig. Meningsløst spør du meg, og spikeren i kista for NATO :)

De fleste stammer vil jo møte på motgang i ny og ne pga sine valg og rekrutteringer, vi hadde jo på følelsen at det ble NATO vs EPICKI allerede under Zanmato operasjonen. Ja du så jo stemninga på delt forum selv, vi hadde derimot ikke trodd at dere skulle vike når vi rekrutterte inn tidligere Yamatospillere. Så da måtte jo nesten vi erklære krig mot NATO isteden :D

Den nye eieren av kontoen din er ikke helt bak mål btw... ;)
 

DeletedUser

Guest
De fleste stammer vil jo møte på motgang i ny og ne pga sine valg og rekrutteringer, vi hadde jo på følelsen at det ble NATO vs EPICKI allerede under Zanmato operasjonen. Ja du så jo stemninga på delt forum selv, vi hadde derimot ikke trodd at dere skulle vike når vi rekrutterte inn tidligere Yamatospillere. Så da måtte jo nesten vi erklære krig mot NATO isteden :D

Den nye eieren av kontoen din er ikke helt bak mål btw... ;)

Det spiller da ingen rolle. Poenget er at man bare mister lysten til å spille videre når naboene blir blå, og det trodde jeg jo faktisk også gjaldt for dere, men da får dere heller internadle medlemmene deres som ikke lenger gidder spille...det burde ikke ta så lang tid før de går dritlei :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Det spiller da ingen rolle. Poenget er at man bare mister lysten til å spille videre når naboene blir blå, og det trodde jeg jo faktisk også gjaldt for dere, men da får dere heller internadle medlemmene deres som ikke lenger gidder spille...det burde ikke ta så lang tid før de går dritlei :)

Vi har alle mer enn nok å adle på. Det er gjerne veldig lett for utenforstående å si at vi har låst medlemmene våre fast med rekruttering.
Men ser du på våre rekrutteringer så er dem ikke så voldsomme som du skal ha det til:

Fra Pr0! kom 2 stk
Fra Yamato kom hele 6 stk
og 3 stk fra SMACK...
En fra Yamato falt ifra, det var nok ikke pga mangel på røde byer. Heller en kombinasjon av for mange røde byer og litt lite tid pålogget...

Av v6 sine 10.930 landsbyer så eier vi 863 av dem. Og vi har har da altså over 10k byer å adle av. Når vi er ferdig med dem så blir det blått her!
Noenganger så må man sende adels over 24 timer for å komme oss til ett nytt område ja, men vi gir ikke vekk kontoen vår og furter slik som deg pga litt langdistanse.
 

DeletedUser

Guest
avkreftes, det er kun EPICKI sin ære. Hadde det vært NATO vs F-F-D så hadde det vært helt andre tall. Det dere som skal ha æren her, men det er vel de ilojale medlemmene som skal ha den største æren for nedgangen vår? :cool:

Jeg sitter her litt målløs nå Zippy.
Du kan kalle oss hva du vil men illojale er nok feil beskrivelse.

Som jeg begrunnet min avgang fra Nato , var det at jeg ville bli knust og gravlagt i V6 for egen maskin og ikke i en stamme som ikke fungerte. Alle viste at jeg var førstemann til å bli spist av Epicki. Jeg valgte å løse dette på min egen måte.

Oxyder som også sitter her å klager på at vi ikke har vist misnøye......jo det har vi, men jeg har faktisk fremdelse uåpnet pm som jeg har sendt deg når jeg var i Nato.
Du var for mange i Nato en som man kaller "intet sett intet hørt".

Zippy, har du enda ikke forstått at du er årsaken for Nato`s fall. ? Til og med ledelsen i Nato , som ikke har vært angrepet av Epicki og F-F-D stikker eller slutter fra stammen !!!!
Hvor er lojaliteten til stammen der da??? Hvis ledelsen er så sykt bra så gjør man en innsats og kjemper til siste slutt, ikke slutter på den måten.

Lykke til videre i Nato Zippy, snart er du helt alene der. Da kan du jo sitte å prate med deg selv på forumet .
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg sitter her litt målløs nå Zippy.
Du kan kalle oss hva du vil men illojale er nok feil beskrivelse.

Som jeg begrunnet min avgang fra Nato , var det at jeg ville bli knust og gravlagt i V6 for egen maskin og ikke i en stamme som ikke fungerte. Alle viste at jeg var førstemann til å bli spist av Epicki. Jeg valgte å løse dette på min egen måte.

Oxyder som også sitter her å klager på at vi ikke har vist misnøye......jo det har vi, men jeg har faktisk fremdelse uåpnet pm som jeg har sendt deg når jeg var i Nato.
Du var for mange i Nato en som man kaller "intet sett intet hørt".

