Lots of paranoid luuuuuuv

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Vel, når dere vrenger fakta så må jeg jo være enig i at det kan virke litt frustrerendes for BuRn at folk utenfor denne situasjonen lager sine egne meninger basert på løyner. Men yet again, hva skade skal BOL kunne utrette imot BuRn? Etpar byer i nærheten kanskje, men thats it. Er vel for og tilfrestille RNG, stakkarene skjelver jo i buksen :). Og ifølge noen meninger som kom på BOL forumet, er dem nær ved og rase sammen. Vel, jeg har sett mer enn nok til og forstå at RNG har problemer og BOL prøver og assistere, som ekte allierte hadde gjort. Så skal BOL basere seg på og støtte RNG som ekte allierte, eller basere krigserklæring på falske løyner? Er etpar ting som skurrer, men Glitter nevnte det med allierte i første og den andre posten, så det er egentlig god nok begrunnelse for og støtte RNG i dette.

Så ja, BuRn vil klare seg helt fint, og at dem prøver og rette opp på ...dårlig /sviktende fakta, syns jeg dem må få lov til uten at alle skal gå til angrep på dem.

Og hvem kommenterte det om at folk fra IB/Viking tar parti med BuRn? Vel jeg snakker som person med egne meninger og ytringer. Grunnen til at jeg er i Viking/IB alliansen er at jeg støtter dem for og vinne V1. I mine øyner så har ikke BOL/RNG fortjent den, men dette er det såklart 9 000 meninger og synspunkt rundt. Jeg gidder ikke oppsumere alle tingene, for da hadde jeg blitt perm.bannet for spam :rolleyes:.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Vel, når dere vrenger fakta så må jeg jo være enig i at det kan virke litt frustrerendes for BuRn at folk utenfor denne situasjonen lager sine egne meninger basert på løyner. Men yet again, hva skade skal BOL kunne utrette imot BuRn? Etpar byer i nærheten kanskje, men thats it. Er vel for og tilfrestille RNG, stakkarene skjelver jo i buksen :). Og ifølge noen meninger som kom på BOL forumet, er dem nær ved og rase sammen. Vel, jeg har sett mer enn nok til og forstå at RNG har problemer og BOL prøver og assistere, som ekte allierte hadde gjort. Så skal BOL basere seg på og støtte RNG som ekte allierte, eller basere krigserklæring på falske løyner? Er etpar ting som skurrer, men Glitter nevnte det med allierte i første og den andre posten, så det er egentlig god nok begrunnelse for og støtte RNG i dette.
Så du sier at vi forfalsker/vrir "fakta" og meningene våre "paranoid fantasi" ? Derimot så sier du at alt BuRn sier er 100% ekte fakta og alle (spesielt påpeker du BuRn + Magic Dude) skal få lov til å ytre sine meninger?. Utrolig interessant og forsåvidt "dobbeltmoral" bak setningene her. BuRn har opptredt som kranglefanter etter hva jeg har erfart av dem til nå og det hjelper stadig ikke at de påpeker alt dem sier er rett og det andre sier er paranoid fantasi (BuRn vs BOL i denne henvendelsen), og de har også bekreftet å vært i tidligere "utbryter" stammer som derfor tilsier flere av henvendelsene som BOL har brukt som argumenter.

Er det ikke da å vri på fakta å kalle diskusjon om "potensiell" valg av diplomati for en allerede avgjort valg?
er det ikke å vri på fakta å kalle BOL for et diktatur pga en persons "mening" ble lagt fram i en post?
er det ikke fantasi å mene at dere kjenner BOL bedre enn BOL-spillere?


Så ja, BuRn vil klare seg helt fint, og at dem prøver og rette opp på ...dårlig /sviktende fakta, syns jeg dem må få lov til uten at alle skal gå til angrep på dem.
Du konkluderer med at alt dem sier er korrekt og kan ytre meninger, men BOL/RNG tar feil og kan ikke ytre meninger? skal si dobbeltmoralen kommer opp igjen. Vil også henvise til at å "rette" på fakta trenger ikke å inneholde "angrep" rettet mot stammer eller lignende. Ved dette henviser jeg til BuRn's forsøk på å bruke BOL ingame forum materiale for å "sverte" istedet for å fokusere på det å "fortelle rett fakta" som du da sier dem forsøker å gjøre? Jeg skal også si at jeg er enig i at dem skal kunne forsvare stammen og "fakta" rundt om oppstandelsen, men igjen metoden som blir forsøkt på gjør ikke at dette kommer positivt ut.

Og hvem kommenterte det om at folk fra IB/Viking tar parti med BuRn? Vel jeg snakker som person med egne meninger og ytringer. Grunnen til at jeg er i Viking/IB alliansen er at jeg støtter dem for og vinne V1. I mine øyner så har ikke BOL/RNG fortjent den, men dette er det såklart 9 000 meninger og synspunkt rundt. Jeg gidder ikke oppsumere alle tingene, for da hadde jeg blitt perm.bannet for spam :rolleyes:.

Det er da åpenbart at viking /IB sin deltakelse her på forumet til nå har vært positivt innstilt til BuRn's oppstandelse, men relativt dobbeltmoralsk i henvisningene sine. Som da magic dude som ikke har problemer med BuRn's oppstandelse, men tidligere vært sur pga WC2 (tar det jeg leser av uttalelser). Kenn93x du sier flere ting som da BOL/RNG gjør feil, men glemmer stadig å henvise til BuRn som gjør samme feilen.

I bunn og grunn så kan det jo spekuleres om ikke BuRn er en oppstandelse av Lady Ibex tilbakekomst og hennes tidligere røtter i IB. Sammenhengende med at RNG vokste sterkt i nord og dermed ville gått ille for IB i lengden om da ikke BuRn hadde oppstått. Jeg håper inderlig dere klarer å se at jeg kommenterer begge sider, som jeg i fleste tilfeller gjør (fins sikkert poster hvor jeg har glemt meg i) og evt starter å tenke gjennom argumentene deres før dere poster dem og anklager den ene siden for noe som da din egen side kanskje gjør likevel?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Så du sier at vi forfalsker/vrir "fakta" og meningene våre "paranoid fantasi" ?

1) Det er interesangt at plutselig BOL skulle vite mer om BuRn enn hva dem visste om seg selv? Jeg vil svært gjerne vite mer om filosofien din angående dette.. Meninger og fakta er to forskjellige ting, i og med at du kan diskutere den ene delen, men den andre sitter som støpt. Hadde det ikke vert meninger men bare fakta, hadde det ikke vert krig i verden.. Dette er et propagandaforum, skal du forby meg i og kommentere dine meninger angående et tema? Og nei, jeg respekterer alle synspunkt, såklart. Det er bare artig og...høre hvordan andre sin fortelling er. I denne saken her, har vi jo plutselig 3 synspunkt, med tanken på BOL / RNG / BuRn. Og ja, jeg tror alle sitter med litt fakta og litt oppspinn, men siden dette angår BuRn, tror jeg at dem sitter på gulleggene (egg/fakta, så d ikke ble noen miss her :p )

2) Ikke kalla noen paranoid enda (i noen sakelig tekst enda, muligens som hinting til, men ikke direkte), skal ha den til gode for senere. Du kan stille spørsmålet til trådstarter /eventuelt lage deg en konto in game og sende PM der?

3) "er det ikke å vri på fakta å kalle BOL for et diktatur pga en persons "mening" ble lagt fram i en post?
er det ikke fantasi å mene at dere kjenner BOL bedre enn BOL-spillere?"

- Ok, la oss starte med den første. Trådstarteren baserer seg på forumet der flere legger frem meningene sine. Hun begrunner litt angående det Glitter skrev, men det er da en grunn til hvorfor hun tok med seg resten av innleggene i tråden? Sånn som Black Rose viser til, kan det faktisk virke som diktatur. Men ja, jeg vet at det er et demokrati så prøver på ingen måte og få "blæst" i det der. Viser til ; slik at vi har noe å diskutere utifra som er henta fra første posten.

- Om jeg endrer på settningen din, blir den sånn; "er det ikke fantasi å mene at dere kjenner BuRn bedre enn BuRn-spillere?". Skal ikke si mer der da resten sier seg selv :)

Du konkluderer med at alt dem sier er korrekt og kan ytre meninger, men BOL/RNG tar feil og kan ikke ytre meninger?