Zippy, har du enda ikke forstått at du er årsaken for Nato`s fall. ? Til og med ledelsen i Nato , som ikke har vært angrepet av Epicki og F-F-D stikker eller slutter fra stammen !!!!
Hvor er lojaliteten til stammen der da??? Hvis ledelsen er så sykt bra så gjør man en innsats og kjemper til siste slutt, ikke slutter på den måten.

Lykke til videre i Nato Zippy, snart er du helt alene der. Da kan du jo sitte å prate med deg selv på forumet .

Ilojale er riktig.

Vi visste det og du visste det og du var klar på det. Jeg sendte mye støtte til deg og, eller skal du ljuge og avkrefte det? men det er jo dumt da jeg bare kan komme med bevis..

Du visste at Oxcy hadde det travelt på jobb, så du kunne vel sendt til andre enn han og? Det eneste du sa til meg ihvertfall var når du stakk av.

Hvorfor er jeg årsaken til det? Hvorfor? Det har du aldri svart på, bare hevdet. På forum hadde vi det koselig, men plutselig, ja da...

Det er ilojalt det, det kan du ikke motsi, at lederne skifter stamme er jo katastrofe bare..

TUS og F-F-D har IAP forresten, det samme har F-F-D og EPICKI.

Nei, kanskje derfor jeg ikke har sluttet? Det er skuffende og se på alle andre som slutter og, deg inkl.

Hhhmm, jeg tror ikke det, dessuten vil NATO alltid leve.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Må forresten si meg veldig forundret at hver gang jeg får inc mot meg så kommer det fra EPICKI og F-F-D samtidig, veldig rart at de er fiender og alltid sender angrep samtidig, hver gang og samtidig som at de vet at jeg har bedt om kv på forum, akkurat da og dette har skjedd flere ganger.

Derfor kan det ikke være EPICKI vs v6. De må ha IAP eller et veldig godt forhold til F-F-D og samtidig ha spion i NATO.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Må forresten si meg veldig forundret at hver gang jeg får inc mot meg så kommer det fra EPICKI og F-F-D samtidig, veldig rart at de er fiender og alltid sender angrep samtidig, hver gang og samtidig som at de vet at jeg har bedt om kv på forum, akkurat da og dette har skjedd flere ganger.

Derfor kan det ikke være EPICKI vs v6. De må ha IAP eller et veldig godt forhold til F-F-D og samtidig ha spion i NATO.

Det er vel galt at de har spion i NATO også nå da, siden det går mot dere denne gangen :p
Samtidig trenger de ikke ha IAP med noen, sålenge det er spillere som kjenner hverandre godt og ønsker å samarbeide om et mål.
Selv fiender kan gjøre slikt. *sukk*
Synes den en gang så arrogante Zippy, nå begynner å sutre fordi at det går motsatt vei av det som var hans planer.
Så tøff når dere gikk mot Yamato, og Yamato tapte noen byer.
Nå som tilstanden er snudd og dere taper byer, så er arrogansen gått over til sutring.... :D
 

DeletedUser

Guest
haha, jeg ler meg skakk.
Har du virkelig ikke fått med deg at vi er allierte med hele v6, med unntak av deg?:eek:
Og spioner, selvfølgelig har vi spioner i NATO, legg merke til flertall her;)
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Side 1:
Tribes: EPICKI
Side 2:
Tribes: F-F-D

Timeframe: Siste 48 timer

total erobringer:

Side 1: 39
Side 2: 42
Forskjell: 3

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 0
Forskjell: 2

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 308,881
Side 2: 330,987
Forskjell: 22,106

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 19,138
Side 2: 0
Forskjell: 19,138

chart
 

DeletedUser

Guest
hysj chiltarc, du må ikke avsløre sånt:eek:
Bedre at han tror hele verden er imot han:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Må forresten si meg veldig forundret at hver gang jeg får inc mot meg så kommer det fra EPICKI og F-F-D samtidig, veldig rart at de er fiender og alltid sender angrep samtidig, hver gang og samtidig som at de vet at jeg har bedt om kv på forum, akkurat da og dette har skjedd flere ganger.

Derfor kan det ikke være EPICKI vs v6. De må ha IAP eller et veldig godt forhold til F-F-D og samtidig ha spion i NATO.

Dette var den beste smørja med svada jeg har lest noen gang. Kan du prøve å frambevise ett ørlite bevis for den IAPen mellom EPICKI og F-F-D. Om du klarer å finne den skal jeg si meg svært så imponert...

Nei, må si du har blitt desperat i det siste Zippy når dette er det beste du klarer å komme med.
 
Topp