- Kan hende jeg fremstilte det sånn, må beklage der. Ut ifra hva jeg har sett til nå så viser Glitter til hva hun vet, og lar BOL diskutere ut ifra det. Så klart blir ting skeivt da, det må nesten du også skjønne. Men BOL har gjort sitt valg, dem som støtter det får vel kjøre på, for min del (og sikkert mange andre) er det ganske likegyldig hva dem bestemmer seg for. Du og dine får ytre i veg, et valg har blitt gjort.. Og nei, dobbeltmoralen tittelen kan du få beholde :).

Det er da åpenbart at viking /IB sin deltakelse her på forumet til nå har vært positivt innstilt til BuRn's oppstandelse, men relativt dobbeltmoralsk i henvisningene sine. Som da magic dude som ikke har problemer med BuRn's oppstandelse, men tidligere vært sur pga WC2 (tar det jeg leser av uttalelser).

- Åja, hehe. Er enig med Magic dude jeg, på sett og vis. Kjenner da folkene i BuRn godt jeg da, har hatt mye av og på kontakt. Kjempefolk, like temperemangsfylte som meg, thats more like it :). IB/WC og BuRn/RNG var to vidt forskjellige saker. Jeg gidder ikke ramse opp igjen historiene, det får du nesten gjøre selv. Om noen lager lyd angående missnøye og sier ifra, men får "munnkurv" hjelper jo svært lite på samarbeidet da. Skjønner godt frusterasjonen til noen i BuRn, men skal ikke legge meg opp i det siden andre kjenner saken bedre enn meg.

- IB har alltid hatt et suverent balletak på RNG i nord den siste måneden(e), så du bommer litt der, Jazze :). Er BOL som skal ha creds for og ha presset utrolig bra i sør.
 

DeletedUser

Guest
1) Det er interesangt at plutselig BOL skulle vite mer om BuRn enn hva dem visste om seg selv? Jeg vil svært gjerne vite mer om filosofien din angående dette.. Meninger og fakta er to forskjellige ting, i og med at du kan diskutere den ene delen, men den andre sitter som støpt. Hadde det ikke vert meninger men bare fakta, hadde det ikke vert krig i verden.. Dette er et propagandaforum, skal du forby meg i og kommentere dine meninger angående et tema? Og nei, jeg respekterer alle synspunkt, såklart. Det er bare artig og...høre hvordan andre sin fortelling er. I denne saken her, har vi jo plutselig 3 synspunkt, med tanken på BOL / RNG / BuRn. Og ja, jeg tror alle sitter med litt fakta og litt oppspinn, men siden dette angår BuRn, tror jeg at dem sitter på gulleggene (egg/fakta, så d ikke ble noen miss her :p )
Om du ikke har skjønt det Kenn så bunner ikke all "infoen" til BOL ut i hva som er kommet ut i denne tråden. Et par spillere i Burn har fra tidligere av (og vi trenger ikke gå så langt tilbake) gjort seg veldig fortjent til den skepsisen BOL har mot dem. Når man forlater stammen sin og kommer med en uforbeholden krigserklæring mot stammen for så å trekke den tilbake like etter, ville ikke du tenkt deg om 2 ganger hvem du ville støttet når dette skjer? Det nytter liksom ikke å komme med at det var fortid når det ikke er mer enn en knapp måned siden.
2) Ikke kalla noen paranoid enda (i noen sakelig tekst enda, muligens som hinting til, men ikke direkte), skal ha den til gode for senere. Du kan stille spørsmålet til trådstarter /eventuelt lage deg en konto in game og sende PM der? Kanskje litt mer enn vag hinting, men du har så langt klart å holde deg unna direkte frontalangrep


- IB har alltid hatt et suverent balletak på RNG i nord den siste måneden(e), så du bommer litt der, Jazze :). Er BOL som skal ha creds for og ha presset utrolig bra i sør. OJ, skryt fra Kenn. Det var ikke dagligdags :jblunk: Må være for å havne på nissens gaveliste :p

6 tegn
 

Dannemann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
forstår enda ikke greia :s
en skulle tro at BOL-medlemme ville ha lederens/ledelsens mening før de la igjen en stemme....
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Når man forlater stammen sin og kommer med en uforbeholden krigserklæring mot stammen for så å trekke den tilbake like etter, ville ikke du tenkt deg om 2 ganger hvem du ville støttet når dette skjer?


Synes det er litt artig hvordan BOL tror at ting som sto internt på RNG forumet var til dem. Kan godt hende at det sto noe om krig mot BOL der men det var aldri sendt en krigs erklæring til BOL.
Viss dere lurer på hvordan jeg ble BOL hater så kan det ha noe og gjøre med hvordan de kynisk brukte spion info hele tiden. Kan man ikke holde seg unna alierte sine forum stoler man ikke på dem som alierte.
 

DeletedUser

Guest
En ting er å ha spioner i en alliert stamme granny, en annen ting er å få servert info man ikke ber om. Lær deg forskjellen.
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Det er forsatt spioner når de utleverer forumet til en annen stamme uansett hvordan dere vender på det og det endrer ikke det faktum at dere forsatt brukte infoen for alt den var verdt.
Deres oppførsel er vel ikke noe og skryte av og dere burde kansje ikke rope for høyt om hva dere gjør. En ting er og ha spioner i en stamme en annen ting i en aliert og så begynne og bruke infoen i argumentasjoner det er vel ikke så artig? Nei men denne posten viser jo hvor dårlig dere takler det.
Men dere svarer meg ikke, hvorfor trodde dere at infoen som sto internt i RNG var ment til dere?
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Synes det er litt artig hvordan BOL tror at ting som sto internt på RNG forumet var til dem. Kan godt hende at det sto noe om krig mot BOL der men det var aldri sendt en krigs erklæring til BOL.
Viss dere lurer på hvordan jeg ble BOL hater så kan det ha noe og gjøre med hvordan de kynisk brukte spion info hele tiden. Kan man ikke holde seg unna alierte sine forum stoler man ikke på dem som alierte.
En ting er å ha spioner i en alliert stamme granny, en annen ting er å få servert info man ikke ber om. Lær deg forskjellen.
som spiralis forsøker å si her: trenger ikke å få info fra "spioner", men spillere kan gi info videre for å dra andre med inn i diskusjonen.

men kan jeg spørre hvilken post/hendelse dere referer til?

Det er forsatt spioner når de utleverer forumet til en annen stamme uansett hvordan dere vender på det og det endrer ikke det faktum at dere forsatt brukte infoen for alt den var verdt.
Deres oppførsel er vel ikke noe og skryte av og dere burde kansje ikke rope for høyt om hva dere gjør. En ting er og ha spioner i en stamme en annen ting i en aliert og så begynne og bruke infoen i argumentasjoner det er vel ikke så artig? Nei men denne posten viser jo hvor dårlig dere takler det.
Men dere svarer meg ikke, hvorfor trodde dere at infoen som sto internt i RNG var ment til dere?
Tror ikke du skriver ting svart/hvitt her ettersom BuRn ikke viser å være "bedre" iforhold til dette med spionasje. Spiralis referer også til det å ha informasjon gitt uten forespørsel, men det tenker kanskje ikke du kan skje eller?

Igjen lurer jeg på hvilken post/hendelse dere referer til da dere ikke siterer eller linker til dette?
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Dette omhandler krigs erkleringe vi har sendt noe som vi aldri gjorde.
Det vi gjorde var og skrive noe til stammen på hvorfor vi gikk ut, aldri for og erklere krig mot BOL.
Men dere svarer forsatt ikke på hvorfor dere trodde det som sto på RNG sitt intern forum var til dere?
Kan ta et annet exempel her da jeg skrev spion posten til Glitter på RNG sitt intern forum.. Fikk jeg samme kvelden en trussel fra David93. Uansett det er forsatt spionasje og hente ut info fra noen andre sitt forum, hvordan metode dere bruker har ingenting og si.
Men og trekke fram at vi spionerer hos dere så er vel det bare naturlig siden vi er fiender. Dere angrep jo meg før denne posten ble lagt ut.
 

Dannemann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dette omhandler krigs erkleringe vi har sendt noe som vi aldri gjorde.
Det vi gjorde var og skrive noe til stammen på hvorfor vi gikk ut, aldri for og erklere krig mot BOL.
Men dere svarer forsatt ikke på hvorfor dere trodde det som sto på RNG sitt intern forum var til dere?
Kan ta et annet exempel her da jeg skrev spion posten til Glitter på RNG sitt intern forum.. Fikk jeg samme kvelden en trussel fra David93. Uansett det er forsatt spionasje og hente ut info fra noen andre sitt forum, hvordan metode dere bruker har ingenting og si.
Men og trekke fram at vi spionerer hos dere så er vel det bare naturlig siden vi er fiender. Dere angrep jo meg før denne posten ble lagt ut.
Granny, når RNG rekruterer alle naboene til bol iløpet av et par dager, så er det ikke rart at det lekker litt...
Dine holdninger til BOL var vel ikke helt ukjent på dette tidspunktet heller om ikke jeg tar feil, så dette vet jeg ikke helt hvor du vil med...
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Dette omhandler krigs erkleringe vi har sendt noe som vi aldri gjorde.
Det vi gjorde var og skrive noe til stammen på hvorfor vi gikk ut, aldri for og erklere krig mot BOL.
Men dere svarer forsatt ikke på hvorfor dere trodde det som sto på RNG sitt intern forum var til dere?
Kan ta et annet exempel her da jeg skrev spion posten til Glitter på RNG sitt intern forum.. Fikk jeg samme kvelden en trussel fra David93. Uansett det er forsatt spionasje og hente ut info fra noen andre sitt forum, hvordan metode dere bruker har ingenting og si.
Men og trekke fram at vi spionerer hos dere så er vel det bare naturlig siden vi er fiender. Dere angrep jo meg før denne posten ble lagt ut.

Er jo meget åpenbart henvisende til hvem internt forum er til og dette var før jeg kom tilbake (?) så det kan ikke besvare direkte.

men for å bruke dine ord, om jeg logger inn, kopierer noe fra BOL forumet og sender det til deg.. Gjør det at du bruker "spionasje"? Ifølge deg så gjør det nettopp det, uavhengig av hva informasjonen er.

Og du poster glitters post fra hvor? beklager men ettersom jeg nylig er kommet tilbake så vet jeg ikke hvilken krigserklæring RNG/BOL du henvender til (evt gi link fra offentlig forum om dette er hva du mener med post). beklager, men kom nylig tilbake
 

DeletedUser

Guest
Bah, hva er poenget med å skrive en vegg med intet mindre enn blå tekst? Er det slik at folk skal orke å lese gjennom dette? Er så vidt jeg orker, og jeg har til og med skrevet noe av det du hiver inn her. hvis noe er uklart eller ubesvart er det fordi alt jeg gidder er å skumlese.
Hehehe...du klarte ikke la vær tenker jeg, men kan skrive med rosa denne gangen da...hihi

For å starte med det fantastiske ordet du velger å bruke på min mening - Fantasimening.

Først; ha-HA! Egentlig har jeg mest lyst å avslutte mitt svar her, fordi egentlig har du ikke gjort deg fortjent til noe svar med dette makkverket, men siden folk forventer at jeg skal svare deg... Why not. Det er håndball-fri i dag og.
Synes da flere setter pris på dette så koser meg mye med alt som blir skrevet, om du mener jeg ikke fortjener noe svar, mener du fra deg ikke sant?
Sorry, men det er bare rett og slett helt CARE snuppa.


Det er ingenting som heter FANTASIMENING. (kunne ha skrevet "meninger som ser ut som fantasier e.l, men hvis du liker å rette på ting å være pirkete så go go) At jeg presenterer min mening i en diskusjon er ganske normalt. Det er nemlig ikke en diskusjon hvis man ikke har noe å diskutere. Grunnen til at alt er satt så på spissen er også nettopp fordi folk skal ha en sjanse til å si seg uenig i det jeg sier også. (btw: Legg merke til hvordan ytterst få gjør det.)
På spissen? Ser da mer ut som direkte sverting av BuRn det du skriver. Og merkelig at YTTERST få gjør det, lurer litt på hvorfor faktisk? Skal ikke dra egne sluttninger der, men har flere ideer om akkurat det ja.

Videre skjønner jeg ikke hvordan du kan få min mening til å være løgn. De fleste har trukket sine slutninger basert på den informasjonen som har vært tilgjengelig. Den som har vært tilgjengelig er det ofte dere som har presentert på offentlig forum selv. Vi ventet også en god stund før vi sa noe om saken på BOLs forum fordi vi ønsket å gi folk sjansen til å gjøre nettopp dette.
Hemmm...du som er så god til å finne ut ting da, merkelig at du ikke ville vite fakta før du svertet oss?
Kan umulig se at dere har lest alt som har blitt skrevet på forumet, kanskje dere kun leste RNG sine innlegg?
Og ja, det er løgn når du forteller alle om ting som ikke er tilfelle!
Etter det jeg ser så lager du til dine egne besluttninger om ting som skjer så sier du at det er sannheten ved å si din mening. Det er slik det blir oppfattet når du kommer med enkelte ting som at jeg sto i spissen for krigen mellom dere og IB. Der snakker du som om du ikke vet annet enn din engen mening selv om jeg er ganske sikker på at du vet sannheten om den saken. Så at jeg oppfatter det som at du liker å legge skyld på meg ang saker og ting er sikkert ikke så vanskelig å forstå. Men sannheten er at det også er CARE for meg, men kjekkt å fordrive tiden her på forumet med deg og andre.


Når det gjelder disse ulike forsøkene på rettferdiggjøring som du kommer med, så må du lengre ut på landet med det. Jeg forstår utmerket godt at du ikke ser andre synspunkt enn dine egne, men akkurat i dette tilfellet forstår jeg RNGs reaksjon. Og som du vet har jeg kranglet plenty med dem og i perioder.
Når man får servert at man kan starte sin egen stamme å bli alliert, så snur de alt på hodet?
RNG har skapt det her selv så nå får de ta konsekvensene av valgene sine.
Hvis du tror at jeg liker meg i en stamme der man kun kan gjøre det man blir bedt om og at forslag blir sett på som krav tar du feil.
Der kommer det igjen, du bestemmer hva som er riktig og galt, hvem ga deg retten til det?
Det er ikke noe forsøk på å rettferdiggjøre noe, jeg serverer fakta!
Tror faktisk du forstår ganske lite for å være ærlig, virker som du er noe inngrodd i dine egne tanker da du sier du har lest hva som har blitt skrevet på forumet fra oss i BuRn. Og ja jeg kan forstå RNG sin reaksjon på den måten at det de sa, det mente dem ikke og at de forandret mening etter at jeg gikk ut å opprettet BuRn.


Disse unnskyldningene med at dere ikke startet tråden på offentlig forum er jo helt irrelevant når dere svarer i den. Og bare sånn til info: Jeg skrev forsåvidt heller aldri dere startet den, så skjønner ikke hvorfor du tar deg så nær av det påpekes at dere skriver på offentlig forum.
Pirk
Så oppsummert; Jeg har all rett til å ha mine meninger. Jeg bryr meg ikke om hva deres intensjoner har vært eller om dere ønsket å få til et kupp eller ikke. Alt jeg bryr meg om er resultatet av de isåfall veldig lite gjennomtenkte handlingene deres frem mot, og under, oppstarten av BuRn. Men når det er sagt må gjerne få latterkrampe av meningene dere selv har klart å plante i andres hjerner. Det er trossalt deres egne uttalelser alt dette er basert på - så det er dere som ikke presterer å få frem noe meningsfylt nok til at folk velger å støtte dere. Det er ikke mitt problem.
Klart du har rett til dine meninger, synes det er flott. Er ikke det som er saken, det du skriver til dine medlemmer stemmer ikke.
Det du gjør er å snakke ned på BuRn for å få igjennom det du ønsker, husk det glitter at når dronningen snakker så lytter alle hennes gemaler. Hemmm...merkelig at det er slik jeg forestiller meg det, kommer sikkert av det bildet du hadde som profilbilde med krone på hodet...hehehe


Til sist vil jeg påpeke atjJeg har heller aldri lagt skylden på deg, men jeg forstår godt at du leser det slik. Vi har jo allerede fastslått at du er ganske paranoid mtp mine meninger om deg. Det står vel flere steder i mine poster at du godt kan ha gode intensjoner, men man kommer ikke unna at det slo ut helt feil.
Må dessverre skuffe deg der vennen. Det du sier der er at DU har fastslått det, men som så mange har fortalt meg så baserer jeg det på fakta når jeg sier du er paranoid. Du vet da godt at jeg er god venn med flere av dine venner så....
Greit med at folk har meninger om meg, er ganske unaturlig vil jeg si hvis de ikke hadde det. Men når folk snakker bull om meg så har jeg lov til å reagere, er vel det du gjør også tenker jeg.
Hadde vært fint om du setter deg ned å leser det du har skrevet noen ganger til så kanskje, ja kanskje, du vil se at du vrir det i den rettningen at det ser ut som jeg har skyld i det du skriver faktisk. Er ganske sikker på at fler som har lest det nå ser det samme som meg. Vet faktisk at mange gjør det da jeg har fått tilbakemld fra de mest utroligste spillerene her på v1 :)

Vil også si at alt som skjedde etter at jeg forlot DA har ikke noe med meg å gjøre, at andre velger ting kan ikke jeg styre da jeg ikke har fjernkontroll som virker på mennesker :D
(Måtte ha litt blått da <3)
 

DeletedUser

Guest
Nå skal det sies at måten Glitter legger fram diskusjonen på farger medlemmene som er usikre på sitt syn om hvordan BOL skal stille seg i forhold til BuRn. Dette er langt i fra noen nøytral førstepost og dersom jeg var et medlem i BOL som var litt i bakgrunnen ville jeg nærmest ha følt meg presset til å gi Glitter det svaret hun var ute etter.

"RNG har altså spurt oss om å angripe Anarki-idiotene i BuRn. "

Det er slike kommentarer jeg sikter til, er flere av disse i deres flotte BOL-avis.

Skulle dere lagt frem en nøytral undersøkelse kunne dere hatt en nøytral førstepost, hvor dere unngår å rakke ned på BuRn.

Greit nok om dere mener Glitter lar medlemmene bestemme, men jeg vil nå heller påsta at hun driver med ei real hjernevask.

Ser helt klart hva du mener :)
 

DeletedUser

Guest
Herregud, nå synker du bare enda lenger ned enn du allerede har gjort, LI. Dette burde til og med du holde deg for god til! Jeg vet at du og glitter ikke er sjelevenner, men dette blir rett og slett så vanvittig patetisk fra din side. Må si du skuffer meg noe så utrolig mye akkurat nå...
Skuffer jeg deg?
Nå skremmer du meg må jeg si, du vet at en skuffelse er en følelse?
Jeg personlig blir bare skuffet når noen jeg bryr meg om gjør noe som jeg ikke liker osv, så skremmende at du har følelser for meg :D

Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal skrive om deg akkurat nå, så tror jeg stopper her!
Hva kan du skrive om meg, kjenner du meg?

Jeg håper du virkelig får en god jul, og håper du sitter igjen med den tilfredsstillende følelsen du hadde når du var ferdig med å skrive posten.
Ser virkelig ikke problemet, skal kose meg stort i julen :)
Håper du gjør det samme og gjør noe for å kvitte deg med følelsene du har for meg :)


Jeg lurer på en ting. Hva var egentlig hensikten med denne tråden? Å bevise at du har innsyn i forumene til BOL? Vel, gratulerer så mye! Da skal jeg poste hele forumet deres på offentlig forum, så skal vi se hvor morsomt det er:)
Da håper jeg du ikke bruker din stilling som forummoderator for det er vel regler for dere også?
Tenker da på at du har tilgang til å gå inn å se på forumene hvor du vil osv.

Hensikten er rett og slett å få frem så mye sannhet som mulig og god gammeldags FUN ;)


Velvel, god kveld!

......
 

DeletedUser

Guest
Får bare håpe at BuRn lever opp til forventningene sine og får ut fingern. :)
 

DeletedUser

Guest
Til Black Rose, Magic Dude og Kenn93x utifra disse forumpostene som de da har hentet gjennom en spion så står det egentlig bare at Glitter lar stammen bestemme evt skjebne av fremtidig (noter dere at det ikke var avgjørelse for nåtid) diplomati. Som hun også har nevnt så blir det nesten ikke gitt noe info utifra RNG's side vedrørende BuRn og dette kan være pga dem ikke ønsker at interne diskusjoner skal komme ut? Det er ganske åpenbart at RNG har hatt sine problemer og da BuRn er et produkt av dette, men dette er jo noe BOL diskuterer i postene sine eller var det så vanskelig å se gjennom ønske å sverte BOL ?
Synes da at det hadde vært fint om dere feide for deres egen dør før du snakker om at vi liksom sverter dere, jeg la ikke ut dette for å sverte noen da det er sannheten jeg ønsker å få frem. Dessverre sitter den ganske inngrodd hos enkelte. Men så vet jeg også at det er fler sannheter fra hvordan man oppfatter ting, derfor så var det en mulighet å få frem dette ved å legge det ut her :)
BOL blir ikke styrt av 1 stemme, men stammen som en helhet hvor da personers egne meninger kommer frem og ikke "paranoide fantasier" som Black Rose så pent kaller det da det ikke står i samsvar med egne meninger. Jeg vil nå påstå at det å evaluere en diskusjon rundt om "fremtidig" diplomati (som kan nevnes ikke styrkes av PnP angrep) som en nåværende krisesituasjon er egentlig litt håpløst fra BuRn's side. Uavhengig hvor "flinke" dem har vært å fått en forumpost ifra BOL. Kan spørre meg og om å få slike poster, da det egentlig ikke sverter BOL så meget som de først hadde ønsket.
Merkelig det der med å få spioninfo, det bare renner inn til oss...hihihi
Hvordan jeg velger å ordlegge meg trenger du ikke plages så veldig av vel?

Igjen kommer da saken om at de har tidligere vært med i løs-rivende stammer og utifra dette tolkes som "Bråkmakere" frem. Jeg vil poengtere igjen som jeg sier i den andre tråden angående BuRn: Det støtter ikke andres synspunkt på dere at dere har historie for å gjøre "anarki" lignende trekk. For all del, jeg synses at BuRn's oppstandelse er intrigende og kan være et interessant innslag på v1 som helhet. Det gir spesielt innvirkning på RNG som en "hoved" maktstamme og gir IB en god mulighet til å puste litt i nord (kanskje dette var planen fra begynnelsen? i dno).
Nope, dette skjedde da RNG kom med forslaget om at vi kunne starte egen stamme og få allianse med dem :)
Og kan si at jeg handler raskt når jeg ikke trives i en stamme som blir drevet som RNG. Stammen er ikke den samme etter at Jerle forsvant eller da jeg var med der sist.
Og når nesten hele ledelsen kaster seg over meg som om jeg aldri har spillt TW før så orker jeg rett å slett ikke kverulere med dem, waste of time.

(NB: postet egentlig tidligere, men av ulike grunner kom den ikke opp)


Før noen andre sier det, så var dette relativt fail.. skal ærlig si at å ha kompani av glitter er mer enn fornøyelig, men å sitere henne gjennom bibelvers som gud.. lmao

......
 

DeletedUser

Guest
Poenget med den posten var? Om vi virkelig ville ha en spion hos dere ville vi nok alltids klart å skaffe en... Siden dere allerede har en hos oss vet dere allerede at vi ikke har så mange hemmeligheter vi heller :eek:
Det fine med all infoen vi får er faktisk at vi får den av helt ukjente spillere :D

Og til slutt, er det virkelig så rart at man hjelper sine allierte mot en utbrytergruppe som til tider bevisst har motarbeidet alliansen og drevet en svertekampanje mot spillere i BOL? I såfall skjønner ikke jeg hva poenget med en allianse er om ikke for sånne tilfeller. Er ikke en allianse nettopp det, å stå sammen mot en 3.part?
Var vel ikke akkurat det som var saken her, men ja, det hadde vært rart hvis dere ikke hjelper en alliert som vil krige med en stamme som er FEM ganger mindre enn dem...lol

......
 
Topp